Re: Pocenie się twarzy.

From: "Statka" <s...@a...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Pocenie się twarzy.
Date: Tue, 27 Jun 2006 17:05:45 +0200

Znam to :( Bardzo czesto mam (juz nawet nie spocona) a wlasnie wrecz mokra
twarz. Glownie w okolicach nosa, broda, czolo na bokach :(
O szalwii nie slyszalam ale zauwazylam ze ma znaczenie co sobie napackam na
twarz, znaczy jaki krem naloze. Jesli tylko jest "bogatszy", "ciezszy" to
jest tragedia. Cos lzejszego, a juz wogole matujacego, zmniejsza ten efekt
(np jedynym kremem jaki moge nalozyc w takie upaly jest matujacy
effaclar ---> nie to ze matuje, bron bosze! ale zdecydowanie mniej mi sie
twarz w nim poci)
A doraznie... jak pisala Kroofka, husteczka higieniczna co 10minut : /

Pozdrawiam
Statka