Płytki podłogowe na ścian

1. Data: 2005-12-10 18:55:33

Temat: Płytki podłogowe na ścian
Od: "Aga" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

chcemy polożyć płytki podłogowe na ścianę (33x33) Czy ktoś z Was może
zaopiniować takie rozwiązanie, bądź miał doświadczenie?

pozdrawiam
Agat

Szachiści pytają czy zwrot "szachuje" jest poprawny. Pan Miodek odpisał, że
owszem, tak, ale lepiej używać zwrotu "ciszej Panowie"..

2. Data: 2005-12-10 20:04:55

Temat: Re: Płytki podłogowe na ścian
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-10 19:55 +0200, Użytkownik Aga napisał :
> Witam,
>
> chcemy polożyć płytki podłogowe na ścianę (33x33) Czy ktoś z Was może
> zaopiniować takie rozwiązanie, bądź miał doświadczenie?

Moi znajomi tak zrobili. Wyglada swietnie.

--
Edytka [edymon]
http://labradory.info/album_personal.php?user_id=134

3. Data: 2005-12-10 21:25:23

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-12-10 21:26:52

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> chcemy polożyć płytki podłogowe na ścianę (33x33) Czy ktoś z Was może
> zaopiniować takie rozwiązanie, bądź miał doświadczenie?

ja tak zrobiłam i wydaje mi sie że wyszło bardzo ładnie. A w kuchni nawet
połozyłam 50x50 i też jestem zadowolona.

pzdr
Dodo

5. Data: 2005-12-11 09:10:31

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dodo" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ja tak zrobiłam i wydaje mi sie że wyszło bardzo ładnie. A w kuchni nawet
> połozyłam 50x50 i też jestem zadowolona.

ale masz pas miedzy gornymi szafkami i dolnymi po prostu?
to jezeli dobrze mysle, masz jeden pas pelnych plytek i drugi
kawalkow?

bo przy 33x33 to mialabys dwa pasy pelne..

Sierp

6. Data: 2005-12-11 22:35:15

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> napisał w wiadomości
> [...]
> to jezeli dobrze mysle, masz jeden pas pelnych plytek i drugi
> kawalkow?
>
> bo przy 33x33 to mialabys dwa pasy pelne..

ja powiesiłam szafki 50 cm nad blatem - mała jestem ;-)
koleżanka połozyła płytki 60x60 i szafki akurat 60cm nad blatem, a jeszcze
blat ma wyżej niż ja (bo wysoka jest) więc szafki automatycznie wyżej wiszą

dodo

7. Data: 2005-12-12 07:24:57

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...] chcemy polożyć płytki podłogowe na ścianę (33x33) [...]

A w czym problem? :)

Pozdrawiam
H. (na cztery pomieszczenia z wykafelkowanymi ścianami w jednym leżą płytki
ścienne, a i to nie na całości :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

8. Data: 2005-12-12 07:39:14

Od: "Aga" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:dnj8m6$46q$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> Pozdrawiam
> H. (na cztery pomieszczenia z wykafelkowanymi ścianami w jednym leżą
> płytki ścienne, a i to nie na całości :)

Zastanawialiśmy się, czy nie są za ciężkie, czy nie zawalą ściany albo coś w
tym stylu :) Poza tym obawialiśmy się wielkich oczu majstra i stwierdzenia,
że tak to se ne da :).

Dzięki serdeczne za odpowiedzi :)

Pozdrawiam
Aga

jaką nagrywarke kupić?
szybka akcja z lodowka - brac czy nie brac?
kolorki ledów
tele 2 ??
tuleje wentylacyjne