Po trzech latach...

21. Data: 2005-06-06 15:39:13

Temat: Re: Po trzech latach...
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> A Ty czytaty, czy raczej nieczytaty? Jak czytaty to 2 posty wyżej/niżej
> masz odpowiedź.

Czytałem te wszystkie posty. W czym przegiął (czy raczej przegięła)?

Władysław

22. Data: 2005-06-06 20:32:06

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

.

> Czytałem te wszystkie posty. W czym przegiął (czy raczej przegięła)?

Nie chce mi się tłumaczyć, tu masz napisane: http://tinyurl.com/ddzue .
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

23. Data: 2005-06-06 20:53:31

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4...@n...home.net.pl>, "@nn" <jurek@post> wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
.

> Nie chce mi się tłumaczyć, tu masz napisane: http://tinyurl.com/ddzue .

Przecież Ci napisałem, że wszystko już przeczytałem. Tyle, że Pusiak mie
nazwała nikogo dupkiem, poza samym dżdudżu. I nie pisała o nikim, kto
ma na temat dżudżu inne zdanie niż ona, lecz tylko o takich, którym
obecność dżudżu się podobała i się nią bawili.
Od siebie dodam, że niektórym nie przeszkadzało ordynarne obrażanie
przez tego anonima innych, występujących od lat pod własnymi imionami
uczestników listy, a nawet bronili dżudżu przed wszelką krytyką. Jak
nazwiesz kogoś, kto się bawi chamstwem chama i tym, że ów cham obraża
innych?

Władysław

24. Data: 2005-06-06 21:13:13

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

.
> In article <4...@n...home.net.pl>, "@nn" <jurek@post> wrote:

> Przecież Ci napisałem, że wszystko już przeczytałem. Tyle, że Pusiak
> mie
> nazwała nikogo dupkiem, poza samym dżdudżu.

A niżej napisała o tych "innych" - "...Brawo! Swój do swego ciągnie ...
" - naprawdę nie musiała napisać dosłownie, że także oni dla niej są
dupkami.

I nie pisała o nikim, kto
> ma na temat dżudżu inne zdanie niż ona, lecz tylko o takich, którym
> obecność dżudżu się podobała i się nią bawili.

I z tego powodu są dupkami???
Wiesz, czytam te grupę parę lat i do tej pory nie zauważyłam żeby
Ti'Ana, czy BasiaBjk kogos obrażały(ich winą jest jedynie to, że mają
inne zdanie na temat DzuDzu), a to do nich między innymi był ten
komentarz.

> Od siebie dodam, że niektórym nie przeszkadzało ordynarne obrażanie
> przez tego anonima innych, występujących od lat pod własnymi imionami
> uczestników listy, a nawet bronili dżudżu przed wszelką krytyką.

Nie wiem czy przed wszelką, ale czasem nie sposób było nie przyznać
DzuDzu racji.

Jak
> nazwiesz kogoś, kto się bawi chamstwem chama i tym, że ów cham obraża
> innych?

Ja nie oceniam sposobu postępowania DzuDzu - tylko Pusiaka, a to czy
Dżdżownica przeginała jest osobna kwestią.
Ania

25. Data: 2005-06-06 22:55:21

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 6 juin 2005 ŕ 22:53:31, dans <w...@n...onet.pl>
vous écriviez :

> Przecież Ci napisałem, że wszystko już przeczytałem. Tyle, że Pusiak mie
> nazwała nikogo dupkiem, poza samym dżdudżu.

Wydaje mi sie ze sie mylisz.

> I nie pisała o nikim, kto
> ma na temat dżudżu inne zdanie niż ona, lecz tylko o takich, którym
> obecność dżudżu się podobała i się nią bawili.

Czyli o tych ktorzy mieli inne zdanie niz ona...

> [...]
> uczestników listy, a nawet bronili dżudżu przed wszelką krytyką. Jak
> nazwiesz kogoś, kto się bawi chamstwem chama i tym, że ów cham obraża

Czy nie mylisz chamstwa z ironia ?

ps. imho nie bylo tu wiele osob broniacych dzdzu, wbrew temu co piszesz.

