Pnące rosliny na płot

1. Data: 2009-03-09 11:34:55

Temat: Pnące rosliny na płot
Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Działkę mam ogrodzona tymcZasowo tzw siatką leśną.
Wzdłuz płotu dookoła działki posadziłem w zeszły roku ałycze i ligustr jako
żywopłot.
Aby był to fatycznie zywopłot musze kilka lat poczekać a chciałbym odgrodzić
się troche od otoczenia.
Prosze pomóżcie i doradżcie jakie rośliny posadzic aby jak najszybciej pieły
się po siatce. Przychodzi mi na mysl falola pnąca, ew. chmiel. A może jest
coś jeszcze co szybko w miare szczelnie zasłoni siatke i bedzie ladnie
wyglądać?

Krzysiek

2. Data: 2009-03-09 11:36:47

Temat: Re: Pnące rosliny na płot
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się po siatce. Przychodzi mi na mysl falola pnąca, ew. chmiel. A może jest
> coś jeszcze co szybko w miare szczelnie zasłoni siatke i bedzie ladnie

Zależy w którym miejscu Polski mieszkasz.

3. Data: 2009-03-09 11:39:19

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze pomóżcie i doradżcie jakie rośliny posadzic aby jak najszybciej pieły
> się po siatce.

Akebia.

4. Data: 2009-03-09 11:41:25

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości
> jako
> odgrodzić
> pieły

> Zależy w którym miejscu Polski mieszkasz.

Polska północna- 30km od morza

Krzysiek

5. Data: 2009-03-09 12:15:56

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze pomóżcie i doradżcie jakie rośliny posadzic aby jak najszybciej
> pieły

Podobno wiciokrzewy rosną po 1.5 metra na rok, ale osobiscie nie potwierdzam
:)

Zywoplot zrob z tarniny - szybko rosnie, daje fajne owoce i jest zaporą dla
niechcianych odwiedzających.

pozdrawiam
pluton

6. Data: 2009-03-09 12:22:58

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kris pisze:
> [...]
> się po siatce. Przychodzi mi na mysl falola pnąca, ew. chmiel. A może jest
> coś jeszcze co szybko w miare szczelnie zasłoni siatke i bedzie ladnie

Rdest Auberta ma bardzo duże roczne przyrosty. Niestety w mroźnew zimy
może przemarzać.

Pozdrawiam
Bea

7. Data: 2009-03-09 12:31:44

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Rdest Auberta ma bardzo duże roczne przyrosty. Niestety w mroźnew zimy
> może przemarzać.

Potwierdzam, rdest Auberta
nawet toto kwitie na biało.
Na lubelszczyźnie nie wymarza ;)

8. Data: 2009-03-09 12:41:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
potwierdzam
> :)
>
> Zywoplot zrob z tarniny - szybko rosnie, daje fajne owoce i jest zaporą

Potwierdzam, tarniówki, nalewki fantastyczne.

9. Data: 2009-03-09 14:14:46

Temat: Re: Pn?ce rosliny na płot
Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kris" wrote ...

> Polska północna- 30km od morza

Na ten i przyszły rok daj tę fasolę, ale jednocześnie posadź
kilkanaście krzaków winorośli, Iza Zaliwska potrafi i 3 metry bez
problemu w ciągu roku, a Beta to rośnie jak najgorszy chwast - ale to
najszybciej w drugim roku po prawidłowym posadzeniu na kupie g..na :)
Nalewki z winogron też są niezłe! :)
A.

10. Data: 2009-03-09 14:57:45

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pieły się po siatce. Przychodzi mi na mysl falola pnąca, ew. chmiel. A
> może jest coś jeszcze co szybko w miare szczelnie zasłoni siatke i bedzie

A co sądzicie o groszku pachnącym? Zastosowanie jak wyżej

Krzysiek

8 Marca
Witam grupę(ślimakol, mniszek)
Jak rozsiewać wapno w ogródku?
do kiedy...
Porządki ogródkowe - Warszawa - czy ktoś zna kogoś porządnego i niedrogiego?