Po trzech latach...

11. Data: 2005-06-05 16:30:04

Temat: Re: Po trzech latach...
Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżo" <ahojdradzypszjaciele@ it.ede> napisał w wiadomości
news:d7uneo$ip7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ... cinszkiej pracy - ileż tego gówienka należało przerobić na humus
> szlachetny.
> Zmęczona odchodzę na emeryturę. No może należałoby czasem powiedzieć
> Władysiowi - "nie garb się", Oli przesłać buziaka, Z Ewci N. pić
> eliksiry czarów Paryskich, zimne wrzosowiska Krychy wiecznie
> opatulonej porównywać z "Tajemniczym ogrodem"
> Ale siły już nie te, a i grupa stała się niczym koncertująca Wielka
> Orkiestra...
> Żegnajcie

Nieeeeeee noooo - DzuDzu nie rób mi tego!!!!
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

12. Data: 2005-06-05 17:19:53

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 5 juin 2005 ŕ 18:24:48, dans <42a32667$1@news.home.net.pl> vous écriviez
:

> Można się z DzuDzu nie zgadzać i można go nie lubić, ale ja nie tym....
> A nazywanie wszystkich, którzy mają inne zdanie na jego temat niż
> Pusiak, dupkami to IMO jest przegięcie :(

Zauwazylam to zbiorcze wyzywanie ludzi. Osoby ktore cos takiego robia
publicznie nie zdaja sobie sprawy ze smiesznosci owego procederu,
chcialam przyciagnac uwage na ten aspekt zagadnienia.

No a co do Dzudzu to juz ktos tu napisal ze jest on "wewnetrznie
podly", nie jest to sliczne ?;)

Ewcia

--
Niesz

13. Data: 2005-06-05 17:44:03

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zmęczona odchodzę na emeryturę.
> Żegnajcie

łeeeee... podpuszcza :-(((
stawiam mój wałek do ciasta przeciwko czemukolwiek...

--
serdeczności! zbisa (Wierny Czytacz Grupy)

14. Data: 2005-06-05 19:16:47

Od: "ania" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżo" <ahojdradzypszjaciele@ it.ede> napisał w wiadomości
> ... cinszkiej pracy - ileż tego gówienka należało przerobić na humus
> szlachetny.
> Zmęczona odchodzę na emeryturę

A zanim odejdziesz, powinienes oswołać swoje oszczerstwa i
przeprosić niektóre osoby, którym autentycznie wyrządzałes przkrość.

15. Data: 2005-06-05 20:25:42

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d7vja6$3hc$1@nemesis.news.tpi.pl>, "ania" <t...@w...pl>
wrote:

> Użytkownik "dżo" <ahojdradzypszjaciele@ it.ede> napisał w wiadomości
>
> A zanim odejdziesz, powinienes oswołać swoje oszczerstwa i
> przeprosić niektóre osoby, którym autentycznie wyrządzałes przkrość.

Ono się nie zmieniło. Jemu się znudziło. A ponadto, specjalnie bym nie
wierzył, że nie wróci.

Władysław

16. Data: 2005-06-05 20:26:12

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <42a31f12$1@news.home.net.pl>, "@nn" <jurek@post> wrote:

> Użytkownik "pusiak" <p...@b...pl> napisał w
> wiadomości news:0b1e.00001290.42a31bbe@newsgate.onet.pl...
> >

> Nie wydaje Ci się, że przegięłaś??

Niby w czym przegiął?

Władysław

17. Data: 2005-06-06 06:32:55

Od: "ania" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
> wrote:.
>
> Ono się nie zmieniło. Jemu się znudziło. A ponadto, specjalnie bym nie

A skąd Cebie tak dobra znajomość psychiki trolla? Zadziwiające!!!

18. Data: 2005-06-06 07:07:21

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d80r0c$fac$1@nemesis.news.tpi.pl>, "ania" <t...@w...pl>
wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
.

> A skąd Cebie tak dobra znajomość psychiki trolla? Zadziwiające!!!

Jeden to troll na świecie? Co w tym dziwnego? Psychopaci są
przewidywalni.

Władysław

19. Data: 2005-06-06 07:47:57

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los <w...@o...pl> napisał(a):

> Jeden to troll na świecie? Co w tym dziwnego? Psychopaci są
> przewidywalni.

hmm, gyby bylo przewidywalne, to te kilka dupkow i swietych by sie nie
dziwilo, prawda? Za to Twoje Wladziu jest smutno przewidywalne - o ile na
zarciu sie znasz, to juz humora Ty dawno nie widziales ;-/

hania dupek

20. Data: 2005-06-06 15:16:27

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

.

> Niby w czym przegiął?

A Ty czytaty, czy raczej nieczytaty? Jak czytaty to 2 posty wyżej/niżej
masz odpowiedź.

Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*
~*~*~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~*~*~

Parapetówka
10 białek!
Kuchenne sny ;-)
dieta bez pieczywa,makaronu, kasz, ziemniaków-macie pomysły co można jeść dla uroizmaicenia diety?
dymka i czerowna cebula -do smażenia, sosu, etc...czy nadaje sie na gorąco?