Ewcia

--
Niesz

26. Data: 2005-06-06 22:56:41

Od: "katarzyna ms" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los <w...@o...pl> napisał(a):

>....Jak
> nazwiesz kogoś, kto się bawi chamstwem chama i tym, że ów cham obraża
> innych?....<

Wladyslawie,
to sie teraz "poczuciem humoru" nazywa.
katarzyna

27. Data: 2005-06-07 04:23:00

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <42a4bb7f$1@news.home.net.pl>, "@nn" <jurek@post> wrote:

samym dżdudżu.

> A niżej napisała o tych "innych" - "...Brawo! Swój do swego ciągnie ...
> " - naprawdę nie musiała napisać dosłownie, że także oni dla niej są
> dupkami.

To Twoja interpretacja. Przegięta.

> I nie pisała o nikim, kto
>
> I z tego powodu są dupkami???

Nic takiego nie napisała.

> [...]
> Ti'Ana, czy BasiaBjk kogos obrażały(ich winą jest jedynie to, że mają
> inne zdanie na temat DzuDzu), a to do nich między innymi był ten

To Twoja interpretacja. A może się poczuwają?

> Nie wiem czy przed wszelką, ale czasem nie sposób było nie przyznać
> DzuDzu racji.

Można było. Obrażanie osób występujących otwarcie, przez psychopatę,
który się ukrywa i stale zmienia adresy i pseudonimy, przy czym
obrażający wykorzystuje to, że te osoby występują otwarcie robiąc
niewybredne personalne docinki jest chamstwem. Jak nazwać tych, których
to bawi i którzy bronią psychopaty?

> Jak
>
> Ja nie oceniam sposobu postępowania DzuDzu - tylko Pusiaka, a to czy
> Dżdżownica przeginała jest osobna kwestią.

To jest ta sama kwestia.

Władysław

28. Data: 2005-06-07 04:25:49

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1427138535$20050607005528@ewcia.kloups>,
"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote:

> Le lundi 6 juin 2005 ŕ 22:53:31, dans
> <w...@n...onet.pl> vous écriviez :

> Wydaje mi sie ze sie mylisz.

to przeczytaj uważni, co napisała.

> Czyli o tych ktorzy mieli inne zdanie niz ona...

Nie. Aby się bawić czyimś chamstwem nie trzeba mieć w ogóle zdania.
MOżna w ogóle nie myśleć.

> Czy nie mylisz chamstwa z ironia ?

Nie. Nazywam rzeczy po imieniu.

> ps. imho nie bylo tu wiele osob broniacych dzdzu, wbrew temu co piszesz.

Ale były. Kto w końcu byłby tym biedactwem, które się poczuło dotknięte
przez Pusiaka?

Władysław

29. Data: 2005-06-07 04:28:31

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d82kb9$84$1@inews.gazeta.pl>,
"katarzyna ms" <k...@g...pl> wrote:

> Wladyslaw Los <w...@o...pl> napisa?(a):

> Wladyslawie,
> to sie teraz "poczuciem humoru" nazywa.
> katarzyna

Aha. dzękuję. ;-)

Władysław

30. Data: 2005-06-07 06:14:36

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 Jun 2005 06:25:49 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Wladyslaw Los*, w
wiadomości news:<news:wlalos-8E4661.06254907062005@newsfeed.one
t.pl> zawarł,
co następuje:

> Ale były. Kto w końcu byłby tym biedactwem, które się poczuło dotknięte
> przez Pusiaka?

A ktoś się poczuł dotknięty? Bo ja widzę tylko @nn walczącą.
Poza tym bronic dżdżownicę nie oznacza od razu przejmować się pusiakiem.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

Parapetówka
10 białek!
Kuchenne sny ;-)
dieta bez pieczywa,makaronu, kasz, ziemniaków-macie pomysły co można jeść dla uroizmaicenia diety?
dymka i czerowna cebula -do smażenia, sosu, etc...czy nadaje sie na gorąco?