Po zabiegu powiększenia biustu (:

11. Data: 2002-07-12 21:33:33

Temat: Re: Po zabiegu powiększenia biustu (:
Od: "Horche" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I pamietaj horche ze za wulgaryzmy polecisz do abuse tak czesto, az sie
> nauczysz zasad
> spoleczenstwa demokratycznego.

A gdzie tu byly wulgaryzmy???

idiota (gr. idiótes 'ktoś źle ukształtowany, prostak; laik') 1. psych. osoba
mocno upośledzona umysłowo. 2. pot. głupiec.

> Czy dostajesz prowizje za reklamowanie powiekszania biustow na usenecie
> ?

No wiec jednak jestes osoba mocno uposledzona umyslowo....

12. Data: 2002-07-12 21:46:02

Temat: Odp: Po zabiegu powiększenia biustu (:
Od: "Mar" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (która od dzisiaj rezygnuje z kremów, balsamów, areobicu,
> fryzjera, dentysty i innych fanaberii, bo męża już ma)
bardzo mi przykro, żal mi Cię.
Mariusz

Użytkownik Mała Mi <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjny
ch napisał:agn73n$di3$...@n...tpi.pl...

13. Data: 2002-07-12 22:01:00

Temat: Re:
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Horche wrote:

> A gdzie tu byly wulgaryzmy???
>
> idiota (gr. idiótes 'ktoś źle ukształtowany, prostak; laik') 1. psych. osoba
> mocno upośledzona umysłowo. 2. pot. głupiec.

po co sie kolejny raz przedstawiasz

to wprawdzie twoj prywatny problem
ale jestesmy tolerancyjni

> No wiec jednak jestes osoba mocno uposledzona umyslowo....
czesto gadasz tak do siebie ?

pamietaj,
ta grupa to nie Anonimowi Terapeuci , ale o medycynie.

czy to nie ty pisales miesiac temu tez o powiekszaniu sobie czegos
innego i skarzyles sie na komplikacje ?

I wybacz, wprawdzie mowisz ze idiota to nie wulgaryzm, ale nie bede cie
nazywal idiota, chocbys nawet bardzo zechcial
jakos mi

14. Data: 2002-07-12 22:27:15

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"Horche" <h...@w...pl> wrote in

> A ja w zyciu nie spotkalem wiekszego idioty niz ty. Jak nie masz nic
> konstruktywnego do powiedzenia - to po co sie odzywasz? Swoja droga to
> szkoda, ze sobie inteligencji powiekszyc nie mozesz...

kto by pomyślał - w tej sprawie muszę się zgodzić z Twoim stanowiskiem :)

--
Rafał 'Raf256' Maj

15. Data: 2002-07-12 22:54:49

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> "Horche" <h...@w...pl> wrote in

> kto by pomyślał - w tej sprawie muszę się zgodzić z Twoim stanowiskiem :)

Trollu Raf777,
jak sie tak zgadzacie we wszystkim, to wez swojego kolege za reke i
idzciecie sobie powiekszac to co powiekszenia wymaga
i przestan spamowac ta grupe.

Ja nie zyje z reklamy operacji powiekszania biustu i nie musze tego
zachwalac.
Co wiecej, uwazam ze taki zabieg moze byc niebezpieczny, prowadzic do
powiklan, a juz pewnie u mezatki jest calkowicie niepotrzebny, jak i u
panny, gdyz kocha sie za to jakim czlowiek jest a nie jak wyglada.

homo ludens
napisal tak jak jest
"
Zastanawiam sie co chodzi po glowie facetowi w czasie intymnych
chwil. On przeciez
wie ze to co piesci to "wiaderko" plynu w plastikowym worku a nie
to co on by
chcial :-).

Meza juz ma.
"

> --
> Rafał 'Raf256' Maj

a jezeli raf777 ciepi na kompleksy to moze sobie powiekszac penisa nawet
na 2 metry.
Mnie to nie interesuje, ale nie chcialbym dotykac biustu typu
"
"wiaderko" plynu w plastikowym worku
"

Byl kiedys program amerykanski w telewizji o tego typu zabiegach
i kogo interesuje moze znalezc w archiwum.
Ale nie widze powodu, aby ktos mial komus narzucac taki zabieg podajac
jako przyczyne kompleksy w malzenstwie.
Coz to jest za malzenstwo, jezeli maz wywoluje u zony takie kompleksy ?
A jak ma uszy za dlugie to przyciac , nogi wydluzyc , biodra pilnikiem
wyrownac ?

Kobieta to nie piaskowiec czy masa gliny w pracowni rzezbiarza
tam doda, tutaj ujmie, a potem szlifierka wyrowna lub doklei.

W odroznieniu od rzezby kobieta jednak mysli, ma uczucia
i nie powinna miec jakichkolwiek kompleksow w malzenstwie
niezaleznie od tego czy jej biust calkowicie zniknal, czy ma taki
ogromny , ze az 'strach patrzec".

