parkiet 16 mm ? co sądzicie?

1. Data: 2008-03-19 21:43:05

Temat: parkiet 16 mm ? co sądzicie?
Od: "PM" <sPaM@_SPAM_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

mam prośbę o opinie, porady:

Podczas wykańczania mieszkania właśnie okazało się, iż drzwi wejściowe mam
za nisko osadzone i nie zmieści mi się parkiet grubości większej niż 16mm.

Czy ktoś z Was zna jakieś wady takiego rozwiązania, takiej grubości parkietu
tradycyjnego, polskiego?

Zalety widzę następujące: nie muszę kombinować z podnoszeniem drzwi (na
zawiasach jest na maxa), taki parkiet jest tańszy, mniej mnie kosztuje
przygotowanie wylewek pod płytki, których poziom chce mieć równy z
parkietem...

Będę wdzięczny za pokazanie tych złych stron.
Ja np. obawiam się tego, że nie można tego więcej cyklinować niż raz może
2?... że ze względu na małą grubość parkietu bedzie on bardziej podatny na
zsychanie się, wykrzywianie...?

co sądzicie?

Z góry wielkie dzięki!
GK

2. Data: 2008-03-20 10:23:16

Temat: Re: parkiet 16 mm ? co sądzicie?
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2?... że ze względu na małą grubość parkietu bedzie on bardziej podatny na

A ile razy w swoim życiu chcesz przechodzić piekiełko cyklinowania?
Ja mam świeżo położoną podłogę drewnianą - mozaikę dębową, grubość to ok. 10
mm i nie przewiduję w swoim zyciu więcej niż jednego cyklinowania (do 40stki
mi sporo brakuje, więc moje założenie nie bierze się z tego, że czuję się
jedną nogą na tamtym świecie;-).
Wiem jaka jest żywotność takiej podłogi, bo moja mama w swoim domu ma
dokładnie taką samą mozaikę od 20 lat i nie ma potrzeby ani chęci aby ją
cyklinować a od położenia nie była cyklinowana.
16 mm na czyste drewno to moim zdaniem nie mało - ale to oczywiście tylko
moje zdanie.

pozdrawiam
Basia

3. Data: 2008-03-20 13:12:07

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Bez sensu.
Jeżeli cienki parket, to ewentualnie egzotyczny.
JaC

-----

4. Data: 2008-03-20 23:05:05

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 <u...@w...eu> napisał(a):

> Bez sensu.
> Jeżeli cienki parket, to ewentualnie egzotyczny.
> JaC

Co bez sensu..!! cienki parkiet czy Twoja propozycja?
Ja mam u siebie w domu (górna kondygnacja) podłogi z cienkiej mozaiki
dębowej.(10mm) i nie wierzę by wiecej jak raz w calej zyciowej "karierze"
będzie trzeba ja cyklinować...Bo i po co ??Dąb twardy, lakier twardy-
wystarczy.
marex

5. Data: 2008-03-21 10:39:03

Od: wasu <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Mar, 22:43, "PM" <sPaM@_SPAM_tlen.pl> wrote:
> Witam!
>
> Podczas wykańczania mieszkania właśnie okazało się, iż drzwi wejściowe mam
> za nisko osadzone i nie zmieści mi się parkiet grubości większej niż 16mm.

A może w okolicach drzwi wydzielić kawałek podłogi nie z parkietu?
Na przykład kafle i udawać że ma służyć do zdejmowania butów ..

pozdrawiam
Wojtek

6. Data: 2008-03-21 10:52:21

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Zrób jedną imprezę z kobietami w szpilkach.
BTW dąb bardzo twardy nie jest.
JaC

-----

7. Data: 2008-03-25 08:06:49

Od: Adam Foton <u...@o...plk> szukaj wiadomości tego autora

> Będę wdzięczny za pokazanie tych złych stron.
> Ja np. obawiam się tego, że nie można tego więcej cyklinować niż raz może
> 2?...

To teraz popatrz na roznego rodzaju panele drewniane. Wierzchnia warstwa
drewna ma ~4mm grubosci a wg producentow da sie to cyklinowac.

> że ze względu na małą grubość parkietu bedzie on bardziej podatny na
> zsychanie się, wykrzywianie...?

Moze temu zapobiec odpowiedni wzorek przy ukladaniu. Spojrz na
wymieniana mozaike, chociaz tutaj oprocz wzorka znaczenie ma wielkosc
klepki - krotka, cienka daje mniejsza sile przy deformacji.

Czyli nie doradzilem, zasialem tylko wieksza niepewnosc.

AF

8. Data: 2008-03-28 20:12:21

Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:

> Zrób jedną imprezę z kobietami w szpilkach.

Już prędzej przez te kobiety do wenerologa trafisz. Eksploatacja
podłogi nie polega na tym by ją niszczyć, w przeciwnym razie po każdej
imprezie cyklinowałbyś podłogę.

Sebcio

bosh WLX 20460 Kraj produkcji
"Piszczący" kompakt
Masazer do stop (Grundig FM8720?)
Przed domem
Moskitiery rolowane, roletki podgumowane - opinie z użytkowania