Po co żyć?

141. Data: 2008-01-15 20:20:46

Temat: Re: Po co żyć?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@i...eu> wrote in message news:fmj1o0$jqu$1@news.interia.pl...

> Dobrze Pan wiesz, że takie wygibasy słowne polegające na przekręcaniu
> pańskiego nicka - to z mojej strony wyłącznie próba odwrócenia uwagi
> od liczb wielkich.

Nie, to jest proba uzywania przezwisk.
I nie klam ze probujesz odwracac uwage od tematu do ktorego
wracasz przy najmniejszej okazji jak do jakiejs mantry...

> Tak wielkich, że nie da się ich zapisać inaczej niż
> symbolicznie,

A ktora liczbe da sie zapisac inaczej niz symbolicznie?
Przciez nawet takie glupie 2 jest tylko symbolem pojecia liczby dwa.

> Dwa wiersze nieskończone mają większe pole niż pojedynczy wiersz.
> Specjalnie o tym nie piszę abyś Pan nie pytał. :-)

Nikt nie pyta, zauwazyles?

142. Data: 2008-01-15 20:21:48

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl>

> :-DDD
> Chapeau bas, Panie Robakks, przed Pańską niewzruszoną argumentacją.
> Tak. Przekonał Pan mnie jednym posunięciem. Jak powiedział pewien klasyk:
> wszak jest to oczywista oczywistość.
> Siła Pańskiego spokoju świadczy nie tylko o tym, że jest Pan za, ale nawet
> przeciw.
> :-)
> --
> XL wiosenna

Nieskończona długość półprostej czy hotelu Hilberta jest trudna do
wyobrażenia z racji tej, że te obiekty nie mają końca, a dodatkowo jeszcze
gdy człowiek myślący popatrzy na wzór rekurencyjny n+1 który nie ma
końca - to wyobrażenie sobie jakiejś granicy wydaje się być absurdem...
A jednak wielcy matematycy postulowali granicę liczb naturalnych od dawna,
przy czym zrobiono błąd wyłączając granicę poza zbiór przez co niemożliwe
stało się zapisywanie liczb SILNYCH a więc opisujących wielkości
nadwymiatowe (nieskończone).
Znacznie łatwiej zauważyć różnicę pomiędzy liczbami SILNYMI na przykładzie
pola powierzchni. Tu intuicja poparta algebrą się nie myli.
Pole powierzchni dwóch wierszy jest dwukrotnie większe od pola jednego
wiersza. S=ab.
Ta nierównoliczność zamków i kluczy ma w moim zamierzeniu pokazać
że takie same operacje jak na wierszu pustym można dokonywać
na wierszu PEŁNYM podobnie jak w fizyce występują dwa rodzaje kolorów:
emisyjne i absorbcyjne. :-)
Dodawanie do pustego jest równoważne odejmowaniu z pełnego. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

143. Data: 2008-01-15 20:21:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fmj1sf$n3f$1@news.onet.pl...

> Skoro jesteś taki doskonały -wprost wzór do naśladowania-
> bez problemu zrobisz to pierwszy -dając mi dobry przykład! ;P

Mam Ci robic dobrze? Chybas z byka spadl.
To Ty deklarowales dobroc - ja nie.

144. Data: 2008-01-15 20:42:59

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" <P...@P...com>
> "Robakks" <R...@i...eu>

> Nie, to jest proba uzywania przezwisk.
> I nie klam ze probujesz odwracac uwage od tematu do ktorego
> wracasz przy najmniejszej okazji jak do jakiejs mantry...

Ale JA naprawdę nie chcę rozmawiać o liczbach SILNYCH a więc takich,
które powstają przy zapełnieniu zbioru nieskończonego. :-)

> A ktora liczbe da sie zapisac inaczej niz symbolicznie?
> Przciez nawet takie glupie 2 jest tylko symbolem pojecia liczby dwa.

Niewielkie liczby naturalne da się zapisać inaczej niż symbolicznie
np. dwa koraliki na liczydle --O-O-----
Użyłem tu symbolu wątku -------- i symbolu koralików O O,
ale w rzeczywistości ta liczba dwa - na rzeczywistym liczydle,
nie jest symboliczna lecz prawdziwa.
Liczb SILNYCH niestety nie da się pokazać za pomocą koralików... :-(

> Nikt nie pyta, zauwazyles?

Skoro nikt nie pyta to i JA Edward Robak* nie odpowiadam na pytanie:
czy pole dwóch wierszy jest większe od pola jednego wiersza?
Zresztą nie muszę odpowiadać bo robi to algebra. :-)

145. Data: 2008-01-15 22:09:57

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam Ci robic dobrze? Chybas z byka spadl.
> To Ty deklarowales dobroc - ja nie.

Ale to ty deklarowałeś że jesteś we wszystkim lepszy... ;P
Chcesz żebym jednak uznał że miałem co do ciebie rację? ;)

146. Data: 2008-01-15 22:34:14

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale ty sraj masz najebane pod sufitem

147. Data: 2008-01-15 23:12:22

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwanos" <i...@6...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> ale ty sraj masz najebane pod sufitem

może i mam [najebane]
ale nie mam "sufitu" ;)
[górnego limitu najebania]
Coś jeszcze popaprańcu? ;P

148. Data: 2008-01-16 03:36:26

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fmjav0$npt$1@news.onet.pl...

> Ale to ty deklarowałeś że jesteś we wszystkim lepszy... ;P
> Chcesz żebym jednak uznał że miałem co do ciebie rację? ;)

<ziew...>

149. Data: 2008-01-16 21:22:31

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "iwanos" <i...@6...pl> napisał w wiadomości

> może i mam [najebane]
> ale nie mam "sufitu" ;)
> [górnego limitu najebania]
> Coś jeszcze popaprańcu? ;P

taaa
róham ci starom :]

150. Data: 2008-01-16 22:17:42

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Nie ja się do ciebie w tym wątku dowaliłem ale ty do mnie...

Re: Robakks ostrzegalem
Re: Robakks ostrzegalem
Re: Matematołkom na pohybel... ;)
Strach Grossa