Podajcie przepis na latwy i smaczny tort.

1. Data: 2003-12-29 22:44:11

Temat: Podajcie przepis na latwy i smaczny tort.
Od: "Ania" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich .
Potrzebuje przepis na dobry tort bo moj maz ma urodziny 01.01.
Pozdrawiam wszystkich Ania.

1. Data: 2003-12-29 22:49:37

Temat: Re: Podajcie przepis na latwy i smaczny tort.
Od: "Akolada" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich .
> Potrzebuje przepis na dobry tort bo moj maz ma urodziny 01.01.
> Pozdrawiam wszystkich Ania.

Stoliczku! Nakryj się!
Akolada

1. Data: 2003-12-30 07:48:46

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania napisał
> Potrzebuje przepis na dobry tort bo moj maz ma urodziny 01.01.
> Pozdrawiam wszystkich Ania.

Chyba mam znów dzień dobroci dla stworzeń wszelakich ;)
http://glinki.com/?l=nK2t

--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2003-12-30 08:34:43

Od: "elasmo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już kiedyś podawałam, ale co tam podam jeszcze raz:

BISZKOPT:
7 średnich jaj całych ubić na kogel-mogel z 2 szkl. cukru kryształu(do
białości mikserem ok.10 min)
dodać 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia (sprawdzić termin
przydatności) i też porządnie ubić mikserem
dodać 2 szkl. mąki tortowej.
Wszystko jeszcze porządnie ubić.
Przelać do posmarowanej margaryną i posypaną dość grubo bułką tartą formy.
Ja mam wypróbowaną formę od prodiża taką aluminiową nie wiem dlaczego ale w
niej zawsze wyrasta idealnie.
Piekarnik ma być nagrzany do ok.170C (elektryczny)
Czas pieczenia -do momentu gdy biszkopt sam odstanie od blachy.Pozostawić do
ostygnięcia .Zimny przekroić nożem na 3 plastry.

Pącz do nasączenia biszkoptu:
1 i 1/2szkl. wody+4 łyżeczki cukru+kieliszek wódki+zapach+sok z cytryny)
Nasączyć 1 część i posmarować kremem( może być z torebki np.Delecty w/g
podanego przepisu)
następnie czynności powtórzyć.
Na końcu posmarować cały już złożony tort i udekorować kremem (owoce,
granulowane kakao,wiórki kokosowe, orzechy i co jeszcze chcesz)
Wstawić najlepiej na 12 godzin do lodówki, a potem ....jeść i jeść bo taki
jest ogromny i pyszny.

Pozdrawiam i życzę smacznego
elasmo

1. Data: 2003-12-30 12:16:12

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich .
> Potrzebuje przepis na dobry tort bo moj maz ma urodziny 01.01.
> Pozdrawiam wszystkich Ania.

No, tak, tego, no... Miałam nic nie pisać, ale trochę się nudzę na dyżurze w
robocie. Więc ten, tego, nooo, nie ma takiego przepisu. Albo przepis będzie
łatwy, albo tort bedzie smaczny. Tertium non datum (czy jakoś tak).
Pozdrowionka - Agnieszka

Witajcie
archiwum
podpuszczanie