Re: Podkład Marizy

Data: 2002-11-20 09:51:42
Temat: Re: Podkład Marizy
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl>

> Witam!
> Czytuję Was prawie codziennie i musze się przyznać Wam i sama przed sobą -
> mam sobie do zarzucenia (wyglądowi). Dlatego pytanie
> Podkład Marizy-jakiej firmy, w jakiej cenie, i gdzie we Wrocławiu (pytanie
> do Wrocławianek oczywiście)

Ja jestem z Wroclawia i nie mam pojecia, gdzie to kupic - a podobno podklad
bardzo dobry. Zobacz w drogerii w Rynku (kolo Mody Polskiej, nie myl z ta w
Feniksie! ;)) ), maja dobre zaopatrzenie. Ja jeszcze zobacze kolo siebie
(moze misie uda dzisiaj, a jak nie, to jutro) - czyli w Arenie. Tam
zlokalizowalam blyszczyki i puder Diadem, ktorych nigdzie nie bylo (a tak a
propos - pudek w kulkach Diademu jest dobry? Wie ktos? [tak sobie zerkam w
strone Skakanki, ona jest obcykana w te klocki] ) oraz zelowa pomadke
Palomy, wiec zaopatrzenie maja ok.
Kruszynka
PS. A, sprobuj jeszcze kolo targowiska na Zielinskiego, tam tez jest
perfumeria, wydaje misie porzadna.

Kruszynka
PS2. Co do fryzjera, to ja zawsze chodze na Krupnicza (sciecie bez mycia 17
zl). Zawsze mnie zadziwia, co tez te panie potrafia zrobic z marnymi
niekiedy wlosami swoich klientek. Jestem pod wrazeniem ;)
--
"Primum non stresere..."