Płyta kanałowa żerańska.Jak rozwalić?

1. Data: 2015-08-23 14:08:04

Temat: Płyta kanałowa żerańska.Jak rozwalić?
Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam ścianę _działową_ postawiona z takiej płyty.Tak, tak, relikt
komunizmu.Kanały lecą poziomo.
Jak ją usunąć w optymalny sposób?
Młot wyburzeniowy, czy jakoś ciąć po cienkich ściankach?
Zwykłym analogowym młotem da radę?

2. Data: 2015-08-23 14:50:01

Temat: Re: Płyta kanałowa żerańska.Jak rozwalić?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Frez pisze:

> Witam, mam ścianę _działową_ postawiona z takiej płyty.
> Tak, tak, relikt komunizmu.Kanały lecą poziomo.
> Jak ją usunąć w optymalny sposób?

To może metodą _działową_? Tylko może pojawić się problem
z wniesieniem _działa_ do mieszkania.

> Młot wyburzeniowy, czy jakoś ciąć po cienkich ściankach?
> Zwykłym analogowym młotem da radę?

Są piły i Frezy do betonu. Tym można próbować. Analogowym młotem
też kiedyś zrobiłem wyłup do takiego Kanału Żerańskiego. Nawet
nie było to bardzo trudne. Ale pewnie sporo zależy od tego, ile
cementu wzięto na lewo w trakcie produkcji tego prefabrykatu.

--
Jarek

3. Data: 2015-08-23 17:29:32

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To może metodą _działową_? Tylko może pojawić się problem
> z wniesieniem _działa_ do mieszkania.

Ściany nośne proponujesz usuwać... może podnośnikiem?

JK

4. Data: 2015-08-23 17:39:04

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

JK pisze:

> Ściany nośne proponujesz usuwać... może podnośnikiem?

Strch pomyśleć, co będzie gdy komuś zamarzy się dodatkowe
okno w ścianie frontowej.

--
Jarek

5. Data: 2015-08-23 17:52:30

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

JK pisze:

> Ściany nośne proponujesz usuwać... może podnośnikiem?

Strach pomyśleć, co będzie gdy komuś zamarzy się dodatkowe
okno w ścianie frontowej.

--
Jarek

6. Data: 2015-08-23 18:48:57

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-23 o 17:29, JK pisze:
> Ściany nośne proponujesz usuwać... może podnośnikiem?
>
> JK
Jeszcze raz:
Jest to ściana _działowa,_nie_nośna,_nie konstrukcyjna_.
Można bezkarnie wywalić.
Wyraziłem się dość jasno,nie oczekiwałem dowcipów.

7. Data: 2015-08-23 19:11:31

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-23 o 18:48, Frez pisze:

> Jeszcze raz:
> Jest to ściana _działowa,_nie_nośna,_nie konstrukcyjna_.
> Można bezkarnie wywalić.
> Wyraziłem się dość jasno,nie oczekiwałem dowcipów.

Dlaczego w takim razie odpisujesz właśnie mi?

JK

8. Data: 2015-08-23 19:31:10

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"JK" <j...@i...pl> wrote in message

> Dlaczego w takim razie odpisujesz właśnie mi?

Bo wkurzył się, że zamiast bezpłatnej porady budowlanej
dostał podśmiechujki :-) A moze nie złapał dowcipu?

9. Data: 2015-08-23 21:05:50

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-23 o 19:31, Pszemol pisze:
> Bo wkurzył się, że zamiast bezpłatnej porady budowlanej
> dostał podśmiechujki :-) A moze nie złapał dowcipu?
Do wkurzenia mi daleko.
Jak bym oczekiwał dowcipów, to pytałbym na pl.rec.humor
A dowcip i tak kiepski.

10. Data: 2015-08-25 10:45:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Frez <f...@g...com> Wrote in message:

> Jeszcze raz:
> Jest to ściana _działowa,_nie_nośna,_nie konstrukcyjna_.
> Można bezkarnie wywalić.
> Wyraziłem się dość jasno,nie oczekiwałem dowcipów.

Ten pan tak ma - merytoryki zawsze zero, a i dowCIPAsy zasuwa
proporcjonalne do swej inteligencji...
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

Jakie palniki do usuwania roślin polecacie i czy w ogole polecacie ?
smierdadze pojemniki na odpady - jak sie pozbyc zapachu
Rura 25mm na podmianę do altanki ogrodowej
Usuwanie suchych chwastow po randapie
Stacja pogodowa jaka ?