Re: Pobawiłem się w małego śledczego

Data: 2006-12-16 19:13:05
Temat: Re: Pobawiłem się w małego śledczego
Od: "Persava (*" <b...@a...waw.pl>

Dnia 16 Dec 2006 10:54:44 -0800, Hanka napisał(a):

> Czegoś takiego się po prostu nie zapomina :)

Tak, to pewne, nie sposób czegoś takiego
zapomnieć...

Sorry, że popsuję trochę widok,
ale sie tak zastanawiam,czy Szatan mógłby
się do czegoś takiego posunąć... :o)

Na szczęście zdaniem Jeszu nie może...
Ciągle tego nie rozumiem, dlaczego
tak powiedział, ale zdaje się powiedział,
a w każdym razie ktoś to powiedział
do cholery, tak ?

[]Mt 12:22-50
[]22. Wówczas przyprowadzono Mu opętanego,
[] który był niewidomy i niemy.
[] Uzdrowił go, tak że niemy mógł mówić i widzieć.

[]23. A wszystkie tłumy pełne były podziwu i mówiły:
[] Czyż nie jest to Syn Dawida?
[]24. Lecz faryzeusze, słysząc to, mówili:
[] On tylko przez Belzebuba, władcę złych duchów,
[]wyrzuca złe duchy.

[]25. Jezus, znając ich myśli, rzekł do nich:
[] Każde królestwo, wewnętrznie skłócone, pustoszeje.
[] I żadne miasto ani dom, wewnętrznie skłócony,
[] nie ostoi się.
[]26. Jeśli szatan wyrzuca szatana,
[] to sam ze sobą jest skłócony,
[] jakże się więc ostoi jego królestwo?

[]27. I jeśli Ja przez Belzebuba wyrzucam złe duchy,
[] to przez kogo je wyrzucają wasi synowie?
[] Dlatego oni będą waszymi sędziami.
[]28. Lecz jeśli Ja mocą Ducha Bożego wyrzucam złe duchy,
[] to istotnie przyszło do was królestwo Boże.
[]29. Albo jak może ktoś wejść do domu mocarza,
[] i sprzęt mu zagrabić, jeśli mocarza wpierw nie zwiąże?
[] I dopiero wtedy dom Jego ograbi.

No, no..., dowcipniś z tego Jeszuego :o)

[]31. Dlatego powiadam wam: Każdy grzech i bluźnierstwo
[] będą odpuszczone ludziom,

Słyszysz, Bluzgacz ? :o)

[] ale bluźnierstwo przeciwko Duchowi
[] nie będzie odpuszczone.
[]32. Jeśli ktoś powie słowo przeciw Synowi Człowieczemu,
[] będzie mu odpuszczone,

Choćby nazwał Jezusa Chujem, tak ? :o)
***************************************
Dziwne...

[] lecz jeśli powie przeciw Duchowi Świętemu,
[] nie będzie mu odpuszczone ani w tym wieku,
[] ani w przyszłym.
[]33. Albo uznajcie, że drzewo jest dobre,
[] wtedy i jego owoc jest dobry, albo uznajcie,
[] że drzewo jest złe, wtedy i owoc jego jest zły;
[] bo z owocu poznaje się drzewo.

Zaprawdę, zaprawdę powiadam Ci, siostra,
że uzdrawiasz mocą swego serca...

[]34. Plemię żmijowe! Jakże wy możecie mówić dobrze,
[] skoro źli jesteście? Przecież z obfitości serca usta mówią.
[]35. Dobry człowiek z dobrego skarbca wydobywa dobre rzeczy,
[] zły człowiek ze złego skarbca wydobywa złe rzeczy.

No zaraz, zaraz..., przecież bluźnierstwa mają być
wybaczone, tak ? Nawet te przeciwko Tobie, Jeszu,
tak ? Więc o co Ci teraz chodzi, brat... ?

[]36. A powiadam wam: Z każdego bezużytecznego słowa,
[] które wypowiedzą ludzie, zdadzą sprawę w dzień sądu.

A NIECH TO, czuję rózgę na swojej dupie :o(
Zgoda, dobrze mi tak...

(BT)

-`@'-

Persava