Po jakim czasie spadek cholersterolu

21. Data: 2012-03-31 18:38:22

Temat: Re: Po jakim czasie spadek cholersterolu
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:4f76aa7b$0$1310$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja sie nie nasmiewam. Ja podziwiam tych co te korelacje wylapuja.
>
> Zacytowalem Jackowi dwa wyniki badan nad cholesterolem.
> Najstarszy to ten z probami na psach karmionych zoltkami i najnowszy z
> wywiadow.
> Z obu wyszlo ze jajka obnizaja poziom trojglicerydow.
> "Winowajca" za ten stan rzeczy uwaza sie choline ktora jest w jajkach.
> Zamiast jajek mozna jesc preparaty z cholina. Tylko po co taka glupota..
>
> Dlatego zapytalem kto jest Autorem tej jego diety.
> Nie chce zdradzic.
Pszypuszczam , że to zależy od gatunku kur niosek.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

22. Data: 2012-03-31 21:26:17

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-31 08:55, Szczepan Bialek pisze:
> Zacytowalem Jackowi dwa wyniki badan nad cholesterolem.
> Dlatego zapytalem kto jest Autorem tej jego diety.
> Nie chce zdradzic.
Nie chce-nie chce.
Poczytałem sobie nieco i z lektury tej wynika, co można żreć bezkarnie,
a czego nie. Ot i wszystko. Żeby się od razu podawać za autora diety, to
myślę, że byłaby przesada. Nie jestem jakimś politykiem, czy innym
celebrytą, żeby od razu nazywać dietę moim imieniem.
Jacek

23. Data: 2012-04-01 06:59:23

Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> myślę, że byłaby przesada. Nie jestem jakimś politykiem, czy innym
> celebrytą, żeby od razu nazywać dietę moim imieniem.

Wiarygodne beda tylko wyniki.
Dieta bez jajek nie jest latwa. Trzeba miec silna wole.
Znalem takich dwoch. Zeszli po 47 i 56 latach.
S*

24. Data: 2012-04-02 13:38:18

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-01 08:59, Szczepan Bialek pisze:
> Znalem takich dwoch. Zeszli po 47 i 56 latach.
Zeszli po 47 i 56 latach od rozpoczęcia diety, czy licząc od daty
urodzenia? ;-)
Jacek

25. Data: 2012-04-02 16:11:37

Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zeszli po 47 i 56 latach od rozpoczęcia diety, czy licząc od daty
> urodzenia? ;-)

Od urodzenia. Na diecie byli po okolo 10 lat.
Taki wiek osiagnela tez sasiadka ktora wyluskiwala kazdy miligram tluszczu z
miesa.
Niestety nie wiem czy jadla jajka. Ale mozna chyba miec pewnosc ze nie.
S*

26. Data: 2012-04-12 00:30:21

Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (..)

> Pszypuszczam , że to zależy od gatunku kur niosek.

Nie, zależy od koloru oczu kur..
;-))

27. Data: 2012-04-19 23:48:36

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mięso tylko drobiowe, ryby morskie, kasza, chleb razowy, nabiał chudy,
> owoce, dżemy, warzywa, płatki owsiane na wodzie.
> Bez jajek, mięs wieprzowych i wołowych, bez ziemniaków, frytek, chleba
> białego, tłustego nabiału, bez potraw smażonych.
> Co do ilości, to nieco zmniejszyłem ale nie do poziomu diety ŻP, czyli
> żryj połowę. Jakieś 20% mniej, niż przed dietą.

Dołącz jaja odstaw chlebek.
Ale badaj poziom. Niektórzy z tymi jajami sobie nie radzą z powodu
genetycznych uwarunkowań.
Czasem wołowego tatara wciągnij. Sam cholesterol nie wyrokuje. Szczupła
sylwetka i dużo ruchu pomaga.

Feromon

28. Data: 2012-04-22 21:37:09

Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

"Szczepan Bialek" <s...@w...pl> wrote in message

> Niestety nie wiem czy jadla jajka. Ale mozna chyba miec pewnosc ze nie.

Lubię sprawdzać działanie diet na sobie.

Przez pół roku nie jadłem jajek. Cholesterol nie wzrósł.
Spadł (ale minimalnie - pewnie w granicach błędu -
calkowity z 260 do 245) - więc uważam, że jedzenie, jedzenie
bądź niejedzenie jajek nie ma wpływu na poziom cholesterolu
w _moim_ organizmie.

29. Data: 2012-04-23 15:45:39

Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości

> [...]
> calkowity z 260 do 245) - więc uważam, że jedzenie, jedzenie
> bądź niejedzenie jajek nie ma wpływu na poziom cholesterolu

Ale ile jadles/nie jadles?

W Europie je sie nieco ponizej jednego jajka na kazda glowe.
Aby pokryc zapotrzebowanie na choline trzeba po dwa dziennie.

Aby wyleczyc miazdzyce lekarz zalecil znajomemu po 7 zoltek.

Jajka kurze mozna zastapic kawiorem. Ciekawe czy sa zalecane ilosci.
S*

30. Data: 2012-04-24 19:26:02

Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ile jadles/nie jadles?

No przez pół roku nie jadłem żadnego jajka. Tzn. może jakieś śladowe
ilości w makaronie (którego unikam) czy w innym półprodukcie. Ale
żeby tak całe jajo to nie :).

Generalnie jestem trochę vege, tzn. nie jem żadnego mięsa
(dla uściślenia: ani drobiu ani ryb, ani nabiału) - to od jakiś 10 lat.

Wcześniej jajek jadłem sporo - średnio na pewno powyżej 1 dziennie.
(sama jajecznia to przeciez 3-4) ;).

Cholesterol u mnie specjalnie się nie zmienił - ale i tak
ciut wysoki, zważywszy, że nie jem praktycznie nic odzwierzęcego.
Więc przypuszczam, że to coś z wątrobą nie halo, albo co ... ;) nie wiem.

Generalnie czuje się teraz lepiej niż w czasie kiedy jadłem
wszystko - ale największą różnicę w samopoczuciu (i np. braku w
końcu problemów z katarem i aleriami (roztocza i jakieś pyłki))
zauważyłem po odstawieniu nabiału - na pewno wyraźniejsza zmiana
na plus niż po odstawieniu mięsa.

Pozdrawiam,
Aleksander.

Ospa