Re: Podłośc ludzka nie zna granic:-(

1. Data: 2004-04-21 18:42:22

Temat: Re: Podłośc ludzka nie zna granic:-(
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:c667nc$jk2$2@korweta.task.gda.pl...

> Ja używam opryskiwacza:-)
> Aktualnie na parapecie malutkie sadzonki ziół posiadam - też potrzebują
> wody:-)
>
> I nie wierzę, że Wam się nie rzuciły nigdy w oczy te wściekle
> pomarańczowe opryskiwacze, sa w każdym sklepie ogrodniczym:)

Ja wiedziałam od razu, też mam kwazarka, na poczatku nawet fajnie nim się
pryska (do Michała...generalnie używam go do pryskania wodą
nieukorzenieonych sadzonek wiec ekologicznie używany) potem ten drugi trysk
się psuje.

> Wszystkie narzedzia powinny miec takie kolory mocno bijące po oczach:-)
> Byle nie po kieszeni.

I tak czasem nie moge go znaleźć :(

Pozxdrawiam
Kaśka

2. Data: 2004-04-21 21:04:42

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
| pryska (do Michała...generalnie używam go do pryskania wodą
| nieukorzenieonych sadzonek wiec ekologicznie używany) potem ten drugi

Co masz na myśli pisząc "ten drugi trysk"? Chciałabym wiedzieć, co mnie
czeka.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2004-04-21 21:36:16

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> Co masz na myśli pisząc "ten drugi trysk"? Chciałabym wiedzieć, co mnie
> czeka.

Tadzio Ci wszystko wytlumaczy :-)))))

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2004-04-22 05:32:08

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:kPBhc.18389$8k.13975@fe1.columbus.rr.com...
| "Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

| Tadzio Ci wszystko wytlumaczy :-)))))

Ba, ale czy dokładnie? :-)))

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2004-04-22 10:16:57

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ba, ale czy dokładnie? :-)))
>
> Pozdrawiam, Basia.

Tak czy siak, po swojemu;-))

Pozdrawia bylinowo boletus

6. Data: 2004-04-22 12:54:52

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
>

> Co masz na myśli pisząc "ten drugi trysk"? Chciałabym wiedzieć, co mnie
> czeka.

Nowy tryska jak naciszkasz i jak puszczasz, czyli podwójnie . Maiłam dwa
kwazarki, obydwa mi się psuly, przy puszczaniu już nie tryskają. A tak w
ogóle to nie wiem jak to dokładnie wytłymaczyć, żeby się panom nie
kojarzyło... :)))

Pozdrwiam
Kaska

7. Data: 2004-04-22 14:34:34

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> [...]
> kwazarki, obydwa mi się psuly, przy puszczaniu już nie tryskają. A tak w
> ogóle to nie wiem jak to dokładnie wytłymaczyć, żeby się panom nie

Nie da rady. Panowie juz tak maja :-)

Pozdrowienia,
Michal

8. Data: 2004-04-22 18:34:41

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
wiadomości

> [...]
| kwazarki, obydwa mi się psuly, przy puszczaniu już nie tryskają. A tak w
| ogóle to nie wiem jak to dokładnie wytłymaczyć, żeby się panom nie

Czy mówisz=piszesz o takim pracującym na podciśnienie, znaczy z pompką? Bo
mam wrażenie, że jak się napompuje i naciśnie spust, to wtedy jest czynny,
poza tym nie. Ogłupiona się z lekka czuję...

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2004-04-22 19:20:35

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c693g0$g4j$2@atlantis.news.tpi.pl,
Basia Kulesz napisał(a):
> [...]
> pompką? Bo mam wrażenie, że jak się napompuje i naciśnie spust, to
> wtedy jest czynny, poza tym nie. Ogłupiona się z lekka czuję...

Są różne typy i każdy inaczej reaguje

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

10. Data: 2004-04-22 19:43:54

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> mam wrażenie, że jak się napompuje i naciśnie spust, to wtedy jest czynny,
> poza tym nie. Ogłupiona się z lekka czuję...

Nie, nie na podciśnienie,mój jest bez pompki. Normalnie w spryskiwaczu jest
tak, naciskasz i jest psik. W Kwazarze jest tak:naciskasz psik, puszczasz
jest drugi psik. Dwa psiki przy jednym naciśnięciu. Ale to się na ogół
szybko psuje i jest tak jak w innych :(

Pozdrawiam
Kaśka

Re: Zimni ogrodnicy?
Re: [zdjecia] A to moja spozniona wiosna...
Re: ogrody - 1 maj i photo project
Re: Powitanie i pare pytan!
Re: krzewy kwitnące ( trochę długie)