Po trzech latach...

41. Data: 2005-06-07 11:20:14

Temat: Re: Po trzech latach...
Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl>

> dla? bo nie rozumiem?

Tu liczyłem na coś więcej :-)

> Napisz, co Ty jadles, to wykresle jako zarcie
> wprawiajace w chroniczne sfrustrowanie
> bez pozdrowien

... a tu nie jestem rozczarowany.

pozdr. Jerzy
PS
Jem wszystko co się nadaje do zjedzenia, więc przykro mi, że ci nie
pomogę.

42. Data: 2005-06-07 12:40:53

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pusiak napisał:

> W związku z powyższym stwierdzam: wszyscy Ci, którzy mają pozytywne zdanie na
> temat dzudzu są dla mnie psychopatami tak jak dzudzu.
> Po tym co czytałam w jego postach stwierdzam, że człowiek kierujący się
> właściwymi wartościami w życiu nie moze czemuś takiemu przyklaskiwać.

Blog Terapeutyczny Poprawiający Samopoczucie? :)
--
pa, Basiabjk, co sorruje niezainteresowanych za OT, MSPANC

43. Data: 2005-06-07 13:05:26

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
.
> In article <42a4bb7f$1@news.home.net.pl>, "@nn" <jurek@post> wrote:
>
> samym dżdudżu.

> To Twoja interpretacja. Przegięta.

Jak się okazuje moja interpretacja nie jest przegięta - patrz drugi
post Pusiaka.
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

44. Data: 2005-06-07 13:07:29

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> nakibordził(a):

> Tylko, że każdy dowcipniś powinien zawsze pamiętać, iż żarty kosztem
> innych nie świadczą o dobrym i wysublimowanym poczuciu humoru.

Tu nie o to MBSZ chodzi. Jak widać chociażby z tej grupy, poczucie humoru
każdy ma inne. Co jednego bawi, drugiego może gorszyć. I właśnie jeżeli
czyjeś posty Ci się nie podobają możesz wrzucić go do KFa. Dżudżu było o
tyle irytujące, że z małpią złośliwością zmieniało nicki/maile, żeby nie
dało się go wyfiltrować.

--
Kamil 'Raczek' Raczyński
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/

45. Data: 2005-06-07 13:08:32

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości

> A ktoś się poczuł dotknięty? Bo ja widzę tylko @nn walczącą.
> Poza tym bronic dżdżownicę nie oznacza od razu przejmować się
> pusiakiem.

A tam od razu walczącą :)
Wkurza mnie po prostu jak ktoś zarzuca komuś chamstwo samemu zachowując
się niewiele lepiej, i tyle...
Ania

46. Data: 2005-06-07 13:15:04

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pusiak" <p...@b...pl> napisał w
wiadomości news:0b1e.00001734.42a5479f@newsgate.onet.pl...

> [...]
> epitetami.
> Z tego co widze masz inne zdanie na jego temat niż ja więc
> podejżewam, że
> całkiem pozytywne.
> W związku z powyższym stwierdzam: wszyscy Ci, którzy mają pozytywne
> zdanie na
> temat dzudzu są dla mnie psychopatami tak jak dzudzu.
> Po tym co czytałam w jego postach stwierdzam, że człowiek kierujący
> się
> właściwymi wartościami w życiu nie moze czemuś takiemu
> przyklaskiwać. A jezeli
> Tobie podoba sie jego obecność tutaj, to mu ewidentnie

Dla mnie było to jasne już wcześniej, nie musiałaś mi tłumaczyć.
Zauważ tylko, że tak samo jak to robi DzuDzu i Ty obraziłaś parę osób
nazywając ich dupkami i psychopatami. Okazuje się, że jak DzuDzu jest
chamski to jest be, a jak Pusiak zaczyna być chamski to jest cacy?
Ania

47. Data: 2005-06-07 13:16:42

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl>
>
> A nie jest przypadkiem odwrotnie?
> Ciekaw jestem jak by się zachowywali gdyby to ich dzudzu dopadł.
> Wolą jeść mu z reki snując pozorną nić sympatii a w głębi duszy modlą
> aby toto na nich nie trafiło.
> pozdr. Jerzy

Masz w zupełności rację - nie śpię wręcz po nocach ze strachu co by
mnie dżdżownica nie dopadła :>
Ania

48. Data: 2005-06-07 13:24:10

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <42a59aab$1@news.home.net.pl>, "@nn" <jurek@post> wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
.

> Jak się okazuje moja interpretacja nie jest przegięta - patrz drugi
> post Pusiaka.

Zgoda. Teraz mamy o czym rozmawiać. Też myślę, że uważanie wielbicieli
dżudżu za takich samych psychopatów jak ich idol jest nieuzasadnione.

Władysław

49. Data: 2005-06-07 13:34:28

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil Raczynski" <r...@r...yupe.net>
> [...]
> czyjeś posty Ci się nie podobają możesz wrzucić go do KFa. Dżudżu było
> tyle irytujące, że z małpią złośliwością zmieniało nicki/maile, żeby

Nie było to aż tak trudne.
pozdr. Jerzy
PS
Swoją drogą dzudzu przyznaj się pod iloma postaciami "wystompiłoś" bo mi
sie rachunek nie zgadza.

50. Data: 2005-06-07 14:09:38

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Jun 2005 15:08:32 +0200, Waćpanna lub Waćpan *@nn*, w wiadomości
news:<news:42a59b65$1@news.home.net.pl> zawarł, co następuje:

> A tam od razu walczącą :)
> Wkurza mnie po prostu jak ktoś zarzuca komuś chamstwo samemu zachowując
> się niewiele lepiej, i tyle...

No ale chciało Ci się coś napisać :>
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

Parapetówka
10 białek!
Kuchenne sny ;-)
dieta bez pieczywa,makaronu, kasz, ziemniaków-macie pomysły co można jeść dla uroizmaicenia diety?
dymka i czerowna cebula -do smażenia, sosu, etc...czy nadaje sie na gorąco?