Po jakim czasie spadek cholersterolu

11. Data: 2012-03-22 18:41:47

Temat: Re: Po jakim czasie spadek cholersterolu
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoja wiarygodność jest jak ta ortografia - niskiego poziomu.
> Jacek

Wybrałam właściwą grupę.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

12. Data: 2012-03-23 13:24:55

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-20 18:55, Jacek pisze:
> Czy po miesiącu odkąd stosuję dietę na obniżenie cholesterolu można się
> spodziewać jakiegoś spadku? Miesiąc temu robiłem badania i chciałem
> teraz powtórzyć.
Dziś byłem na badaniu i mam znaczny spadek cholesterolu po miesiącu
stosowania diety.
Wszystkim, którzy tu radzą głupoty zalecam wyjśc na spacer i pooddychać
świeżym powietrzem. To dobrze robi na zatęchłe humory.
Jacek

13. Data: 2012-03-23 17:16:47

Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Wszystkim, którzy tu radzą głupoty zalecam wyjśc na spacer i pooddychać
> świeżym powietrzem. To dobrze robi na zatęchłe humory.

Ta Twoja dieta jest oparta o:
"Co najmniej od 1912 roku wiadomo, że cholesterol wywołuje miażdżycę.
Wykazali to po raz pierwszy Aniczkow i Chałatow karmiąc króliki
cholesterolem".

Karmili je zoltkami.
Ale w podreczniku medycyny pisze ze nastepnie uczeni sprawdzili to na psach.
Nikomu nie udalo sie wywolac miazdzycy u psa zywionemu zoltkami.
A pies jest analogiem czlowieka. Krolik na pewno nie.

Z czasem okazalo sie ze lekiem na stluszczenie watroby i trojglicerydy jest
cholina. A jedynym zrodlem choliny sa jajka.
Dlatego sa takie zlecenia:
""Są więc idealne dla ludzi dbających o zdrowy styl życia, dla tych z
wysokim
cholesterolem, dla cukrzyków i tych mających problemy z metabolizmem -
twierdzą naukowcy." Z: http://medycyna24.pl/jajka-sa-zdrowe

Poczytaj o cholinie.
Czy masz link do tej Twojej diety?
S*

14. Data: 2012-03-24 08:24:53

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-23 18:16, Szczepan Bialek pisze:
> [...]
> Nikomu nie udalo sie wywolac miazdzycy u psa zywionemu zoltkami.
> A pies jest analogiem czlowieka. Krolik na pewno nie.
Chłopie złoty. Czasy, że związek czynnika X z chorobą Y określano
badaniami na królikach minęły bardzo dawno. Kiedyś profesor Jebiewdenko
karmił zwierzęta czymś tam , potem badał i na tej podstawie wyciągał
wnioski, że z ludźmi będzie podobnie.
Teraz działa statystyka: z chorym robi się wywiad, robi się badania i
pakuje wszystko do bazy danych. Potem mając dużą liczbę danych wyciąga
się wnioski na podstawie współczynnika korelacji. Wiele zależy od
interpretacji. Tam, gdzie współczynnik korelacji jest wysoki nie ma
problemu np. palenie tytoniu. Tam, gdzie jest mniejszy wiele zależy od
wiedzy tego, który to robi. Ostatnio była nawet afera, że amerykański
"badacz", który udowodnił, że czerwone wino jest zdrowe, bo flawonoidy
itp. itd. naciągnął delikatnie mówiąc wyniki, bo miał z tego określoną
korzyść.
Z cholesterolem sprawa jest chyba podobnie prosta, jak z tytoniem.
Jacek

15. Data: 2012-03-24 16:55:10

Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pakuje wszystko do bazy danych. Potem mając dużą liczbę danych wyciąga się
> wnioski na podstawie współczynnika korelacji.

Wyszlo im np. ze soczewka odkleja sie tym co maja dlugie palce i wysokie
tetno.
Jak skorzystac z tej korelacji.

