Re: Po wielokrotnych próbach łączności tytuł ule gł zmianie....

From: "Aleksander" <o...@k...chip.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Po wielokrotnych próbach łączności tytuł ule gł zmianie....
Date: Sun, 3 Dec 2000 16:07:18 +0100

Darek napisał(a) w wiadomości:
>za cos czego nie otrzymales?!Zreszta nie tylko z połaczeniem z internetem
>tak postepuja,dzwoniac na numer telefonu komorkowego,dajac jedynie sygnal
>takze płacisz za impuls nawet gdy dasz jeden sygnał - co ty na to?!

Muszę temu co piszesz zaprzeczyć. Ja często wysyłam jeden impuls na tel
komórkowy, żeby ktoś pojawił się na CB radiu (tak jesteśmy umówieni) i z
bilingu wynika że nie jest to przez tpsa zliczane. Korzystam też z licznika
internetowego "rpmodem" i czas negocjacji trwa na początku zliczania około
15 sekund. Często rozłączam się około 5 sekund przed nowym impulsem i biling
z tym, co zlicza licznik też się zgadza. Z tego powodu uważam że
wprowadzasz, może nie świadomie, ludzi w błąd.
Z drugiej strony widzę jak niektórzy narzekają na drogie impulsy, a sami nie
tnąc tekstów przewodnich narażają siebie i innych na straty w impulsach, bo
przecież ściąganie tych niepotrzebnych już nikomu treści trochę trwa. A już
szczytem niefrasobliwości (niegospodaności) jest napisanie pod tekstem
liczącym 50 zdań dwóch czy trzech wyrazów i wysłanie tego na grupę, bez
cięcia. Nie każdy ma okazję pobierać listy w pracy i nie każdy ma stałe
łącze, dlatego odpisując na czyjeś listy myślcie też o nas, tych co wchodzą
do internetu żeby tylko wysłać swoje "wypociny" i odebrać ciekawą polemikę
:-)
Pozdrawiam
Olek