Witam

1. Data: 2003-10-19 08:38:42

Temat: Witam
Od: "aaa" <edmundoh@[no_spam]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem niedawno drzewko cytryny. Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak się
nim opiekować, kiedy wypada jej okres wzrostu, jak podlewać, kiedy
przesadzać...itp., albo wskazać miejsce, gdzie takie informacje mogę
uzyskać.

Pozdrawiam serdecznie
pawel

PS. Teraz stoi i zaczynają jej zółknąć liście od dołu

2. Data: 2003-10-19 09:41:41

Temat: Re: Witam
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aaa wrote:
> [...]
> nim opiekować, kiedy wypada jej okres wzrostu, jak podlewać, kiedy
> przesadzać...itp., albo wskazać miejsce, gdzie takie informacje mogę

Dla mojej cytryny najważniejszym zabiegiem okazało się podlewanie
przegotowaną wodą. Dopóki podlewałam kranówką marniała.
Moja stoi na wschodnim parapecie i ta lokalizacja jej odpowiada. Przez
pierwsze dwa lata obrywałam zawiązujące się owoce, żeby roślina się nie
przesiliła.
Pozdrawiam
Bea
P.S. Mam odmianę skierniewicką.

3. Data: 2003-10-20 21:31:14

Temat: Odp: Witam
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aaa <edmundoh@[no_spam]op.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bmtiie$8s8$...@n...onet.pl...
> [...]
> nim opiekować, kiedy wypada jej okres wzrostu, jak podlewać, kiedy
> przesadzać...itp., albo wskazać miejsce, gdzie takie informacje mogę

Duuuuuuuuzo slonca. Stawiaj latem na dworze. Zima chlodne pomieszczenie
(10-15 stopni)

Elfir

Pniaki na ścieżkę
Symbole na preparatach
Oszczędne wycinanie drzew
Choroby gruszy i jabłoni (było: o ginięciu i pomocy)
Szybkość wzrostu drzew - gdzie tego szukać?