Wybór pralki.

1. Data: 2004-06-03 16:23:11

Temat: Wybór pralki.
Od: "Spayder" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przymierzam sie w najbliższym czasie do zakupu pralki, po przejrzeniu oferty
zostały mi 3 pralki, który model i dlaczego byście polecali:
Indesit WIE 107
LG WD10180N
Whirlpool AWM 6101
wszystkie mają po 1000 obrotów, pojemność 5 kg, są klasy AA.

1. Data: 2004-06-04 11:34:28

Temat: Re: Wybór pralki.
Od: "Spayder" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy naprawde nikt nie ma żadnego doświadczenia lub nikt nie posiada żadnej z
tych pralek.

1. Data: 2004-06-04 13:34:30

Od: Piotr Zdziechowiak <p...@a...liga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spayder wrote:

> [...]
> LG WD10180N
> Whirlpool AWM 6101
> wszystkie mają po 1000 obrotów, pojemność 5 kg, są klasy AA.

Mam wrażenie, że pralki LG to nowość na rynku i jeszcze nie maja zbyt
wyrobionej marki/opinii. Natomiast z whirlpool'em daj sobie spokój.
Pomyśl jeszcze o aristonie.
pzdr.
Piotr

1. Data: 2004-06-04 14:15:29

Od: "Spayder" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przejrzałem ofertę Aristona i moją uwage zwróciła pralka AVD 109 jest w
podobnej cenie do wymienionych poprzednio, zpodobnymi funkcjami, ale
nasuneło mi sie kilka pytań,
technologia Super Silent czy daje jakieś zauważalne efekty oraz co oznacza
że bęben jest "inox".

Użytkownik "Piotr Zdziechowiak" <p...@a...liga.pl> napisał
w wiadomości news:c9pq6l$sqc$1@inews.gazeta.pl...

1. Data: 2004-06-04 14:44:44

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spayder <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> nasuneło mi sie kilka pytań,
> technologia Super Silent czy daje jakieś zauważalne efekty oraz co oznacza

Ten Super Silent im wyszedł przypadkiem jak zamienili zbiorniki inox (stal
nierdzewna) na plastik, który wygłusza :). Wszystkie praki produkowane
obecnie mają bębny ze stali nierdzewnej zwanej inox.

1. Data: 2004-06-04 15:01:10

Od: "Spayder" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedź,
Czyli mam rozumieć, że bęben typu Poliplex to właśnie bęben z plastiku?

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2004-06-04 15:23:30

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No :)

1. Data: 2004-06-04 15:32:39

Od: "Pierre" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam Whirpool, ale uzywa zona ;-)
Jest nawet zadowolona
Chyba ja mamy juz jakies 8 lat i chodzi dalej

Pierre

message de news:c9pq6l$sqc$1@inews.gazeta.pl...

1. Data: 2004-06-04 16:51:45

Od: "K@PA" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli mam rozumieć, że bęben typu Poliplex to właśnie bęben z plastiku?

A czy beben plastkowy jest gorszy od bebna ze stali nie rdzewnej?
Bo tak logicznei myslac plastik powinien byc mniej trwaly od stali
Ale moze to jakis super plastik :-)

1. Data: 2004-06-04 18:11:24

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierre <b...@h...com> napisał(a):

> Ja mam Whirpool, ale uzywa zona ;-)
> Jest nawet zadowolona
> Chyba ja mamy juz jakies 8 lat i chodzi dalej

Niestety nie jesteś jedyny. Słyszałem jeszcze o kilku takich przypadkach.

czym czys'cic' fronty?
czesc
czym wyciszyć mieszkanie?
Czyszczenie plytek klinkierowych