Wypadająca szuflada - jak zrobić żeby nie wypadała :)

1. Data: 2015-09-04 09:47:21

Temat: Wypadająca szuflada - jak zrobić żeby nie wypadała :)
Od: gajos <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem używane meble i przy wysuwaniu szuflady nie mają blokowania, są
bez prowadnic. da się coś z tym zrobić ?? Chodzi o bezpieczeństwo
dziecka żeby nie wysuneło i nie spadło na nią.

2. Data: 2015-09-04 17:08:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Sep 2015 09:47:21 +0200, gajos napisał(a):

> Kupiłem używane meble i przy wysuwaniu szuflady nie mają blokowania, są
> bez prowadnic. da się coś z tym zrobić ?? Chodzi o bezpieczeństwo
> dziecka żeby nie wysuneło i nie spadło na nią.

http://scandinavianbaby.pl/product-pol-30-Baby-Dan-M
agnetyczna-blokada-szuflad-i-szafek.html?gclid=CLbUl
fXT3ccCFUnlwgodPC4CXg
http://scandinavianbaby.pl/product-pol-31-Baby-Dan-P
rzyklejana-blokada-szuflad-i-szafek.html
Itp, itd:
http://kobiety-kobietom.com/zakupy/ranking.php?pr=za
bezpieczenia-do-szafek-i-szuflad
--
XL
"Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo

3. Data: 2015-09-04 20:50:30

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gajos" napisał w wiadomości grup
.pl...

Kupiłem używane meble i przy wysuwaniu szuflady nie mają blokowania, są
bez prowadnic. da się coś z tym zrobić ?? Chodzi o bezpieczeństwo
dziecka żeby nie wysuneło i nie spadło na nią.

Przyczep mocną linkę do tylnej ściany mebla i szuflady.
Wojtek

4. Data: 2015-09-07 13:50:17

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.09.2015 o 09:47, gajos pisze:
> Kupiłem używane meble i przy wysuwaniu szuflady nie mają blokowania, są
> bez prowadnic. da się coś z tym zrobić ?? Chodzi o bezpieczeństwo
> dziecka żeby nie wysuneło i nie spadło na nią.

Zamontuj najtansze prowadnice dostepne w supermarketach

5. Data: 2015-09-07 14:44:41

Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-07 o 13:50, tomekp pisze:

> Zamontuj najtansze prowadnice dostepne w supermarketach

To nie takie proste. Ja bardzo chętnie zamieniłbym prowadnice kulkowe na
inne, bo się ciągle psują, ale żadne znane mi prowadnice się nie mieszczą.

Jaka pralka do ok 1200 zł
Wymiana wyswietlacza w lodowce samsung
History of Mathematics: Brief Version (Victor J. Katz)
Odkurzacz do liści - ma ktoś z was?
Boazeria - zrywać ?? czy zostawić ???.