ciemniejący podkład

1. Data: 2004-10-23 08:17:13

Temat: ciemniejący podkład
Od: "Żenia" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Zastanawia mnie jedna rzecz. Dlaczego tak się dzieje, że podkład po
zetknięciu z pokremowaną twarzą ciemnieje. Oczywiście czekam aż krem dobrze
się wchłonie ale to jednak nic nie daje. Nie wszystkie podkłady tak się
zachowują i nie ma znaczenia czy to jest podkład tańszy czy droższy. Teraz
używam korygującego La Roche. Może któraś z Was to przerabiała i będzie
mogła udzielić jakiejś wskazówki. Pozdrawiam. Żenia

1. Data: 2004-10-23 11:41:44

Temat: Re: ciemniejący podkład
Od: "kinka" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Żenia" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> używam korygującego La Roche. Może któraś z Was to przerabiała i będzie
> mogła udzielić jakiejś wskazówki. Pozdrawiam. Żenia

unifiance sie utlenia i ciemnieje ale po kilku godzinach a nie po nalozeniu
, z doswiadczenia wiem ze ciezko pod niego dobrac krem bo sam podklad
zawiera sporo substancji odzywczych

1. Data: 2004-10-23 14:06:00

Od: "lady_huncwot" <l...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> używam korygującego La Roche. Może któraś z Was to przerabiała i będzie
> mogła udzielić jakiejś wskazówki. Pozdrawiam. Żenia

Prosta sprawa - trzeba wybrać podkład, który ma dobry dla Ciebie odcień PO
ściemnieniu, a nie przed.
Koloru podkładu nie ocenia się w buteleczce, tylko po nałożeniu próbki i
odczekaniu kilkunastu minut.
LH

1. Data: 2004-10-25 14:11:18

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żenia <z...@v...pl> napisał(a):
> [...]
> używam korygującego La Roche. Może któraś z Was to przerabiała i będzie
> mogła udzielić jakiejś wskazówki. Pozdrawiam. Żenia

z ciemnieniem podkładu nie mam problemu, za to z rolowaniem się. na
niektórych kremach roluje mi się podkład. i wiem, że to wina tych kremów, a
nie podkładu (bo mam od dłuższego czasu ten sam, a krem zmieniałam kilka
razy). kremy te wałkują się w różnym stopniu. zastanawiam się, czym jest to
powodowane? gdybym wiedziała, że np. jakimś składnikiem, łatwiej byłoby tego
uniknąć.

Ile to kosztuje??
Pekajace naczynka na udach
katalog avon