Pocenie sie rąk

1. Data: 2001-10-09 09:24:46

Temat: Pocenie sie rąk
Od: P...@f...onet.pl (Szklarski, Piotr) szukaj wiadomości tego autora

Jak mozna wyleczyc pocenie sie rąk ???
Czesto bez zadnego powodu (brak stresu) poca mi
sie rece, az glupio komus uscisnac dlon.
Acha dodam, ze pocenie dotyczy tylko rąk, z reszta
ciala nie ma problemu
Pomozcie

Pozdrawiam
P.Sz

2. Data: 2001-10-09 16:45:53

Temat: Re: Pocenie sie rąk
Od: p...@a...gda.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

> Jak mozna wyleczyc pocenie sie rąk ???
> P.Sz

Poza roznymi masciami itd skuteczne sa zastrzyki z botuliny, a jak nic nie
pomoze, to operacja - torakoskopowe przeciecie pnia wspolczulnego.

Piotr Zielinski

3. Data: 2001-10-09 17:07:24

Od: "Krystyna" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@a...gda.pl> napisał w wiadomości

> Poza roznymi masciami itd skuteczne sa zastrzyki z botuliny, a jak nic nie
> pomoze, to operacja - torakoskopowe przeciecie pnia wspolczulnego.
>
> Piotr Zielinski

Jasne! Najlepszy do wszystkiego jest skalpel! ; ) A jak głowa boli, to
lepszy będzie topór ! ; )

To jest właśnie ta paranoja: wszystko jest dobre, tylko nie dieta
wysokotłuszczowa i niskowęglowodanowa.

Krystyna

4. Data: 2001-10-09 18:52:25

Od: p...@a...gda.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lepszy będzie topór ! ; )
> To jest właśnie ta paranoja: wszystko jest dobre, tylko nie dieta

No dobra, przyznaje sie do bledu, na wszystko najlepsza jest dieta
wysokotluszczowa :)))
Ale widze, ze chyba nie znasz problemow ludzi z prawdziwym hiperhydrosis
palmaris, czyli nadmiernym poceniem sie rak. A ja znam takich, ktorzy jednak
zdecydowali sie na topor, bo mieli dosc choroby.

Piotr Zielinski

5. Data: 2001-10-09 22:18:45

Od: "Krystyna" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jednak
> zdecydowali sie na topor, bo mieli dosc choroby.

Och, też znałam to straszne uczucie, szczególnie gdy koszmarny ból rozsadza
Ci czaszkę przez kilka dni i nocy w każdym tygodniu, a do tego depresja,
wtedy wydaje się taki topór wybawieniem. Będę jednak stanowczo doradzać
przed toporem spróbować diametralnie innej diety : )

Krystyna

> Piotr Zielinski
>
> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

Przypadkowe połknięcie
WZW typu C przeniesienia
Chlamydia
pod sciane tych wszystkich biernych mordercow
M E D Y C Y N A R O D Z I N N A T E S T Y