Pniaki na ścieżkę

11. Data: 2003-10-21 20:06:21

Temat: Re: Pniaki na ścieżk
Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bn41n6$t5o$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wpisz w Google - Dysperbit, wybierz pierwszą odp.
> i producent tegoż ma znacznie większą ofertę, min
> śr. do konserwacji drewna.

Dzięki :-) Akurat w tym czasie wyszukiwałem abizol. Producenta
(jednego z?)dysperbitu znalazłem, ale jego strona jest "zablokowana"
tymczasowo, a wszyscy inni piszą o dysperbicie tylko w kontekście
zastosowania w izolacjach budowlanych, nikt ni wspomina o drewnie. Ale
spokojnie, to akurat znajdę sobie. Zresztą jest to mniejszym problemem
niż to, czy i jak specjalnie przygotować ewentualnie krążki do zabiegów
utrwalających, czy też wystarczy je po prostu wysuszyć wiosną na słońcu.
Bardziej potrzebna mi podpoiedź co do materiału do impregnowania, bo to,
co widziałem do tej pory na półkach sklepów jako impregnat do drewna (i
stosowałem do drobniejszych elementów), jest zbyt drogie, żeby pozwolić
sobie na zakup klkunastu (-dziesięciu?) litrów do przygotowania kąpieli
dla krążków, a nie wiem, czy zwykłe kilkakrotne malowanie pędzlem
wystarczy.

--
Lejak
j...@k...ODSPAMIACZ.pl

12. Data: 2003-10-22 10:21:21

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus <b...@o...pl> napisał(a):

> pomieszczeń,

> Nie tylko. Powszechnie jest używane do wędzenia.

O co chodzi?
Jeśli wędzarnia nie jest pomieszczeniem to niech mnie dunder świśnie.
:-O

Pozdrawiam Jerzy

13. Data: 2003-10-22 10:32:37

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O co chodzi?
> Jeśli wędzarnia nie jest pomieszczeniem to niech mnie dunder świśnie.
> :-O
>
> Pozdrawiam Jerzy

Jesteś na biwaku i łowisz ryby, które wędzisz
pod chmurą w prowizorycznej wędzarni
zrobionej z czegokolwiek.

Pozdrawia boletus

14. Data: 2003-10-22 10:44:21

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus <b...@o...pl> napisał(a):

> Jesteś na biwaku i łowisz ryby, które wędzisz
> pod chmurą w prowizorycznej wędzarni
> zrobionej z czegokolwiek.

A pudziesz ty po słownik i se poczytasz?
Nie to masz:
wędzarnia ż I, DCMs. ~ni; lm D. ~ni (~arń)
Ťpomieszczenie, w którym produkty spożywcze (mięso, ryby, wędliny, sery)
poddaje się działaniu dymu (z palącego się drewna) w celu ich zakonserwowaniať
Wędzarnia ryb.
Wędzarnia wędlin, serów.

Pozdrawiam Jerzy
PS
A jeśli prowizoryczna to i pomieszczenie tysz prowizoryczne.
;-)))

15. Data: 2003-10-22 12:44:04

Od: "Jack" <w...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam Jerzy
> PS
> A jeśli prowizoryczna to i pomieszczenie tysz prowizoryczne.

Wędzarnie można zrobic ze starej pralki albo z bojlera ...;)
różne kwiatki widziełem ...:)

Pozdrawiam
Jack

16. Data: 2003-10-22 12:57:12

Temat: było: Re: Pniaki na ścieżki Jest: Wędzenie
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jack <w...@W...onet.pl> napisał(a):

> Wędzarnie można zrobic ze starej pralki albo z bojlera ...;)
> różne kwiatki widziełem ...:)

A grille np. z bębnów od pralek. Całkiem bywają udane szczególnie te z drzwiczkami.
A nóżki robisz z amortyzatorów.
;-)))

Pozdrawiam Jerzy

17. Data: 2003-10-22 13:56:19

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Wędzarnie można zrobic ze starej pralki albo z bojlera ...;)
> różne kwiatki widziełem ...:)
:)
najbardziej popularne to 200 l metalowe beczki z wycientymi denkami
bardzo dobrze sie w nich wedzi
klopot zaczyna siedopiero przy wedzeniu dluzszych wegorzy
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

18. Data: 2003-10-27 19:57:48

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> klopot zaczyna siedopiero przy wedzeniu dluzszych wegorzy
> :)

Wtedy dostawia się u góry drugą beczkę
:]
Pozdrawiam