Ale co do jajek to pewnie tez robia wywiady i znaja wyniki.
Tu mozna miec pewnosc ze jaka tak samo "szkodza" psu jak nam.

> [...]
>określoną korzyść.
> Z cholesterolem sprawa jest chyba podobnie prosta, jak z tytoniem.

Wiarygodne sa wlasne wyniki.
Zmierz sobie obwod brzucha.
Znam jednego na Twojej diecie. Nogi jak patyczki, brzuch jak u zawodnika
sumi.
Stluszczenie watroby.
S*

16. Data: 2012-03-25 08:10:32

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-24 17:55, Szczepan Bialek pisze:
> Wyszlo im np. ze soczewka odkleja sie tym co maja dlugie palce i wysokie
> tetno.

Jak wyniki ocenia partacz, albo dyletant, to można i do tego dojść.
Można też dojść do wniosku, że wyższe mandaty za parkowanie to poprawa
bezpieczeństwa na drogach.

> Wiarygodne sa wlasne wyniki.
> Zmierz sobie obwod brzucha.
> Znam jednego na Twojej diecie. Nogi jak patyczki, brzuch jak u zawodnika
> [...]
Jak siedzi na kanapie i piwo żłopie, to ci się dziwisz.

Jacek

17. Data: 2012-03-25 09:10:23

Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak wyniki ocenia partacz, albo dyletant, to można i do tego dojść. Można
> też dojść do wniosku, że wyższe mandaty za parkowanie to poprawa
> bezpieczeństwa na drogach.

Ale tu mamy prosta sprawe:
"Obwod brzucha a spozycie jajek i kawioru".

Kawior to tez jajaka.
Tez jest szkodliwy?
S*

18. Data: 2012-03-28 19:05:17

Od: "lamia" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <n...@g...com> wrote in message
> Mięso tylko drobiowe, ryby morskie, kasza, chleb razowy, nabiał chudy,
> owoce, dżemy, warzywa, płatki owsiane na wodzie.

fatalnie (ino trochę lepiej niż poprzednio).
(a jajka są ok. Lecz zależy to od postaci (i od reszty diety))

zainteresuj się tłuszami wielonienasyconymi i zbalansuj dietę w tym
kierunku. To jeden ze stu czynnikó w do których musisz dojsć (i zostaje Ci
tylko 99 :]).
(tu akurat byłęś blisko - dlatego te ryby miały być morskie. Ale z ryb nie
dostaniesz tego co trzeba. Kup se siemię.)

19. Data: 2012-03-30 18:05:44

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyszlo im np. ze soczewka odkleja sie tym co maja dlugie palce i wysokie
> tetno.
> Jak skorzystac z tej korelacji.

Jeśli ta korelacja jest prawdziwa, to dlaczego się z tego naśmiewasz?
Wiadomo, że kolory oczu są skorelowane z zapadalnościa na pewne horoby, to
jest to samo.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

20. Data: 2012-03-31 06:55:54

Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli ta korelacja jest prawdziwa, to dlaczego się z tego naśmiewasz?
> Wiadomo, że kolory oczu są skorelowane z zapadalnościa na pewne horoby, to
> jest to samo.

Ja sie nie nasmiewam. Ja podziwiam tych co te korelacje wylapuja.

Zacytowalem Jackowi dwa wyniki badan nad cholesterolem.
Najstarszy to ten z probami na psach karmionych zoltkami i najnowszy z
wywiadow.
Z obu wyszlo ze jajka obnizaja poziom trojglicerydow.
"Winowajca" za ten stan rzeczy uwaza sie choline ktora jest w jajkach.
Zamiast jajek mozna jesc preparaty z cholina. Tylko po co taka glupota..

Dlatego zapytalem kto jest Autorem tej jego diety.
Nie chce zdradzic.
S*

Ospa
szczepienie /żółtaczka