Po trzech latach...

31. Data: 2005-06-07 06:59:01

Temat: Re: Po trzech latach...
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d9blcwoj5mmc$.dlg@czarodziejka.net>,
Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> wrote:

> Dnia Tue, 07 Jun 2005 06:25:49 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Wladyslaw Los*, w
> wiadomości news:<news:wlalos-8E4661.06254907062005@newsfeed.one
t.pl> zawarł,
> co następuje:

> A ktoś się poczuł dotknięty? Bo ja widzę tylko @nn walczącą.
> Poza tym bronic dżdżownicę nie oznacza od razu przejmować się pusiakiem.

Sądzę, że ci, którzy bronią dżudżu, to z zasady niczym specjalnie się
nie przejmują.

Władysław

32. Data: 2005-06-07 07:07:12

Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nazywanie wszystkich, którzy mają inne zdanie na jego temat niż
> Pusiak, dupkami to IMO jest przegięcie :(
>
> Ania
> --

Moje zdanie na temat dzudzu : krytyka łącznie z wieloma negatywnymi epitetami.
Z tego co widze masz inne zdanie na jego temat niż ja więc podejżewam, że
całkiem pozytywne.
W związku z powyższym stwierdzam: wszyscy Ci, którzy mają pozytywne zdanie na
temat dzudzu są dla mnie psychopatami tak jak dzudzu.
Po tym co czytałam w jego postach stwierdzam, że człowiek kierujący się
właściwymi wartościami w życiu nie moze czemuś takiemu przyklaskiwać. A jezeli
Tobie podoba sie jego obecność tutaj, to mu ewidentnie przyklaskujesz. Jasne teraz?

pusiak

33. Data: 2005-06-07 08:33:33

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl>
> Sądzę, że ci, którzy bronią dżudżu, to z zasady niczym specjalnie się
> nie przejmują.

A nie jest przypadkiem odwrotnie?
Ciekaw jestem jak by się zachowywali gdyby to ich dzudzu dopadł.
Wolą jeść mu z reki snując pozorną nić sympatii a w głębi duszy modlą
aby toto na nich nie trafiło.
pozdr. Jerzy

34. Data: 2005-06-07 08:38:59

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d83meh$fh5$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> wrote:

> [...]
> Ciekaw jestem jak by się zachowywali gdyby to ich dzudzu dopadł.
> Wolą jeść mu z reki snując pozorną nić sympatii a w głębi duszy modlą

No tak, masz rację. Przejmują się sobą.

Władysław

35. Data: 2005-06-07 08:54:39

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarzyna ms" <k...@g...pl>

> Wladyslawie,
> to sie teraz "poczuciem humoru" nazywa.
> katarzyna

Znacie to powiedzenie: "Śmiejmy się sami z siebie, inaczej inni nas
wyśmieją."
Dzudzu wykorzystał to iż na grupie stało się w pewnym momencie zbyt
poważnie i powiało grozą.
Tylko, że każdy dowcipniś powinien zawsze pamiętać, iż żarty kosztem
innych nie świadczą o dobrym i wysublimowanym poczuciu humoru.
pozdr. Jerzy

36. Data: 2005-06-07 09:17:02

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):

> Dzudzu wykorzystał to iż na grupie stało się w pewnym momencie zbyt
> poważnie i powiało grozą.

Kiedy to było? Jakoś sobie nie przypominam grozy i nadmiaru powagi na
tej grupie.

--
Ania

37. Data: 2005-06-07 09:33:06

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniared/A.L." <a...@n...pl>

> Kiedy to było? Jakoś sobie nie przypominam grozy i nadmiaru powagi na
> tej grupie.

Trochę przesoliłem i podsypałem pieprzem, ale coś blisko tego było.
:-)))
pozdr. Jerzy

38. Data: 2005-06-07 09:34:27

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pusiak <p...@b...pl> napisał(a):

> [...]
jezeli
> Tobie podoba sie jego obecność tutaj, to mu ewidentnie przyklaskujesz.

uomatkubosku, zuc kamieniem, zuuuuc kamieniem!!!!
ja to sie tylko ciesze, ze jest, przynajmniej teoretycznie - demokracja, i
nie wszystkich trzeba lubic, a na widpk i slych ludzi reklamujacych sie w ten
sposob po prostu czysci mi watrobe (a moze Ty healer jaki jestes i w celach
kuracji ppiszesz takie wymiocinki? - w takim razie dzieki o zbawco!)
szczerze wspolczuje Ci systemu wartosci

hania, ide puscic pawia

39. Data: 2005-06-07 10:17:46

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl>
[...]
> hania, ide puscic pawia

Przynajmniej napisz co jadłaś czyli menu dla ...
;-)
pozdr. Jerzy

40. Data: 2005-06-07 10:31:39

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN <007_usuń_to@megapolis.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Hania " <v...@g...pl>
> [...]
>
> Przynajmniej napisz co jadłaś czyli menu dla ...
> ;-)
> pozdr. Jerzy

dla? bo nie rozumiem? Napisz, co Ty jadles, to wykresle jako zarcie
wprawiajace w chroniczne sfrustrowanie

bez pozdrowien
hania

Parapetówka
10 białek!
Kuchenne sny ;-)
dieta bez pieczywa,makaronu, kasz, ziemniaków-macie pomysły co można jeść dla uroizmaicenia diety?
dymka i czerowna cebula -do smażenia, sosu, etc...czy nadaje sie na gorąco?