Podkład do twarzy - ideał ... SZUKAM!

11. Data: 2006-09-12 19:07:13

Temat: Re: Podkład do twarzy - ideał ... SZUKAM!
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:ee6p6h$g8u$1@atlantis.news.tpi.pl...

> No, w końcu jakiś konkrety ;) A czy wiesz może gdzie można go nabyć?
> Niestety nie ma go w żadnym sklepie internetowym...

To sa kosmetyki apteczne wiec w dobrych aptekach, wez sobie najpierw probke
i zobaczy czy ci pasuje.
Aha zrobilam blad w nazwie zjadlam "co" czyli ma byc La Roche-Posay
correcteur de teint film fin.
A i jeszcze jedna uwaga jesli masz bardzo sucha skore to nie bedzie sie
nadawal. Do suchej lepiej wybrac La Roche-Posay z serii tez Unifiance ale
Optic Smoothic Make-Up, ale on juz nie jest wodoodporny i tylko srednio
kryje niedoskonalosci.
Jest jeszcze taki ktory kryje wszystko prawie tzw. podklad kamuflujacy z tej
samej serii i on nawet do 16 godzin wytrzymuje, ale jednak juz troche
sztucznie wyglada, chyba ze na wieczor to wtedy moze byc.

Moim zdaniem korekty lepiej dokonac za pomoca odpowiedniego korektora niz
uzywac tego podkladu kamuflujacego.

--
pozdr,
ewka

12. Data: 2006-09-13 09:20:55

Od: m...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

http://www.kryolancitywarszawa.com.pl/katalog/dermac
olor

> Nie widzę pod tym linkiem żadnego podkładu...

A w ogóle coś widzisz pod tym linkiem? Ode mnie otwiera się bez problemu i
pokazuje informacje o serii dermacolor.

Maja

13. Data: 2006-09-13 19:59:20

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:3f5b.0000007c.4507cd76@newsgate.onet.pl>
Użytkownik <m...@g...pl> pisze:

> http://www.kryolancitywarszawa.com.pl/katalog/dermac
olor

> A w ogóle coś widzisz pod tym linkiem? Ode mnie otwiera się bez
> problemu i pokazuje informacje o serii dermacolor.

Świetnie, to jeszcze podpowiedz, który z tych produktów to tradycyjny
podkład do twarzy :>

--
Nixe

14. Data: 2006-09-15 08:14:20

Od: m...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Świetnie, to jeszcze podpowiedz, który z tych produktów to tradycyjny
> podkład do twarzy :>

Przecież autorce watku nie chodziło o tradycyjny podkład, tylko o podkład do
zadań specjalnych, wodoodporny, długo się utrzymujący, kryjący i z innymi
bajerami. :-O
Tradycyjne podkłady tego nie potrafią, to i o tradycyjnych nie pisałam. :P

Maja

zapachy oryginalne bardziej lub mniej...
TIPSY WARSZAWA
Odeur 71
Sukienka dluga, elegancka
cellulitis w ciąży