Podle się czuję

11. Data: 2005-10-13 19:34:51

Temat: Re: Podle się czuj
Od: "Mała Mi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" napisał ...

> zawsze rano po przebudzeniu przez kilka godzin czuję się fatalnie.
> Wszystko we mnie drży, zataczam się, chodzę jak pijany, kiepsko widzę,
> czuję jakby oczy mi drżały, mdli mnie i ogólnie czuję się bardzo źle.
> Miesiąc temu ograniczyłem palenie z 40 papierosów dziennie do 3-4.

I właśnie tutaj może tkwić przyczyna. Serio !
Są to w końcu klasyczne objawy odstawienia.
Organizm domaga się swojej porcji nikotyny
i potrafi wtedy wyczyniać różne dziwne rzeczy, żeby ją otrzymać.
Miałam dokładnie to samo przez pierwszy tydzień
po rzuceniu palenia. Potem minęło jak ręką odjął.
Fakt, że drastycznie obniżyłeś ilość wypalanych
papierosów, ale nie zrezygnowałeś z nich całkowicie,
może prowadzić do pewnego paradoksu.
Organizm nie otrzymuje swojej porcji trucizny,
więc szaleje, a ponieważ jednak trochę jej otrzymuje,
to nie ma szans się oczyścić i przestać domagać.
I w ten sposób przykre objawy moga trwać bardzo długo.
Spróbuj rzucić palenie na dobre. Na początku
możesz poczuć się jeszcze gorzej, ale postaraj się
wytrzymac tydzień i zobaczyć, jak będzie.
Istnieje spore prawdopodobieństwo, że zacznie się polepszać.

Nie twierdzę, że to na pewno to, o czym piszę.
Ale jest to całkiem prawdopodobne.
A tak czy siak - rzucenie palenia na pewno nie zaszkodzi.

Pozdrawiam !
Mała Mi

12. Data: 2005-10-13 20:35:15

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> I właśnie tutaj może tkwić przyczyna. Serio !
> Są to w końcu klasyczne objawy odstawienia.

kurcze, ja zrozumialam, ze on dokladnie tak samo sie czul palac tyle:(

jacek - a jak zbadales blednik? eng?

13. Data: 2005-10-14 07:22:41

Od: "Jacek" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I wła?nie tutaj może tkwić przyczyna. Serio !
> S? to w końcu klasyczne objawy odstawienia.
> Organizm domaga się swojej porcji nikotyny

to nie to, paląc też tak się czułem.

Jacek

14. Data: 2005-10-14 07:25:19

Od: "Jacek" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jacek - a jak zbadales blednik? eng?

nie rozumiem. Metodą termiczną - o to chodzi? Wlewali mi wodę do uszu i
patrzeli jak bardzo wariuję. A wariowałem strasznie i to podobno jest
właściwe zachowanie. Tak stwierdził laryngolog.

Jacek

15. Data: 2005-10-14 16:22:31

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> nie rozumiem. Metodą termiczną - o to chodzi? Wlewali mi wodę do uszu i
> patrzeli jak bardzo wariuję. A wariowałem strasznie i to podobno jest
> właściwe zachowanie. Tak stwierdził laryngolog.

jesli wlewali ci wode do uszu, to chyba bylo eng. a na czym polegalo twoje
wariowanie? bo ja tez mialam to badanie, wyszedl mi zle blednik w 1 uchu, a
nie "wariowalam".

16. Data: 2005-10-14 17:29:35

Od: "Jacek" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a na czym polegalo twoje wariowanie?

dostałem straszliwych zawrotów głowy. Im woda była cieplejsza, tym zawroty
straszniejsze. Gdybym wiedział, że to badanie to taka rzeź, to chyba bym
się wycofał.

Jacek

17. Data: 2005-10-14 20:43:08

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dostałem straszliwych zawrotów głowy. Im woda była cieplejsza, tym zawroty
> straszniejsze. Gdybym wiedział, że to badanie to taka rzeź, to chyba bym
> się wycofał.

ha! ja podczas wlewania wody mialam tez real w postaci ladajucego
helikoptera na dachu szpitala - pelen odlot, bo ja mialam wrazenie, ze
startuje:) ale ogolnie nie bylo az tak strasznie.

18. Data: 2005-10-15 13:02:31

Od: "Mała Mi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" napisał ...

> to nie to, paląc też tak się czułem.

A teraz nie palisz ?
Czy palisz niewiele ?
Bo to różnica.
Jako typowa neofitka będę się czepiała tego tropu. ;-)
Rzuć palenie i zobaczymy.

Wiesz, ja miałam przez lata okropny osad na zębach.
Piaskowałam je praktycznie co miesiąc i nawet swojemu
dentyście zdołałam wmówić, że "ja już tak mam, od zawsze,
a więc palenie nie ma z tym nic wspólnego".
I pewnie tak było. Skoro sama w to uwierzyłam. ;-)
Tylko że odkąd nie palę, to nie mam i osadu. :-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

19. Data: 2005-10-15 14:30:45

Od: "Jacek" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A teraz nie palisz ?

do niedawna paliłem po 40 szt. papierosów Mocne. Teraz palę po 3-4 cienkich
papierosów

Jacek

20. Data: 2005-10-15 14:55:53

Od: "Mała Mi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" napisał ...

> do niedawna paliłem po 40 szt. papierosów Mocne. Teraz palę po 3-4
> cienkich papierosów

No i w tym rzecz właśnie.
Nie rzuciłeś. Palisz mało, ale palisz.
To czy one cienkie czy grube jest w zasadzie bez znaczenia.
Zawartość nikotyny i innych świństw jest mniej więcej taka sama
(w cienkich często nieco większa - np. w przypadku
Davidoff i Davidoff Slim).
A fakt, ze popalasz może prowadzic do paradoksu,
o którym pisałam wcześniej. Czułeś się źle, bo paliłeś
koszmarne ilości, teraz czujesz się źle na skutek drastycznego
zredukowania ilości, a paląc *tylko trochę* nie dajesz sobie
szansy na przerwanie błędnego koła.
Spróbuj przestać w ogóle, co Ci szkodzi ? :-)
Bardzo plecam forum: http://free4web.pl/3/?50919
A badać się i szkukać innych ewentualnych przyczyn
takiego a nie innego stanu rzeczy możesz niezależnie od tego.

Neofici są koszmarni. Wiem. :-)))

Pozdrawiam !
Mała Mi

jaskra...
Rak pluc a Topotecan
Alkoholizm
Dobor okularow i soczewek kontaktowych - problemy?
Krzeszło do komputera