Re: krzewy kwitnące ( trochę długie)

1. Data: 2004-04-21 16:33:48

Temat: Re: krzewy kwitnące ( trochę długie)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
news:c65u4i$6i2$1@news.onet.pl...

| Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
| news:c640pn$r5o$1@atlantis.news.tpi.pl...

Nadmieniam, że miejsce jest trochę na przeciągu, bo to nowa

| Moze Mahonie?

To piękne krzewy, ale jednak na trochę późniejsze sadzenie, jak trochę
osłony od wiatru powstanie.
Dorzuciłabym jeszcze jakiś berberys o czerwonych liściach, choćby zwykły
Thunberga 'Atropurpurea' - poza kwitnieniem dość obfitym będzie wnosił kolor
przez resztę sezonu. I może hortensję bukietową lub drzewkowatą? I
buldeneż - poza kalinami:-)?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2004-04-22 05:00:15

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)

> Pozdrawiam, Basia.

Basiu, a co powiesz o rozanecznikach? Mam w planie kupic trzy rozaneczniki
N.Zembla., ale boje sie, ze to za trudne rosliny i sobie nie poradze.
Magda

3. Data: 2004-04-22 05:28:43

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
wiadomości
| (...)
| |
| Basiu, a co powiesz o rozanecznikach? Mam w planie kupic trzy rozaneczniki
| N.Zembla., ale boje sie, ze to za trudne rosliny i sobie nie poradze.

Też na "wydmuchowisko"? Wszystkie zimozielone w naszym klimacie potrzebują
jakiejś osłony. Zywopłot, grupa bardziej rozrośniętych krzewów,
murek...N.Zembla jest odporna (stara odmiana), ale różaneczniki są dość
drogie i głupio byłoby je stracić po pierwszej zimie. Nawet przy starannym
osłanianiu włókniną czy stroiszem to jest ryzyko. Poza tym nie wiem, jak u
Ciebie z wilgotnością?

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2004-04-22 06:16:26

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osłanianiu włókniną czy stroiszem to jest ryzyko. Poza tym nie wiem, jak u

No nie :-) rozaneczniki to juz dla mnie. :-)
Wiatru nie ma, gleba jest bardzo dobra, ale i tak mam worek ziemi specjalnie
do rododendronow.
Niestety caly moj maly ogrodek jest ocieniony przez kamiennice obok. Nie
bardzo, roze rosna normalnie, ale wszystko zakwita u mnie troche pozniej niz
w ogrodkach obok. Z wilgotnoscia nawet za dobrze, bo miejscami pojawial sie
mech na trawniku.
Z wymarzaniem tez chyba nie bedzie problemow, nigdy nic nie przykrywalam i
nigdy nie wymarzlo
Wlasnie dlatego, ze sa takie drogie, chodze kolo nich od dluzszego czasu,
ale w koncu nie kupuje.
Magda

5. Data: 2004-04-22 09:53:41

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie dlatego, ze sa takie drogie, chodze kolo nich od dluzszego czasu,
> ale w koncu nie kupuje.
> Magda

I dobrze robisz. Szkoda roślin.

Pozdrawia naprawdę boletus

6. Data: 2004-04-22 18:34:59

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

specjalnie
| do rododendronow.| Wlasnie dlatego, ze sa takie drogie, chodze kolo nich

Drogie, czyli po ile? W miarę normalna cena to do 25 zł. Licząc inwestycję
na kilkadziesiąt lat - tanio jak barszcz:-)

Pozdrawiam, Basia.

Re: Jaką kosiarkę kupić - (Bosch Rotak 40 ?)
róże z woskiem
Re: Prośba o pomoc w identyfikacji - cyprys karłowaty??
Re: viola elatior
Re: szalotka