Podłączenie lodówki do wody

1. Data: 2004-06-04 09:22:24

Temat: Podłączenie lodówki do wody
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Taką sobie kupiłem co ma dystrybutorek, ale wodę mam po drugiej stronie
kuchni.

Podobno jest jakaś cieniutka rureczka do doprowadzenia wody? poprowadziłbym
sobie w listwie podłogowej.

Czy ktoś coś wie na temat takiej cieniutkiej rureczki do wody?

Jacek

1. Data: 2004-06-04 09:30:59

Temat: Re: Podłączenie lodówki do wody
Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Podobno jest jakaś cieniutka rureczka do doprowadzenia wody?
poprowadziłbym
> sobie w listwie podłogowej.
>
> Czy ktoś coś wie na temat takiej cieniutkiej rureczki do wody?

mam taka cienka ok 0,5 cm srednicy rureczke na szybkozlaczkach
to byla jakas spcjalana do wody do podlaczania lodowki
w sklepie gdzie sprzedaja takie lodowki mozna to kupic - pewnie w
hydraulicznych tez, ale nie koniecznie wszystkich

ania
www.aem.pl GG: 1145538
osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

1. Data: 2004-06-04 09:37:03

Od: Janusz <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-06-04 11:22, Użytkownik Agent 0700 napisał:

> Taką sobie kupiłem co ma dystrybutorek, ale wodę mam po drugiej stronie
> kuchni.

w mojej LG była na wyposażeniu ok 5mb długa z filtrem
pozdrawiam Janusz

1. Data: 2004-06-04 09:55:14

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w sklepie gdzie sprzedaja takie lodowki mozna to kupic - pewnie w
> hydraulicznych tez, ale nie koniecznie wszystkich

Dzięki
będę szukał

Jacek

1. Data: 2004-06-04 09:59:40

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dzięki
> będę szukał

ja kupilam w warszawie jakies 3 lata temu na ulicy okrag czy jakos tak:-)
sprzedawali tam lodowki ge

1. Data: 2004-06-04 18:14:39

Temat: Odp: Podłączenie lodówki do wody
Od: "jniz" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O co chodzi z tym dystrybutorkiem? Do czego to służy?

Józek

Użytkownik Agent 0700 <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c9pf0k$66t$...@k...task.gda.pl...

1. Data: 2004-06-04 18:27:29

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jniz" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> O co chodzi z tym dystrybutorkiem? Do czego to służy?

lodowka ktora ma podlaczenie do wody (bezposrednie) robi automatycznie lod
oraz mozesz sobie nalewc zimnej wody wprost z lodowki

1. Data: 2004-06-04 18:56:38

Od: "jniz" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za info. To już są takie cuda?
Jestem na etapie budowy domu, więc o wyposażeniu jeszcze nie myślałem. Ale
podoba mi się...
Pozdr
JN

Użytkownik ania <a...@e...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c9qfsa$7rj$...@d...ceti.pl...

1. Data: 2004-06-04 20:46:39

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie zapomnij o gniazdku sieciowym przy lodówce.
Oczywiście takim ze skrętką ;-)
JaC

1. Data: 2004-06-05 09:29:40

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie zapomnij o gniazdku sieciowym przy lodówce.
> Oczywiście takim ze skrętką ;-)

Już pewnie niedługo...

Jacek

Drewno na podloge szukam