Re: Po wielokrotnych próbach łączności tytuł uległ zmianie....

Data: 2000-11-28 21:40:16
Temat: Re: Po wielokrotnych próbach łączności tytuł uległ zmianie....
Od: j...@k...net.pl (Darek)

Tak masz racje z zaliczaniem impulsow przez tpsaJa obecnie czekam na odzew
kolejnej juz reklamacji.Jedna mi uznali,oczywiscie nie w calosci.Obecnie mam
zaliczone polaczenia 3 i 8 sekundowe?!Pierwsza reklamacje do oddziału gdzie
mieszkam odrzucili wiec napisalem wyzej i czekam.Przeciez to bzdura placic
za cos czego nie otrzymales?!Zreszta nie tylko z połaczeniem z internetem
tak postepuja,dzwoniac na numer telefonu komorkowego,dajac jedynie sygnal
takze płacisz za impuls nawet gdy dasz jeden sygnał - co ty na to?!

Z poważaniem :
Darek
mailto :
j...@k...net.pl