Podkład w płynie

1. Data: 2004-10-23 08:45:55

Temat: Podkład w płynie
Od: "Mariolkka" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar kupic sobie nowy podklad w plynie Avonu, co o nim sadzicie?

Mariolkka

1. Data: 2004-10-24 13:36:39

Temat: Re: Podkład w płynie
Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 23 Oct 2004 10:45:55 +0200, Mariolkka wrote:

> Mam zamiar kupic sobie nowy podklad w plynie Avonu, co o nim sadzicie?

Mam odcień almond, Kruszyzna nude. Dopiero dziś nakładałam przy dziennym
świetle - normalnie rano jeszcze ciemno, a wczoraj zaczęłam testować
próbki podkładu wygładzającego. W COKu wydawał sie zmieniać kolor po
nałożeniu, dziś jakoś tego nie zauważyłam. Generalnie jestem zadowolona.

--
Magda

1. Data: 2004-10-25 06:13:02

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-23 10:45,Użytkownik Mariolkka ziewnął szeroko i rzekł:

> Mam zamiar kupic sobie nowy podklad w plynie Avonu, co o nim sadzicie?
>
> Mariolkka

Ja go mam, odcień Nude. Po mojemu - świetny! Bardzo ładnie wygląda na
twarzy - znaczy się nie widać go wcale, a twarz zyskuje bardzo ładny
koloryt. Nie roluje się, ładnie się rozprowadza na twarzy, paszcza się w
nim nie świeci, nie uczulił mnie. Nie kryje za bardzo, jeśli ktoś na to
liczył, to się rozczaruje. Dla mnie to akurat zaleta. I jest leciutki.
Jedyna wada to paskudny zapach, ale to można przeboleć, bo woń szybko
się ulatnia.

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-10-25 08:14:13

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> [...]
> liczył, to się rozczaruje. Dla mnie to akurat zaleta. I jest leciutki.
> Jedyna wada to paskudny zapach, ale to można przeboleć, bo woń szybko

Hmmm, brzmi nawet zachęcająco jak na Avon...
Jedno pytanie: jak długo się utrzymuje na twarzy? Co ile trzeba robić
poprawki??

Justyna
Moje nowe "stare" zdjęcie:
http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

1. Data: 2004-10-25 09:01:38

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-25 10:14,Użytkownik Justyna Iwańska ziewnął szeroko i rzekł:

> Hmmm, brzmi nawet zachęcająco jak na Avon...
Żebyś wiedziała, naprawdę jestem zaskoczona jakością, spodziewałam się
mniej :)

> Jedno pytanie: jak długo się utrzymuje na twarzy? Co ile trzeba robić
> poprawki??

Jakie poprawki? :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-10-25 09:09:25

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> Jakie poprawki? :)

Aż tak dobrze?? :)

1. Data: 2004-10-25 09:39:00

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-25 11:09,Użytkownik Justyna Iwańska ziewnął szeroko i rzekł:

> Aż tak dobrze?? :)

U mnie tak :) No, ale każda skóra jest inna, co jednemu pasuje,
niekoniecznie musi pasować drugiemu. Malowałam się przed 7 rano i
jeszcze nie błyszczę. Efekt taki sam, jak przy Ideal Balance (poza
zapachem oczywiście).

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-10-25 09:52:53

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

<ciach>

W takim razie jak wypaćkam mojego inglota, który też całkiem fajny ale
wcale nie wydajny to się skuszę, mam nadzieję że się nie rozczaruję (jak
to miało miejsce dotychczas przy wszystkich podkładach avoniastych)

1. Data: 2004-10-25 12:56:33

Od: "Mariolkka" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wpasnie wyprobowalam i jestem baaaaaaaaaaardzo zadowolona :))

> Jakie poprawki? :)

Wlasnie nie musialam ani razu nic poprawiac przez caly dzien.
To jest wlasnie to czego szukalam :))
Dzieki za wszystkie porady :))

MAriolkka

1. Data: 2004-10-25 13:48:16

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariolkka <k...@v...pl> napisał(a):
> Wlasnie nie musialam ani razu nic poprawiac przez caly dzien.

to jeszcze żeby wszystko było jasne: jaki macie rodzaj cery?

justa z cerą mieszaną, co kilka godzin do poprawki, niezależnie od rodzaju
kremu/podkładu/pudru

ciemniejący podkład
Ile to kosztuje??
Pekajace naczynka na udach