bosh WLX 20460 Kraj produkcji

1. Data: 2008-03-19 21:41:11

Temat: bosh WLX 20460 Kraj produkcji
Od: Jura <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czołem
Czy istnieje inna możliwość stwierdzenia (oprócz skrótu na końcu
numeru) w jakim kraju został wyprodukowany (złożony) dany model pralki.
( Chcemy modelu złożonego w Polsce.)

--
JUra

2. Data: 2008-03-20 00:16:41

Temat: Re: bosh WLX 20460 Kraj produkcji
Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jura pisze:
> Czołem
> Czy istnieje inna możliwość stwierdzenia (oprócz skrótu na końcu
> numeru) w jakim kraju został wyprodukowany (złożony) dany model pralki.
> ( Chcemy modelu złożonego w Polsce.)

z tylu masz tabliczke znamionowa, na ktorej jest wytloczone made in ...

a tak przy okazji... 40-stki robia juz w polsce? bo jeszcze do niedawna
przeniesli wszystko do pl, procz wlasnie 40-stek i paru innych modeli

3. Data: 2008-03-20 10:17:42

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta doslaw (doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl) w wiadomości
news:frsacm$g28$2@inews.gazeta.pl nabazgrał(a):

> z tylu masz tabliczke znamionowa, na ktorej jest wytloczone made in ...
>
> a tak przy okazji... 40-stki robia juz w polsce? bo jeszcze do niedawna
> przeniesli wszystko do pl, procz wlasnie 40-stek i paru innych modeli

Kupowałem na początku toku i z czego co pamiętam jest made in germany ale
mogę się mylić.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

4. Data: 2008-03-20 10:29:13

Od: Jura <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

>   z tylu masz tabliczke znamionowa, na ktorej jest wytloczone made in ...

Dzięki

> a tak przy okazji... 40-stki robia juz w polsce? bo jeszcze do niedawna
> przeniesli wszystko do pl, procz wlasnie 40-stek i paru innych modeli

Ktoś na Ceneo twierdzi ze kupił 40 v.Pl

skadinad jeszcze parenascie lat temu bym nie przypuszczał, ze
kiedykolwiek napisze taki tekst :).

Ale fakt - w niemieckich fabrykach pracuja głównie Turcy, Albanczycy i
przedstawiciele innych "second hand nacji" i maja głeboko w du**e
jakość produkowanego wyrobu

(byłem - widziałem)

5. Data: 2008-03-20 10:31:07

Od: Jura <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

.
> I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Thx. Pobiegam trochę, poogladam i dam znać jak wyglada sytuacja na
Kwiecień !

--
JUra

6. Data: 2008-03-20 11:22:54

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Jura (j...@g...com) w wiadomości
e.googlegroups.com
nabazgrał(a):

> Ale fakt - w niemieckich fabrykach pracuja głównie Turcy, Albanczycy i
> przedstawiciele innych "second hand nacji" i maja głeboko w du**e
> jakość produkowanego wyrobu
>
> (byłem - widziałem)

A ty myślisz że u nas pracują lepiej ?? oby do końca dnia a skoro płacą tak
mało to i po co się starać.

7. Data: 2008-04-06 19:45:51

Od: "Rafał Jurkiewicz" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupowałem na początku toku i z czego co pamiętam jest made in germany ale
> mogę się mylić.

model ten, do dostania tylko produkcji niemieckiej-kupiony
zobaczymy jak sie bedzie sprawował

--
Jura

"Piszczący" kompakt
Masazer do stop (Grundig FM8720?)
Przed domem
Moskitiery rolowane, roletki podgumowane - opinie z użytkowania
Naprawa pralki