Po Świętach

61. Data: 2008-12-30 20:49:58

Temat: Re: Po Świętach
Od: self <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Dec 2008 08:24:28 -0800 (PST), Fragile napisał(a):

> Moze. Moze wpedzac, moze wyzwalac badz nasilac objawy depresji.
> Chwilowa poprawa samopoczucia w chwili picia jest niestety zgubna...
> Po peaku nastepuje spadek nastroju i dol...

Ja to widzę tak. Alkohol nie tyle zmienia natrój, ile potęguje stan
psychiczny tuż przed piciem. W zwiążku z tym - jak sie ma doła to sie pije
sybko, dużo, samemu i sie idzie spać. Jak się pije w towarzystwie, to tylko
wtedy, gdy jest ku temu okazja i samopoczucie. Jak sie pije systematycznie
to psyche nie zrobi nam krzywdy również.

Są jeszcze tacy, co nie umieją pić. Tacy są tylko ułamkiem klientów
przemysłu spirytusowego, ale to tylko wyłacznie oni tworza tzw. statystyki.

> Najgorszym wyjsciem jest
> ponowne siegniecie po kieliszek...

Ty to chyba nigdy nie miałaś kaca, co? ;-)

62. Data: 2008-12-30 20:53:53

Od: self <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Dec 2008 17:48:05 +0100, michal napisał(a):

> Jest wojna! ;D

A własnie, propo Sylwestra, przypomniałeś mi żeby poszukać czegoś do
strzelania.

63. Data: 2008-12-30 21:46:23

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Gru, 21:49, self <s...@a...pl> wrote:

> [...]
> wtedy, gdy jest ku temu okazja i samopoczucie. Jak sie pije systematycznie
> to psyche nie zrobi nam krzywdy również.

Moze tak rzeczywiscie byc. Jednak wydaje mi sie, ze nie ma regul.
Reakcje po alkoholu potrafia byc nieprzewidywalne i zaskakujace.
Alkohol potrafi niezle namotac ;) Oczywiscie zalezne jest to od wielu
czynnikow. Ale w tym co piszesz tez jest sporo prawdy...

> Są jeszcze tacy, co nie umieją pić.

Ktorych masz na mysli? ;)
Tych, co pija na umor? Tych, ktorym obca jest kultura picia?

> Tacy są tylko ułamkiem klientów
> przemysłu spirytusowego, ale to tylko wyłacznie oni tworza tzw. statystyki.

> Ty to chyba nigdy nie miałaś kaca, co? ;-)

Hmm, takiego z prawdziwego zdarzenia to pewnie nie ;)
A co, polecasz klina klinem? ;)

Pozdrawiam,
F.

64. Data: 2008-12-30 21:48:33

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Gru, 22:44, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> self; <laz9t69bzkvq$.35cuhj4bijcg....@40tude.net> :

> Potwierdzam - Fra akurat w tym temacie jest teoretyczką

A cio Ty tam wiesz ;) Winko lubie :) I koniaczek.

PS. Widzisz juz te moje posty, czy nadal nie? :) A moze Ci wygodnie
nie widziec, heh? ;)

Pozdrawiam,
F.

65. Data: 2008-12-30 21:58:05

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Gru, 21:53, self <s...@a...pl> wrote:

> A własnie, propo Sylwestra, przypomniałeś mi żeby poszukać czegoś do
> strzelania.

A mnie Sylwester zawsze doluje... :(
Jestem jakas swirnieta...

Pozdrawiam,
F.

66. Data: 2008-12-30 22:06:05

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Gru, 22:55, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:2addddea-07f7-437e-943d-e741cff4b503@
b41g2000pra.googlegroups.com...

> A cio Ty tam wiesz ;) Winko lubie :) I koniaczek.
>
> A co to ma ze soba wspolnego?

A co? Po winie nie ma kaca? A to przepraszam...
Zreszta nigdy przy Flyu nie pilam (nie moge teraz pic tyle, ile bym
chciala), wiec nie wie, czy jestem teoretyczka, czy nie.

> Poza tym kurwa zrob cos z tymi wiadomosciami bo nie ma "> " przed Twoja
> wypowiedzia, jak chce Cie cytowac i jest jeden kurwa chuj.
> Prosilem juz wczesniej przeciez.

Ja nic nie zmienialam w ustawieniach od jakiegos roku. Nie wiem wiec,
dlaczego jest jak jest.
Nie umiem nic zrobic... Moze oddzielaj wypowiedzi kreskami:
-----------------
o tak, albo jakos inaczej.
Albo nie gadaj ze mna.

Pozdrawiam,
F.

67. Data: 2008-12-30 22:30:54

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> A mnie Sylwester zawsze doluje... :(
> Jestem jakas swirnieta...

no, w końcu to grupa dla świrniętych, co sie tak dziwisz?

--
http://www.teologiapolityczna.pl/

http://www.last.fm/music/max+km+trener/_/Aniele

68. Data: 2008-12-30 22:32:15

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:
wiadomościnews:2addddea-07f7-437e-943d-e741cff4b503@
b41g2000pra.googlegroups.com...

> A co? Po winie nie ma kaca? A to przepraszam...

jest najgorszy z możliwych.

69. Data: 2008-12-30 22:35:39

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Gru, 23:30, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> no, w końcu to grupa dla świrniętych, co sie tak dziwisz?

Ja sie dziwie? Where?

Pozdrawiam,
F.

70. Data: 2008-12-30 22:39:34