Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(

11. Data: 2020-05-29 20:25:04

Temat: Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/05/2020 o 18:36, Sylvio Balconetti pisze:

> Moze nie wszystkie ...
>
> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49949430712/i
n/album-72157714500488466/

> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49949433082/i
n/album-72157714500488466/

teraz zostaly im tylko paciorki, mama na mysli rozaniec

--
gazebo

12. Data: 2020-05-29 22:03:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Nie smuc siem, za bardzo... duszyczka ma juz nowy przydzial...
> ---
> A co jesli siem mylisz z tom reinkarnom i siejesz dezinformacjem?

//ale, za to jaka ulga...!
---
Jaka ulga? Miliardy wcielen? Toz to wietrzne menki...wietrznej niepewnosci...
A tak raza POrzondnie: "POstanowiono czlowieKOwi raz zyc a POtem sond"

13. Data: 2020-05-29 23:30:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Nie smuc siem, za bardzo... duszyczka ma juz nowy przydzial...
>
> https://youtu.be/FPGEULrtuow?t=838
>
> //sama chcialas zeby bylo slodko_kwasno...

Dzięki. Nie trafię na nią - to był mój ostatni pies w życiu, a PIERWSZY
TAKI.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

14. Data: 2020-05-29 23:35:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Moze POwita Ciem PO tamtej Stronie Zycia? ;)
> Oglondalas juz?:
> "Miedzy niebem a pieklem" z R.Wiliamsem

Tak, bardzo dawno. Super film. Tylko ten Wiliams coś jednak miał nie tak w
życiu, skoro się zabił :-(

> Moze warto jeszcze raz? Caly film 01:52:57:
> https://m.cda.pl/video/211956615/vfilm
> https://cda.pl/video/211956615/vfilm

Mam płytę.

> Czasem moze sie tez za mocno przywiazujemy...

Kiedyś też tak myślałam - mając kilka innych psów, które przecież też były
super. Jednak nie miałam z nimi TAKIEJ łączności jak z Misiulkiem... Ten
pies to był dla mnie psi Kosmos. Nie kupuj nigdy berneńczyka, bo wsiąkniesz
na amen, a on szybko odejdzie i zostaniesz ze złamanym sercem po jego
stracie :-(

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

15. Data: 2020-05-29 23:36:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Nie smuc siem, za bardzo... duszyczka ma juz nowy przydzial...
> ---
> A co jesli siem mylisz z tom reinkarnom i siejesz dezinformacjem?

Wszystko jedno, czepię się teraz każdej złudy. :-(

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

16. Data: 2020-05-29 23:38:00

Temat: Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-( [NTG]
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:
> [...]

NIE JESTEM ZWIERZĘCIEM.
Jasne?!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

17. Data: 2020-05-30 01:57:56

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-29 19:13, gazebo wrote:

> TERAZ ZWIERZETA MAJA DUSZE

//zawsze mialy... i rosliny, rowniez...

Juz Starozytni Grecy o tym wiedzieli... jednak ta wiedza do dzis, nie
dotarla, do niektorych...

Byl taki pan Arystoteles, (ur. 384 p.n.e., zm. 322 p.n.e.), rozroznial
trzy aspekty owej...

https://pl.wikipedia.org/wiki/Dusza_(filozofia)#/med
ia/Plik:Arystoteles-dusza.png

18. Data: 2020-05-30 01:59:21

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-29 19:36, Sylvio Balconetti wrote:

> Moze nie wszystkie ...
>
> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49949430712/i
n/album-72157714500488466/

> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49949433082/i
n/album-72157714500488466/

A krasnale gdzie...?

Muslimy spalili...?

19. Data: 2020-05-30 02:04:57

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-29 22:03, m...@g...com wrote:

> [...]
> A tak raza POrzondnie: "POstanowiono czlowieKOwi raz zyc a POtem sond"

Ale, zauwaz... ze Zycie _nigdy_ siem nie konczy...

Dusza jest niesmiertelna, to Duch, to energia, czastka tej
Superswiadomej energii, zwanej Bogiem.

//w zyciu nie chodzi o to by bylo latwo... w zyciu chodzi o to by zyc!

20. Data: 2020-05-30 02:08:16

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-29 23:30, XL wrote:

> Dzięki. Nie trafię na nią - to był mój ostatni pies w życiu, a PIERWSZY
> TAKI.

Raz jeszcze powtorze... nie smuc siem :)

//jest bardzo prawdopodobne, ze spotkasz kogos, (lub jakies zwierzatko),
ktore poznasz po tym swiatelku w duszy i ten ktos, (lub to ono), pozna
rowniez Ciebie...

Astroturfing na uenecie
Miales zdrowom matke? PrawdoPOobnie POchodzisz od neandertala ;P
Ayn Rand "AtlasZbuntowanych" [BibliaNWO]
Zaczelo sie ;-)
Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem