Po woskowaniu nóżek...

1. Data: 2003-07-21 12:40:53

Temat: Po woskowaniu nóżek...
Od: e...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie myślałam, że podczas zabiegu woskowania wyrywane są
setki włosków. To zapewne wymusza jakąś reakcję obronną organizmu, ale
jesli tych włosków jest aż tak dużo, to organizm może "nie nadążyć" z leczeniem
tych "ranek". Wiem, że to tak mało medyczny opis :) ale chyba wiecie o co mi
chodzi :))
Jakich medykamentów użyć, aby "pomóc" ciałku w regeneracji? Jakieś wapno?
Witaminy?

pozdrawiam
buziaki

2. Data: 2003-07-21 21:41:37

Temat: Re: Po woskowaniu nóżek...
Od: Kaja <k...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło,że 21 Jul 2003 14:40:53 +0200 *e...@i...pl*
<4...@n...onet.pl> napisał-a:

> [...]
> chodzi :))
> Jakich medykamentów użyć, aby "pomóc" ciałku w regeneracji? Jakieś wapno?

Kup sobie elektryczny depilator Philipsa i problemów nie będzie.

Kaja

3. Data: 2003-07-22 20:43:47

Od: "aspirynka " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej hej!
po woskowaniu jesli robisz sobie sama to pamietaj o dezynfekcji ewentualnie
krawiacych miejsc a tak to polecam balsamik opozniajacy odrastanie włoskow i
zapobiegajacy ich wrastaiu ewentualnie mozesz zastosowac jakies wapno np z
witamina C i rutinoskorbin a tak to te ranki nie sa takie duze i nie trzeba
ich tam specjalnie zablizniac organizm sam sobie dobrze z nimi radzi
pozdrawiam
aspirynka

udar mózgu
jak było naprawdę?