Po ile chodzi malowanie?

1. Data: 2015-09-18 20:42:52

Temat: Po ile chodzi malowanie?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ile się płaci w Waszym rejonie malarzowi za pomalowanie mkw? Może ktoś
ostatnio korzystał z takiej usługi?

Ciekawość moja wynika z tego, że u nas jest spora rozbieżność, nawet z
dwukrotną przebitką - od 6 do 12zł.

Ewa

2. Data: 2015-09-18 22:49:08

Temat: Re: Po ile chodzi malowanie?
Od: RD <r...@g...com1> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-18 o 20:42, FEniks pisze:
> [...]
> ostatnio korzystał z takiej usługi?
>
> Ciekawość moja wynika z tego, że u nas jest spora rozbieżność, nawet z

Mało na ten temat wiem, ale akurat niedawno zauważyłem na dziale farb w
Leroy Merlin - 7zł / m2 lub 12zł (chyba) za m2 (kolor).

3. Data: 2015-09-19 09:32:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-18 o 22:49, RD pisze:

> Mało na ten temat wiem, ale akurat niedawno zauważyłem na dziale farb
> w Leroy Merlin - 7zł / m2 lub 12zł (chyba) za m2 (kolor).

No właśnie pamiętam, że kiedyś - kilka lat temu - tak było, że malowanie
na biało było tańsze niż w kolorze. Nie wiem, z czego to wynikało - w
kolorze trudniej malować?
Teraz nie robią takiego rozróżnienia, ale ogólnie rozpiętość cenowa jest
zaskakująco duża. Rozmawiałam wprawdzie tylko z trzema malarzami, więc
to może nie jest grupa reprezentatywna? Z duszą na ramieniu zdecydowałam
się na najtańszego, a okazuje się, że nadspodziewanie dobrze sobie radzi.

Ewa

4. Data: 2015-09-19 11:11:40

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się na najtańszego, a okazuje się, że nadspodziewanie dobrze sobie radzi.

Co do cen - się nie wypowiem, ostatnio malarz malował u mnie ponad 8 lat
temu.
Co do dawniejszego tańszego białego - inne mody panowały, ludzie na
biało malowali tylko nowe ściany. Teraz nie jest taniej, a nawet i może
być drożej, bo wcale nie tak łatwo białym pokryć te "śliwki węgierki",
"pola kukurydzy" czy "karmazynowe przypływy".

5. Data: 2015-09-19 12:21:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-19 o 11:11, Qrczak pisze:

> Co do cen - się nie wypowiem, ostatnio malarz malował u mnie ponad 8
> lat temu.

O, to tak jak u mnie.

> [...]
> może być drożej, bo wcale nie tak łatwo białym pokryć te "śliwki
> węgierki", "pola kukurydzy" czy "karmazynowe przypływy".

Możliwe, że to o to chodzi. Chociaż mnie zawsze to dziwiło, bo przecież
białym trudniej pokryć nawet zabrudzony biały.

Ewa

6. Data: 2015-09-19 12:29:04

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Co do cen - się nie wypowiem, ostatnio malarz malował u mnie ponad
> 8 lat temu.

Żyje jeszcze? Bo jeśli chodzi o malarzy nieżyjących, to ceny mocno idą
w górę.

Jarek

--
Zawsze chodziła ubrana na biało
Cała na biało -- nic nie wystawało

7. Data: 2015-09-19 14:03:48

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-19 12:29, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

Nawet mogę pozdrowić od Was.

8. Data: 2015-09-19 15:05:48

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Nawet mogę pozdrowić od Was.

Tylko jak zacząć? "Nasz Drogi Malarzu" chyba nie pasuje.

Jarek

--
W pobliżu świątynia stała sztuk,
Stamtąd się zakradł najpierwszy wróg,

9. Data: 2015-09-19 15:28:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Sep 2015 12:21:49 +0200, FEniks napisał(a):

> białym trudniej pokryć nawet zabrudzony biały.

Biały nie wymaga nakladania idealnie równą warstwą - a kolory tak.

10. Data: 2015-09-19 15:51:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko jak zacząć? "Nasz Drogi Malarzu" chyba nie pasuje.

"Nasz Drogi Pic-Asie!"

Ewa

Woda czy powietrze w rurze?
Lokalizacja siedliska
Wypadająca szuflada - jak zrobić żeby nie wypadała :)
Jaka pralka do ok 1200 zł
Wymiana wyswietlacza w lodowce samsung