16. Data: 2002-07-12 23:15:26

Temat: Re: [ntg] Po zabiegu powiększenia biustu (:
Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in

> Trollu Raf777,

[...ble ble ble...]

dzięki, już myślałem że będę musiał szukać cytatów
(na http://xox.pl/~zamsz i na nową wersję www.raf256.com/abuse/ która
będzie gotowa wkróce) w archiwach - a tutaj proszę - nowe cytaty są lepsze
od poprzednich :)

Ale i tak post w którym piszesz o tym jak CNN często się powołuje na Ciebie
- i piszesz równoczesnie że chcesz sprzedać twój adres email
e...@p...onet.pl (co btw jest nielegalne) bo nie masz kasy na ...
telefon ;) - i tak żadzi :)

--
Rafał 'Raf256' Maj

17. Data: 2002-07-12 23:58:08

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal 'Raf256' Maj wrote:
Panie Raf256,

czy Panu cos dolega, ze Pan ciagle trolluje po usenecie ?
Dlaczego Pan ciagle offtopickuje, narusza netykiete ?
Dlaczego Pan wszystkim szkodzi ?
Dlaczego Pan mnie nieustannie neka, chodzi za mna, blaka sie
i ciagle cos odpowiada na moje posty ?

Dostal Pan juz 3 ostrzezenia i niech Pan zrozumie, ze bede musial podjac
dzialania , aby sie przed Panem obronic, przed Pana natarczywoscia,
nachalnoscia.

Dzisiaj kopie wysylam do zespolu przestepstw internetowych KGP.

Jezeli nadal sie Pan bedzie zachowywal agresywnie, natarczywie, nie
powstrzyma sie Pan od niezgodnego z netykieta odpowiadania na moje posty
to bede zmuszony do podjecia nastepnych dzialan, ktore mnie od Pana
uchronia.

Ja place za internet i z niego korzystam, oraz oczekuje, ze moj provider
zapewni mi ochrone przed atakami i dzialania osob trzecich
i zagwarantuje mi spokojne korzystanie z internetu, zgodnie z zasadami
obowiazujacymi w Unii Europejskiej i RP.

Dlatego wzywam Pana po raz kolejny od powstrzymania sie od kontaktowania
sie ze mna, od odpowiadania na moje posty, od komentowania ich, gdyz
Pana posty naruszaja netykiete, nie sa zgodne z tematyka grupy, z
tematyka dyskusji, stanowia zakazane watki osobiste.

A taka dzialalnosc prowadzi Pan juz bardzo dlugo i czesto i doprawdy nie
wiem jak sie uwolnic od Pana natarczywosci i agresji.

Dlaczego Pan nie korzysta z Chatu, nie spotyka sie z innymi ludzmi,
dlaczego Pan nie formuluje wlasnych dyskusji, watkow, nie odpowiada
zainteresowanym.

Dlatego licze na pomoc i porade zespolu internetowego z KGP.

Oczekuje, ze juz nigdy wiecej nie odpisze Pan na moj post naruszajac
netykiete, nie bedzie Pan odpisywal offtopickiem, i zaprzestanie Pan
mnie nekac swoimi problemami.
Usenet to jest dyskusja grupowa na temat wpisany w naglowku
a nie rozmowy prywatne.

Nie bylem, nie jestem, ani w przyszlosci nie przewiduje wymiany
korespondencji z Panem, a zatem oczekuje tego z wzajemnoscia.

Zmuszony bede rowniez zareagowac na zapowiadane naruszanie moich praw
autorskich.
Zatem wzywam Pana rowniez do odstapienia od zamiaru naruszania moich
praw autorskich.

Jacek

18. Data: 2002-07-13 00:46:00

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in news:16272-
1...@p...katowice.sdi.tpnet.pl:

> Subject: Re: [ntg] Po zabiegu powiększenia biustu (:
> From: Jacek <g...@p...onet.pl>
> Newsgroups: pl.sci.medycyna
> To: k...@w...pl, h...@k...waw.pl

tak jasne ;) a ja zaraz napiszę do F...@w...pl G...@t...pl i
E...@p...onet.pl

dla mnie EOT...

żeby nie był to oftt-topic - wracając do stwierdzenia że mężatki nie
potrzebują takich operacji - może jacku pozwolisz im samym o tym decydować
;) ? a może robią to też dla siebie ? a może dla męża ?

twój tok myślenia - kobieta chce być ładna tylko by "złapać męża" ejst
nieco dziecinny i infantylny imho

--
Rafał 'Raf256' Maj

19. Data: 2002-07-13 03:24:05

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam bardzo - idiota wg dawnej nomenklatury oznacza osobę o IQ
równym 25, więc w przypadku Ekspierda byłby to komplement.:-)))
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

20. Data: 2002-07-13 03:36:40

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Ekspierd przeszedł samego siebie.:-)))
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

Doustne podawanie szczepionki polio - czemu przemoca ?
albumina
interpretacja wyników
Pozdrowienia
Bardzo prosze o przetlumaczenie z łaciny