Plytki

1. Data: 2004-11-09 17:16:04

Temat: Plytki
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy do kuchni moge uzyc tych samych plytek co do lazienki???
Np Seria Kobe/kioto z Paradyza??

1. Data: 2004-11-09 17:18:43

Temat: Re: Plytki
Od: "decoartel.pl" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

tak,

1. Data: 2004-11-10 08:58:22

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MrOwA" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam
>
> Czy do kuchni moge uzyc tych samych plytek co do lazienki???

Oczywiście. Tylko, czy takie duże płytki w kuchni będą ładnie
wyglądać, zwłaszcza w raptem półmetrowej przerwie między górną a dolna
zabudową? Nie lepiej dać typowo kuchenne 10x10cm?

J.

1. Data: 2004-11-10 09:06:55

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cmsl7f$iqm$1@news.mch.sbs.de...

> Oczywiście. Tylko, czy takie duże płytki w kuchni będą ładnie
> wyglądać, zwłaszcza w raptem półmetrowej przerwie między górną a dolna
> zabudową? Nie lepiej dać typowo kuchenne 10x10cm?

Moim zdaniem płytki im większe tym ładniejsze ;-). Zarówno w kuchni jak i
łazience.
Zależy kto co lubi co się komu podoba.
A w kuchni wspaniale wyglądają takie duże płytki, prostokątne przyklejone
pionowo. Szczególnie fajnie to wygląda pomiędzy kuchnią a okapem.

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2004-11-10 09:07:21

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyglądać, zwłaszcza w raptem półmetrowej przerwie między
> górną a dolna zabudową? Nie lepiej dać typowo kuchenne

Nie lepiej. Znaczy, zależy. W kuchni "rustykalnej" to chyba muszą być 10x10,
i to obowiązkowo z dekorem w cebulki ;> Natomiast w nowoczesnym wnętrzu
dobrze dobrane duże płytki (nawet 60cm, a co!) wyglądają o niebo
korzystniej. I mniej fug do czyszczenia :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-11-10 09:18:15

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> wrote in message

> [...]
wnętrzu
> dobrze dobrane duże płytki (nawet 60cm, a co!) wyglądają o niebo

Eeee, nieznacie się! ;-/ Ja mam kuchnię umiarkowanie nowoczesną
(znaczy się nie sama stal nierdzewna i szkło, ale i bez glinianych
naczyń, wikliny i czosnku w warkoczach) i do tego płytki 10x10 w
kolorze sterty jesiennych liści. Łaciate rzecz jasna. I jeszcze
dekory, z listkami of course!

A fugi? A kto by to czyścił, daje się niezbyt jasne, od razu delfinuje
x2 i zapomina :-)

J.

1. Data: 2004-11-10 09:46:38

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cmsmco$nhk$1@news.mch.sbs.de...

> [...]
> naczyń, wikliny i czosnku w warkoczach) i do tego płytki 10x10 w
> kolorze sterty jesiennych liści. Łaciate rzecz jasna. I jeszcze

No... jak się takie płytki wybiera to faktycznie duże mogły by być
szkaradne. A tak, małe, tylko brzydkie są ;-)))
Żartuję sobie, oczywiście. Na szczęście każdy może sobie wybrać to co lubi
:-)

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2004-11-10 09:55:34

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Variete" <a...@o...pl> wrote in message

> A tak, małe, tylko brzydkie są ;-)))

WWWRRRRRRRRRRR....

> Żartuję sobie, oczywiście. Na szczęście każdy może sobie wybrać to
co lubi
> :-)

:-)

J.

1. Data: 2004-11-10 17:46:43

Od: "Piotr" <_nie pisz tych_bzdur_pingaponga@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy do kuchni moge uzyc tych samych plytek co do lazienki???
> Np Seria Kobe/kioto z Paradyza??

Jeśli tylko takie ci się podobają to oczywiście, że tak :)
W kuchni mam płytkę niby-łazienkową Kuba3 w kolorze "przetarta vanilia"
położone na przemian, tzn: pasek pionowo, pasek poziomo tak, że poziomy
pasek wypada centralnie między szafkami.

[OT] Znacie ten sklep?
Półtora zlewu.
[piec gazowy] Junkers czy Vaillant ?
rude ślady w kabinie prysznicowej - ratunku!
Nowy telefax Panasonic