Pocałunki - dlaczego ktoś(mężczyzna, kobieta) może być na NIE?

11. Data: 2009-10-19 12:41:02

Temat: Re: Pocałunki - dlaczego ktoś(mężczyzna, kobieta) może być na NIE?
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tobeornottobe" <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:c7b04265-e621-4763-9205-66f8b8eb6f4d@d10g2000yq
h.googlegroups.com...
On 19 Paź, 12:46, XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
houston/video/x2bf...

> No ale przecież dla kogoś, kto jest zwolennikiem seksu analnego, powinno
> być wszystko jedno :->
> --
>
> Ikselka.

aś to normalnie przekombinowała... :P
tobeorntotobe :)

Dziwki nie całują się z klientami.

Muzyczka na popołudnie:
http://www.youtube.com/watch?v=dKqczheMBn8&feature=c
hannel

12. Data: 2009-10-19 12:42:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Oct 2009 05:12:10 -0700 (PDT), tobeornottobe napisał(a):

ney+houston/video/x2bf...

> XL lubisz sie całować ...tak super namiętnie do utraty niemalże
> przytomności?
> TAK. NIE

BA :-)
TAK!!!

> Pytam ponownie:
> Dlaczego ktoś pominąwszy wszelkie w/w czynniki mógłby w Twoim
> mniemaniu osoby lubiącej p. nie lubić?
> Jaśniej zapytać nie umiem.

Uwielbiam się całować - ale tylko z TŻtem. Co nie znaczy, że nigdy przed
slubem nie całowałam się z nikim - był kiedyś w moim życiu pocałunek (tylko
pocałunek), który trwał chyba z kilka godzin i był cudowny :-)
Inni próbujący (a są tacy nadal, o matko...) przyprawiają mnie o rodzaj
odrazy. Tzn conajmniej nie podnieca mnie perspektywa wymiany flory
bakteryjnej z obcym mężczyzną...

> Jeśłi pytasz czy to dotyczy mnie.

Nie pytam.

> Mam trzy tabu:
> 1. nikt mi nie ma prawa włazić do łazienki jak zrzucam przemianę
> materii

..i jak używam nici dentystycznej :-D

> 2. nigdy (...) nie będę kryć homoseksualisty własnym kosztem
> 3. za żadne pińądze :P nie daje sie całować i nie całuję (w ODBYT) -
> nie odnosi sie to do kk, ani żadnego innego kościoła.
>
> tobeornottobe ;)

To także i moje trzy tabu :-)
Innych nie mam.
--

Ikselka.

13. Data: 2009-10-19 12:42:58

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message
> "tobeornottobe" <k...@p...onet.pl> wrote in message
h.googlegroups.com...

:-\

> niekoniecznie

> [...]

I jeszcze:
http://www.youtube.com/watch?v=sNslaUHs3b0&translate
d=1

14. Data: 2009-10-19 13:12:11

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 14:42, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> slubem nie całowałam się z nikim - był kiedyś w moim życiu pocałunek (tylko
> pocałunek), który trwał chyba z kilka godzin i był cudowny :-)

ojacierpiedole...zazdroszczę....zazdroszczę...zazdro
szczę po trzy
kroć :(

> Inni próbujący (a są tacy nadal, o matko...) przyprawiają mnie o rodzaj
> odrazy. Tzn conajmniej nie podnieca mnie perspektywa wymiany flory
> [...]

i zmieniam tampony ;-DDDD lol no cooo?

> To także i moje trzy tabu :-)
> Innych nie mam.

a ja owszem jeszcze jedno(choć poza tematem)
4. nigdy nie usunełabym dziecka, nawet kosztem własnego marnego
żywota...także ten...róznimy się ;) :)

tobeornottobe:)

15. Data: 2009-10-19 13:17:20

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 14:26, "Y e l o" <r...@c...op.pl> wrote:
> W moim wypadku w zasadzie, tylko ten 'wiecznie poranny oddech'
> robi problem.
>
> Jest może jeszcze taki problem, że twarz-twarz daje większą intymność,
> kontakt wzrokowy itp. Wyobrażam sobie, że to też może czasem
> przeszkadzać - że jesteś z drugą osobą, która Cię z bliska obserwuje,
> widzi każdy grymas na twarzu - stąd generalne unikanie 'bliskości
> twarzowej'.

