Podsumowanie: prawda o mnie

1. Data: 2004-04-02 21:07:41

Temat: Podsumowanie: prawda o mnie
Od: "Inwigilator" <n...@t...juz> szukaj wiadomości tego autora

Na początek powiem tylko że dziekuję za udział w dyskusji, a najbardziej za
niektóre sensowne posty.
Później jeszce popisze ale mam już troszke dość przyznam, teraz kiedy
pojawiają sie posty z większym sensem bak mi sił na klepanie. Tymbardziej że
to 6 grup dysk. a na każdej burza a każdy wontek pociąga za soba następne
:).
--
Większość grupowiczów potraktowała mnie dość tendencyjnie, jako biednego
szukającego popisu samotnego nastolatka.
Śmiać mi się chce i troche sie dziwie waszej naiwności i wierze w
stereotypy. To co jest naprawde istotne i przynosi mi dume z tego co umiem
co tworze to rzeczy których tu na grupie nikt nie zrozumie i nie pojmie bo
niesposób skoro się tutaj na tym pewnie nikt nie zna. Prawdziwą satysfakcje
odczówam kedy rozmawiam z innym programistą, kiedy on jest pod wrażeniem, a
wasze ohy i achy gdyby nawet były to mnie wogóle nie interesuja bo i tak
byście nic nie rozumieli - na czym polega moja błyskotliwość że tak skromnie
powiem:P Mam swoje plecy i Ci którzy sie liczą szanują mnie, nie za to że
sie do kogoś włamuje, a za to co potrafię zrobić i wymyśleć stworzyć.
Porównam to do ogrodnika... nie jednemu ogrodnikowi z pewnością obojętne
jest jak wszyscy mówią "oj jakie ładne kwiatuszki"... ogrodnika interesuje
czy pod wrażeniem sa inni ogrodnicy.. "tak przycięte, tak hodowane, tak
pielęgnowane etc... bo sam cel nie jest taki ważny, liczy sie droga do
niego.
Apropos whoisów i rzeczy zw. z moją anonimowością. Jedni uznają to za
chwalenie się drudzy za ścieme, a jest to fakt dający mi wiele wolności...
a mianowicie :) posty wysyłam z zainfekowanej sieci lokalnej na jakimś
zadupiu (ściągnołem sobie zdjęcia).. jest serwer i kilkanaście komputerów w
sieci, jeden jej genialny użytkownik, postawił sobie komp pomiędzy serwem a
swoim, dla "zwiększenia bezpieczeństwa" pewnie.. szkoda ze pod windowsem i
szkoda że nie załącza nigdy monitora.. zainstalowałem u niego -laplink gold-
i firewalla dla mojego bezpieczeństwa.. :D i bawie się przemile -anonimowo-
a mają szybkie łącze.. program po za tym polecam.. :D a ile z was ma
firewall i umie go skonfigurować ? Po za tym żaden haker nie chce sie
chwalić co i jak zrobił, bo jego wiedza to jego władza, Takie rzeczy jak
pisze tu nie odpowiadaja wam na pytanie "jak sie włamałem? ani jak
zainstalowałem?".. i czy wogóle musialem sie włamywać, czy skorzystałem z
naiwności tego człowieka.. ale to nie wasza sprawa i nie zrozumiecie i tak,
więc na robienie wrażenia wogóle nieliczyłem.
Moralność - ludzie :) to moja sprawa, zadecydowałem już.. Nie widze nic
złego w tym że sobie kogoś prześwietle.. bo ten ktoś tego nie wie a ja nie
wykorzystuje do niczego pozyskanych informacji ! Nie obgaduje nikogo, nie
pracuje dla nikogo, to moje dodatki do przemyśleń o ludziach i poglądzie na
świat !, poznanie bez ściemy...! Nikt nie wie, ja nic z tym nie robie, więc
jest jakby się nie działo nic. I gdzie tu zło ? Jeśli jest to ideowe.
Dla porównania.. kto z was ma nielegalne filmy i mp3 na dyskach ? 90% osób
? Przynoszą one realne straty w postaci braku zysku firmom które je wydają,
do tego nie kupując płyt zmniejszacie szanse nowych artystów na zaistnienie
itd.. ale to już nikogo nie obchodzi że to "kradzież" ? nie , bo wszyscy to
robią...!! :) Wasze nielegalne oprogramoanie - Jak ma zarobic młody zdolny
programista jeżeli każdy może mieć za darmo najlepszy na świecie pakiet
biurowy za darmo.. etc. ??
Banda hipokrytów ;) !!!
Ironia może ale ja przy forsie jestem i mam legalne i mogą mi naskoczyć
jestem cacy czysty jak łza...

Kowalski

1. Data: 2004-04-02 22:48:51

Temat: Re: Podsumowanie: prawda o mnie
Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Shadow wrote 2 Inwigilator ;) :

hi hi hi
Ale jaja ;)) tak się ubawiłem że aż warto było czytać te 8 KB historyjki :)

Ja bym Ci nakopał do dupy jak bym się dowiedział że robisz coś takiego :)

> Na początek powiem tylko że dziekuję za udział w dyskusji, a najbardziej
za
> niektóre sensowne posty.

Czyli wszystkie ;)

> Później jeszcze popisze ale mam już troszkę dość przyznam, teraz kiedy
> pojawiają się posty z większym sensem bak mi sił na klepanie.

(głupot ;) )

> Tymbardziej że
> to 6 grup dysk. a na każdej burza a każdy wontek pociąga za soba następne

Wydaje mi się że aż 6 Ci nie będzie potrzebne. Wystarczy że tu Ci
uświadomimy że postępujesz jak *diota :)

> Większość grupowiczów potraktowała mnie dość tendencyjnie, jako biednego
> szukającego popisu samotnego nastolatka.

Ja Cię tak nie traktuje :), moje myśli są prawdziwe :]

> [...]
> co tworze to rzeczy których tu na grupie nikt nie zrozumie i nie pojmie bo
> niesposób skoro się tutaj na tym pewnie nikt nie zna.

Ale co Ci przynosi 'dumę' ?? to że naruszasz czyjąś prywatność ?? sory, ale
to nie jest BigBrother :|
jak to nie zrozumie ? - nie znasz naszych możliwości, troszkę skromności
bałwanku. Spójrz na post o zagadce logicznej, ciekaw jestem czy pojmiesz
chociaż treść ...
Nie oceniaj ludzi po pozorach - to złudne, nie przedstawiłeś nam dowodu
swojej genialności, no chyba ze nazywasz się Gates w takim przypadku nie
musisz.. ;)

> [...]
> wasze ohy i achy gdyby nawet były to mnie wogóle nie interesuja bo i tak
> byście nic nie rozumieli - na czym polega moja błyskotliwość że tak

Ja wiem o informatyce sporo, ale uważam że jeszcze wiele mógłbym się
nauczyć. A Ty powiesz że wiesz wszystko ?? Hakjerem to może nie jestem bo to
mi wisi i uważam ze mi się to nie przyda, ale co to za problem użyć programu

> Mam swoje plecy

Jak każdy poprawnie zbudowany człowiek ;), coś mi się wydaje że i tak masz
mniejsze od moich :)

> i Ci którzy się liczą szanują mnie, nie za to że
> się do kogoś włamuje, a za to co potrafię zrobić i wymyśleć stworzyć.

[....ciach....] nie nawiedze porównań (ostatnio jak cbnet mi przywalił text
o tamie to się męczyłem z nim troszkę i już dziękuje za ten typ
przedstawienia sprawy. Ale łapa dla Czarka bo się opłaciło pogłówkować ;).
Więc teraz wale Ciachy ;) )

> Apropos whoisów i rzeczy zw. z moją anonimowością. Jedni uznają to za
> chwalenie się drudzy za ścieme, a jest to fakt dający mi wiele wolności...

wolność ?? ale kosztem innych...

> [...]
przemile -anonimowo-
> a mają szybkie łącze.. program po za tym polecam.. :D a ile z was ma

ja mam wszystko w dupie :), ale umiem zkonfigórować i zgrać sieć
(wybudowałem W-lan na Linksys'ie i wszystko działa zupełnie poprawnie). Ja
nie odwalam takich akcji że czytam cudze wiadomości wychodzące przez siec,
choć jest taka możliwość i to bardzo łatwa do osiągnięcia. Ochoć mnie kiedyś
korciło, ale sobie darowałem, żeby uszanować ich prywatność i co jeszcze
ważniejsze - nie stać się osobą Twojego pokroju :)

> [...]
tak,
> więc na robienie wrażenia wogóle nieliczyłem.

A co teraz robisz ?? Chcesz ztwożyc aurę tajemniczości wokół siebie...
Jeju człowieku na jakim Ty świecie żyjesz ?? Takie triki "jak nagrać komuś
świnie ?" to banał - jak masz znajomych cioty to się nie dziwie że pozwolili
Ci (a może nie potrzebie Ci zaufali ?? )

> Moralność - ludzie :) to moja sprawa, zadecydowałem już..

