Boazeria - zrywać ?? czy zostawić ???.

1. Data: 2015-08-28 16:48:05

Temat: Boazeria - zrywać ?? czy zostawić ???.
Od: martun <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem dom i mam boazerie w domu, dużo osób mi mówi żebym zerwał i
unowocześnił. Co radzicie?
I jakbym zrywał to co zamiast niej ??

2. Data: 2015-08-28 20:14:55

Temat: Re: Boazeria - zrywać ?? czy zostawić ???.
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"martun" <m...@w...pl> wrote in message
> Kupiłem dom i mam boazerie w domu, dużo osób mi mówi
> żebym zerwał i unowocześnił. Co radzicie?

A dlaczego kwestie gustów powierzasz ludziom obcym,
którzy w Twoim domu mieszkać nie będą?
Pogadaj ze swoją rodziną, z domownikami, i zróbcie
co się WAM podoba.

Chyba że to nie do mieszkania a dom na handel, do odsprzedania.

3. Data: 2015-08-29 16:21:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Aug 2015 16:48:05 +0200, martun napisał(a):

> Kupiłem dom i mam boazerie w domu, dużo osób mi mówi żebym zerwał i
> unowocześnił.

Boazeria a boazeria to różnica - jeśli tzw angielska, to bym ją z zachwytem
zostawiła i pielęgnowała (ale watpię, czy o taką chodzi), a jeśli z
listewek, to bym zerwała, bo co się pod takimi listewkami schować mogło
przez lata... no i listewki passe są.

> Co radzicie?
> I jakbym zrywał to co zamiast niej ??

Tynk i farba albo... boazeria angielska - tzw "unowocześnianie"
niekoniecznie zawsze jest lepsze i ładniejsze, czasem warto sięgnąć w
przeszłość, a i istnieją rzeczy ponadczasowe :-)

4. Data: 2015-08-29 19:09:28

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niekoniecznie zawsze jest lepsze i ładniejsze, czasem warto
> sięgnąć w przeszłość, a i istnieją rzeczy ponadczasowe :-)

Typowa dyskusja o gustach i modzie.
Każdy powinien urządzać swój dom tak jak JEMU się podoba
i nie powinno mieć znaczenia że coś jest "passe" w opinii
kogoś innego - takie stadne zachowania i podążanie za modą
zawsze mnie śmieszyły...

5. Data: 2015-08-29 20:19:15

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-08-29 19:09, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> [...]
> i nie powinno mieć znaczenia że coś jest "passe" w opinii
> kogoś innego - takie stadne zachowania i podążanie za modą

Niby tak, ale zaraz obok dyskusja na temat klimy na tysiąc pińcet postów...

dziwny jest ten świat

6. Data: 2015-08-29 20:24:58

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> Niby tak, ale zaraz obok dyskusja na temat klimy na tysiąc pińcet
> postów...

:-)
bo tam argumenty były bardzo humorystyczne i pseudo-racjonalne :-)

7. Data: 2015-08-29 22:25:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Aug 2015 20:19:15 +0200, Qrczak napisał(a):
> Dnia 2015-08-29 19:09, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
>
> Niby tak, ale zaraz obok dyskusja na temat klimy na tysiąc pińcet postów...

Otóż to, Qrko, otóż to 3-)

8. Data: 2015-08-29 22:28:33

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Otóż to, Qrko, otóż to 3-)

Tam było coś o gustach albo passe?
Czy o Twojej nieumiejętności obsługi klimy automatycznej?

9. Data: 2015-08-30 10:43:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" <P...@P...com> Wrote in message:

> Tam było coś o gustach albo passe?
> Czy o Twojej nieumiejętności obsługi klimy automatycznej?

Tam było o stadnych zachowaniach i podążaniu za modą.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

10. Data: 2015-08-30 18:15:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tam było o stadnych zachowaniach i podążaniu za modą.

No popatrz, nie zauważyłem...
Bo ja dyskutowałem o tym co może a czego nie może klima
w aucie w kontekście technicznym. Zupełnie moda mnie
w kwestii klimatyzacji nie interesuje :-)

Płyta kanałowa żerańska.Jak rozwalić?
Jakie palniki do usuwania roślin polecacie i czy w ogole polecacie ?
smierdadze pojemniki na odpady - jak sie pozbyc zapachu
Rura 25mm na podmianę do altanki ogrodowej
Usuwanie suchych chwastow po randapie