Re: Pochwala dla tuszu Max Factor

Data: 2003-10-16 09:35:49
Temat: Re: Pochwala dla tuszu Max Factor
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net>

On Wed, 15 Oct 2003 09:59:36 +0000 (UTC), Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> wrote:
: Tako rzecze Katarzyna Kulpa:
: > On Mon, 13 Oct 2003 13:20:39 +0000 (UTC), Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>
wrote:
: >: ...a konkretnie dla More Lashes, kupionego w warszawskiej GC przy
: >: okazji 20% obniżki. Pierwszy tusz, po którym nie miałam potrzeby
: >: rozdzielania posklejanych rzęs. Niebywałe.
: > niewiarygodne :)
:
: Ale prawdziwe. Od razu szybciej mi malowanie wychodzi.

to se kupie, jak mi sie majbelina skonczy :)
w ogole max factor jest niezly, mam juz ze sto lat 2000calories i dziala.
ostrzegam przed burzujem wydluzajacym - skleja jak malo co.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska