Podobno tematy sie wyczerpuja? - Super jedzenie w GD.

1. Data: 2006-11-06 19:23:25

Temat: Podobno tematy sie wyczerpuja? - Super jedzenie w GD.
Od: Tomasz Kałużny <t...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od razu zaznaczam, ze nie mam nic wspolnego z wlascicielami. Po prostu
bylem przejazdem, zobaczylem reklame, zaryzykowalem i... bede tam
wracal za kazdym razem jak tylko zajrze do 3City. Polecam wszystkim

Restauracja "Malinowy Ogród" w Gdansku, ul. Pegaza 2.

Na razie wyprobowalem zupe krem ze szpinaku z serem gorgonzola i
gruszka marynowana w sosie vinegret, oraz poledwiczki wieprzowe
zapiekane pod oscypkiem z warzywami, z sosem z kurek i z placuszkami
ziemniaczanymi. Mniaaaaaaaam... Zaznaczam, ze ceny sa rozsadne. Zaluje
bardzo, ze nie starczylo mi czasu na deser. Nastepnym razem (czyli za
ok. 2 tyg.) na pewno zarezerwuje sobie wiecej czasu na ta rozpuste.

Pozdrawiam smacznie. Tomek.

2. Data: 2006-11-06 20:27:44

Od: "diabla" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Kałużny napisał(a):
> poledwiczki wieprzowe
> zapiekane pod oscypkiem z warzywami, z sosem z kurek i z placuszkami
> ziemniaczanymi. Mniaaaaaaaam...

Ależ mi ochoty narobiłeś... :)

Pzdr,
Aga

3. Data: 2006-11-06 20:32:05

Od: Tomasz Kałużny <t...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "diabla" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> Ależ mi ochoty narobiłeś... :)

Jak zaznaczylem, za 2 tyg. jade :) Bierz urlop albo chorobowe, albo po
prostu nie idz do pracy, tylko jedz ze mna nad morze :) Wykapiemy sie
(moze w morzu ;) ), pochodzimy gdzies a pozniej pojdziemy cos zjesc :)
A pozniej... ;)

Pozdrawiam. Tomek.

4. Data: 2006-11-06 20:42:08

Od: "Pani dżdżownica" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Kałużny" <t...@k...chip.pl>
napisał w wiadomości

> [...]
> prostu nie idz do pracy, tylko jedz ze mna nad morze :) Wykapiemy sie
> (moze w morzu ;) ), pochodzimy gdzies a pozniej pojdziemy cos zjesc :)

Slavi, Ty tego nie czytaj!

d.

5. Data: 2006-11-06 20:52:42

Od: "diabla" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Kałużny napisał(a):
> Wykapiemy sie
> (moze w morzu ;) ),

no to żeś mnie chłopie zachęcił... :P

> A pozniej... ;)

a później trza będzie ponosić i pomasować, żeby się odbiło? :P

> Pozdrawiam. Tomek.

Ja również, nieustająco.
Aga

6. Data: 2006-11-06 21:09:09

Od: Tomasz Kałużny <t...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "diabla" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
s.com...

Tomasz Kałużny napisał(a):

> no to żeś mnie chłopie zachęcił... :P

A co? Brudna do restauracji? :P Poza tym moja droga, jod wspomaga
prace tarczycy a ta z kolei produkuje hormony ktore ponoc wplywaja
pozytywnie na przemiane materii. Wiec bliski kontakt z woda morska
jest jak najbardziej wskazany :)

> a później trza będzie ponosić i pomasować, żeby się odbiło? :P

Tobie chyba juz nieco odbilo? :P ;) Przynajmniej na punkcie jedzienia
:) heh
Jesli natomiast chodzi o masowanie i noszenie... hmmmm...
ponegocjujemy :)

Pozdrawiam smacznie. Tomek.

7. Data: 2006-11-06 21:15:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pani dżdżownica" <p...@v...pl> wrote in message

> Slavi, Ty tego nie czytaj!
>
> d.

Fragment piosenki rezerwisty:

"wsiadł do pociągu zatrzasnął drzwiami
tak się pożegnał z q............................."

8. Data: 2006-11-06 21:15:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pani dżdżownica" <p...@v...pl> wrote in message

Usubscribe.

9. Data: 2006-11-06 21:21:22

Od: "Pani dżdżownica" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Pani dżdżownica" <p...@v...pl> wrote in message
>
> Usubscribe.
Slavi,
nie przekreślaj swego dorobku na tej grupie

d.

10. Data: 2006-11-06 23:31:59

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani dżdżownica napisał(a):

> Slavi,
> nie przekreślaj swego dorobku na tej grupie
>
> d.

dzdzu !!!
jesli to ty bedziesz winny odejscia panslavisty to cie na ruszcie
osobiscie...
Marsjasz
ps. a teraz wszyscy mozecie mnie wsadzic do tego komitetu federalnego
(KF)...
ps.2 to ja zaprosilem na te grupe pana jerzego...
ps.3 dobrze gotuje...
i juz...

Amoniak
problem grupy kuchnia
ciasto NIGELLi z mandarynkami ale z pomaranczami
Pigwa
Łosoś - smaczna szybka i łatwa przystawka