Po co mi kura

11. Data: 2004-07-25 08:25:07

Temat: Re: Po co mi kura
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten floks mnie załamał, skąd masz taką śliczność? Zdobyłeś w Polsce?
>
> Pozdrawia Kaśka wymiękająca na widok wszystkiego co pstrokate :)

Phlox paniculata Nora Leigh, sadzonka będzie dla Ciebie.
Jajo opisane jako oberżyna-Solanum melongene Eierbaum.
Od Piotra dostałem Smilax,też pstrokaty.Pstrokate jest piękne.
Mirzan

12. Data: 2004-07-25 08:42:32

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Phlox paniculata Nora Leigh, sadzonka będzie dla Ciebie.

Oczywiście pod warunkiem, ze będę miała się czym zrewanżować, jakos nie mam
pomysłu czym mozna Ciebie zaskoczyć :))

> Jajo opisane jako oberżyna-Solanum melongene Eierbaum.
> Od Piotra dostałem Smilax,też pstrokaty.Pstrokate jest piękne.

Też tak uważam, żółtolistne czerwonolistne też niegorsze :))

Pozdrawiam
Kaśka

13. Data: 2004-07-25 12:25:09

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Specjalnie dla Ciebie zrobiłem parę zdjęć pstrolistnych,bo chyba
założyliśmy klub ,,pisanka"
Mirzan http://fotogalerie.pl/galeria/mirzan1451

14. Data: 2004-07-25 19:50:50

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kilka roślin,dojrzewają.
> Mirzan

czym się trzeba zasłuzyć aby się załapać na nasionko lub dwa?:)

15. Data: 2004-07-25 19:52:03

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czym się trzeba zasłuzyć aby się załapać na nasionko lub dwa?:)

Uściskiem graby,to wystarczy.Do tego trzeba będzie podać adres.
Będziesz miała ciekowe pisanki,jak je pomalujesz.
Mirzan

16. Data: 2004-07-25 19:56:50

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> writes:

> [...]

A właśnie, chcecie jesienią sztobry z winnych łóz, które teraz zrobiły
się variegata? O ile nie padną do tego czasu z niedoboru chlorofilu,
to służę :-). Czy ukorzenione powtórzą cechy, tego nie wiem, ale co
szkodzi spróbować.

Pozdrawiam,
Grzesiek

PS. lilak i katalpa fajne :-)
--
W środku pampy śpiewał gaucho Bruno:
,,Dźwięcz, gitary mej miłosna struno!

17. Data: 2004-07-25 20:20:14

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| założyliśmy klub ,,pisanka"

Możesz podać nazwy odmianowe katalpy i fiołka? Takiej niesamowitej katalpy
po prostu nie kojarzę - widziałam do tej pory tylko żółte, czerwone i w
kropki:-)

Pozdrawiam, Basia.

18. Data: 2004-07-25 20:46:45

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> założyliśmy klub ,,pisanka"
> Mirzan http://fotogalerie.pl/galeria/mirzan1451

Wielkie dzieki za zdjęcia, Twój lilak jest ładniej wybarwiony niż mój, tak
sie zastanawiam, czy nie zrobić takiej pstrej wystawki na mojej stronie.
Jeśli juz o takich mowa, to u mnie rośnie hyzop, który wypuscił pstrą
gałązkę, ukorzeniona wolno rosnie , czasem cos zielonego wypuści ale
pstrokatosć trzyma się od trzech lat, zauważyłam, że mam trzy ślicznie
przebarwone na żółtozielono siewki lebiodki, inne niż biało-zielona
'Variegata', no i jedna siewka ostróżki jest ślicznie pstrokata, ciekawe czy
się utrzyma :)

Pozdrawiam
Kaśka

19. Data: 2004-07-25 20:48:29

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2bri3273x.fsf@sapijaszko.net...
> [...]
> się variegata? O ile nie padną do tego czasu z niedoboru chlorofilu,
> to służę :-). Czy ukorzenione powtórzą cechy, tego nie wiem, ale co

Chcecie, jasne , że chcecie :))

> PS. lilak i katalpa fajne :-)

A Twoja katalpa jak się czuje?

Pozdrawiam
Kaśka

20. Data: 2004-07-25 20:49:34

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> A Twoja katalpa jak się czuje?

Cały czas niezmiennie tak samo.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Ma limeryk coś z Lee Merrick, panny,
Którą tylko ścisłe kwarantanny

Re: Arnold Schwarzenegger Commits Suicide
czym odstraszyć psy??
spotkanie na Woli - zdjęcie grupowe
zchwytałam kreta
Cedr Himalajski