Re: Poddaję się

Data: 2010-03-10 15:40:19
Temat: Re: Poddaję się
Od: Marchewka <s...@g...pl>

Ender pisze:

> Raczej z twojej postawy, czytasz płynnie?

A Ty? "Jesteś konsekwencją swojej postawy" - to opis postawy? Ciekawe.
OK. Jaka jest zatem ta moja postawa, wg Ciebie? I jej "konsekwencja",
ktora jestem?

> Nie, czytałem opis.
> No to z kim mnie lub siebie tam identyfikujesz i dlaczego?

Czy od razu trzeba kogos identyfikowac? Ciekawy jest twist, zwiazany ze
zdrada. Facet sie nieco zaangazowal, a sie okazalo, ze byl jedynie
odskocznia od malzensko-rodzinnej codziennosci pewnej milej pani.
I.