Po co sie obserwować przy całowaniu? Wtedy należy czuć, a nie o memach
myśleć - dziecinko Yelou :P

> W pornosach dobrze widoczne.
> (artykułu z linka nie czytałem, nie mogę teraz - wiec może mówię nie na
> temat
> trochę;)

Tak, smród z ust(wiecznie poranny oddech) może w istocie zabić
największe podniecenie i zniweczyć niebotyczne nawet chęci ;)
tobeornottobe :)

16. Data: 2009-10-19 13:20:54

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 14:41, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "tobeornottobe" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
8&feature=channel- Ukryj cytowany tekst -

> - Pokaż cytowany tekst -

Kiedyś łaziłam z takim Ormianinem co tez się nie lubił się całować,
być może to kwestia religi, kultury.
dzięki za uhraynsku meledju chopeć :)
tobeornottobe :)

17. Data: 2009-10-19 13:26:49

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tobeornottobe" <k...@p...onet.pl> wrote in message
.googlegroups.com...

Kiedyś łaziłam z takim Ormianinem co tez się nie lubił się całować,
być może to kwestia religi, kultury.
dzięki za uhraynsku meledju chopeć :)
tobeornottobe :)

Ja starik, did... :-)))))
http://www.youtube.com/watch?v=W3DQsKUA-Rk&feature=c
hannel

18. Data: 2009-10-19 13:34:36

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 15:26, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
.googlegroups.com...

> Kiedyś łaziłam z takim Ormianinem co tez się nie lubił  się całować,

Ty staryj did?...szczo z z teho...majysz syrce waruszcze kakij
chopeć :P
moja babcia umiała po chachłacku... już jej nie ma :(
tobeornottobe :)

19. Data: 2009-10-19 13:46:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Oct 2009 06:12:11 -0700 (PDT), tobeornottobe napisał(a):

> ojacierpiedole...zazdroszczę....zazdroszczę...zazdro
szczę po trzy
> kroć :(

> i zmieniam tampony ;-DDDD lol no cooo?

O, to, to - ale to wchodzi w zakres :-)
Plus asysta męża przy porodzie - w całości odpada.

>>> 2. nigdy (...) nie będę kryć homoseksualisty własnym kosztem

> a ja owszem jeszcze jedno(choć poza tematem)
> 4. nigdy nie usunełabym dziecka, nawet kosztem własnego marnego
> żywota...także ten...róznimy się ;) :)

Nie, nie różnimy się. Nigdy nie usunęłam i nie usunęłabym żadnej ciąży
małżeńskiej, pozamałżeńskiej (tzn jako panienka) ani nawet pochodzącej z
gwałtu.
Co nie oznacza, że chciałabym zachować dziecko spłodzone wbrew mej woli
(być może oddałabym do adopcji ze wzgl. na skojarzenia, jakieby we mnie ono
budziło)- tego akurat nie wiem, ale biorąc pod uwagę przemianę skrzywdzonej
kobiety w matkę, pokazaną w "Dziecku Rosemary" - kto wie...

--

Ikselka.

20. Data: 2009-10-19 14:06:55

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 15:46, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> budziło)- tego akurat nie wiem, ale biorąc pod uwagę przemianę skrzywdzonej
> kobiety w matkę, pokazaną w "Dziecku Rosemary" - kto wie...

NIGDY PRZENIGDY!!! dziecko to także część mnie de facto większa niż
dawcy nasienia.
tobeornottobe
> --
>
> Ikselka.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Z Przekroju
Globkowi - Ach, ten paskudny seks wg KK :-)
Donnie Darko
Znak naszych czasów
KU ROZWADZE