Po spotkaniu :-)

11. Data: 2007-10-28 18:47:35

Temat: Re: Po spotkaniu :-)
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message
news:fg2fd4$d75$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Byłeś u mnie w robocie? ;p

Mozliwe, ale nie pamietam - film mi sie urwal
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

12. Data: 2007-10-28 21:12:27

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka"

> Dziękuję Wam za miłe chwile :-)

Zapomniałam powiedzieć, że twój pyszny placek
poszedł w całej swej wielkości.
Ostatni oszczędzony wczoraj kawałek zniknął dziś z rana. :)

- JaKasia

13. Data: 2007-10-28 21:17:19

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia pisze:
> Użytkownik "Ikselka"

> Zapomniałam powiedzieć, że twój pyszny placek
> poszedł w całej swej wielkości.
> Ostatni oszczędzony wczoraj kawałek zniknął dziś z rana. :)
>
> - JaKasia

:-)
Mam nadzieję, że będzie niejedna okazja do wspólnego pochłaniania moich
innych wypieków :-)

--
XL wiosenna

14. Data: 2007-10-28 23:20:59

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości:

> Na marginesie - Fly się obudził i o mały włos udało mi się
> wcisnąć mu spreparowaną historyjkę o jego zachowaniu.
> Prawie łyknął, chociaż trochę przestraszony. Ale nie miałam
> sumienia go dręczyć i nie brnęłam dalej w opowieść. ;))

Bo ja zła męczyzna jestem, więc mógłbym nawet uwierzyc - ale trzeba
było wymyśli lepszą, np. o tym jak rzuciłem sie na Michała i
chciałem ... i robiłem ... . ;p

Nie rzuciłeś się na mnie, tylko pomyliłeś mnie z hydraulikiem! ;)

michał

15. Data: 2007-10-28 23:28:00

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" napisał w wiadomości

> Zapomniałam powiedzieć, że twój pyszny placek
> poszedł w całej swej wielkości.
> Ostatni oszczędzony wczoraj kawałek zniknął dziś z rana. :)

To ja go zostawiłem. Ostatniego nie wypadało mi już konsumować. Ale taraz
żałuję.... że byłem taki głupi!

michał

16. Data: 2007-10-28 23:30:18

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> To ja go zostawiłem. Ostatniego nie wypadało mi już konsumować. Ale
> taraz żałuję.... że byłem taki głupi!

Będzie jeszcze okazja (mam nadzieję), że zjesz i ostatni , co tam
konwenanse :-)

--
XL wiosenna

17. Data: 2007-10-28 23:51:09

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości :
> :-)
> Mam nadzieję, że będzie niejedna okazja do wspólnego pochłaniania moich
> innych wypieków :-)

A propos, skoro mówimy o spotkaniach. Nie wiem, czy zauważyliście taki dość
istotny szczegół na ostatnim spotkaniu....
Otóż Ikselka zapoczątkowała jakiś nowy rozdział w histrorii spotkań
grupowych, bo tego chyba jeszcze nie było!
Njajpierw oczywiście pojawiła się sama i rozhuśtywanie impry z psypochatami,
neurotykami oraz zboczeńcami miało przebieg normalny. ;)
Potem niespodziewanie Ikselka ściągnęła do pubu prawie całą swoją
sympatyczną rodzinę... W rezultacie wszyscy psychopaci, neurotycy i
zboczeńcy z grupy, też z nienacka, zaczęli udawać normalnych! Oczywiście po
to, żeby jako grupa jak najlepiej wypaść w oczach Ikselowej rodzinki. ;)
Kiedy państwo, nazwijmy ich XL, ze względu na długą drogę do domu pożegnali
się, wszystko wróciło do "normy". Psychole, neuorole i zboki powrócili do
swoich spotkaniowych ekscesów... Aż do przepychania klocków w kiblu i
striptizu Fly'a włącznie! ;DDDDD

michał

18. Data: 2007-10-28 23:56:48

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> [...]
> sympatyczną rodzinę... W rezultacie wszyscy psychopaci, neurotycy i
> zboczeńcy z grupy, też z nienacka, zaczęli udawać normalnych!

Łącznie ze mną - kiedy rodzina patrzy, z Mr Hyde'a staję się momentalnie
Drem Jekyllem :-D

> [...]
> powrócili do swoich spotkaniowych ekscesów... Aż do przepychania klocków
> w kiblu i striptizu Fly'a włącznie! ;DDDDD

Nie mogę odżałować... Nie, wiecej już tego nie zrobię, to tylko ten
razik, obiecuję! To była sytuacja wyjątkowa, żtp.
Było cudnie. Póki rodzina nie przyszła po mnie, oczywiście :-D

--
XL wiosenna

19. Data: 2007-10-29 00:13:09

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wrote in message

> [...]
> powrócili do swoich spotkaniowych ekscesów... Aż do przepychania klocków w
> kiblu i striptizu Fly'a włącznie! ;DDDDD

Uwazaj debilu, zebys zaraz sie nie spuscil...

20. Data: 2007-10-29 13:43:28

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka; <fg3828$8ln$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Nie mogę odżałować... Nie, wiecej już tego nie zrobię, to tylko ten
> razik, obiecuję! To była sytuacja wyjątkowa, żtp.
> Było cudnie. Póki rodzina nie przyszła po mnie, oczywiście :-D

Rodzina tez była fajna - musimy kiedyś pogadać z Twoim mężem przy piwie,
ale i na trzeźwo dobrze się Nim rozmawiało. :)

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; skype:flyer36