No to my Ci uświadamiamy że postąpiłes jak ostatni kret*n, podglądacz ,
zboczeniec itp. ja na 1000000000000000% nie nazwał bym tego hakerstwem tylko
robieniem świństwa...

> Nie widze nic
> złego w tym że sobie kogoś prześwietle.. bo ten ktoś tego nie wie a ja nie
> wykorzystuje do niczego pozyskanych informacji !

A ja widzę coś złego że jesteś jaki jesteś. w sumie mógłbym powiedzieć że
szkoda Mi Cię, ale nie powiem tego bo to by było kłamstwo.

> [...]
na
> świat !, poznanie bez ściemy...! Nikt nie wie, ja nic z tym nie robie,

ale się dzieje. // taaa nic się nie dzieje, ruskie w lesie .....
Może nie obgadujesz nikogo, nie pracujesz dla... (ciach), ale robisz coś
gorszego.

> I gdzie tu zło ? Jeśli jest to ideowe.

Tak, jaka idea ?? no chyba ze chodzi Ci o siec GSM ;)

> [...]
> programista jeżeli każdy może mieć za darmo najlepszy na świecie pakiet

Najpierw spójrz sobie na ręce ...
Założę że sa brudne tak jak Twoje czyny !
Ja wiem ze mam kilka piratów i jestem tego świadom że to zło. Więc nie gram
w gry, a jeśli jakaś mi się podoba to czekam aż z tanieje i wtedy kupuje.
Ale pomyśl że biedny uczeń LO który dostaje 20 zł. kieszonkowego, ma 3
rodzeństwa jak może go być stać na Offica czy Windoze ?? Powiesz że jest
Linux i Open office. Ale większość programów nie działa pod Lin.

> Banda hipokrytów ;) !!!
> Ironia może ale ja przy forsie jestem i mam legalne i mogą mi naskoczyć
> jestem cacy czysty jak łza...

Ale co masz leglaez ?? Winde, Offa i co ?? ja mam wina 95 OEM i Offa 97 czy
98 i też jestem legalez.
Więc z ta hipokryzją się wstrzymaj ... // nie tak szybko kałboju

// a zresztą co ja będę pisał przeczytaj posty Vetch'a, Etamin, Cbnet'a,
ksRobak'a

P.S. przerób ksywkę na " Lewatywator " bardziej pasuje ;) do Twojej osoby :)

1. Data: 2004-04-03 21:39:50

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. Inwigilator<- c4kkrj$po6$...@n...news.tpi.pl naszkrobal/a:
> Na początek powiem tylko że dziekuję za udział w dyskusji, a
> najbardziej za niektóre sensowne posty.

masz poważne problemy ze sobą, wyglądasz mi na kogoś cholernie
samotnego i mało docenianego /być może słusznie/

niestety rozum pomieszał ci się z kaUem

tomek

1. Data: 2004-04-04 09:26:22

Od: etamin <e...@u...mozgu.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

jezu gosciu idz leczyc swoje kompleksy do lekarza

1. Data: 2004-04-06 02:49:52

Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 03 Apr 2004 23:39:50 +0200, tycztom wrote in
<c4nau1$2i91a0$1@ID-222808.news.uni-berlin.de> :

> masz poważne problemy ze sobą, wyglądasz mi na kogoś cholernie
> samotnego i mało docenianego /być może słusznie/

Spoko myślę sobie, że w 40-534 KATOWICE znajdzie się ktoś kto może
się nim zająć :) Może jesze poskanuję porty z nudów? Ciekawe jak ten
hakier siem zabezpieczył?

--
[ Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl ]
Binary, adj.:

1. Data: 2004-04-06 09:39:30

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. zielsko<- pan.2004.04.06.02.49.52.168506@eat_me_tlen.pl
naszkrobal/a:

> się nim zająć :) Może jesze poskanuję porty z nudów? Ciekawe jak ten
> hakier siem zabezpieczył?

Uważaj, na PSP hakiery siem rozmnażajom ;))
/ich godło, to kombinacja znaczków "+"/

oTTo

1. Data: 2004-04-07 11:00:53

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>To co jest naprawde istotne i przynosi mi dume z tego co umiem
co tworze to rzeczy których tu na grupie nikt nie zrozumie i nie pojmie bo
niesposób skoro się tutaj na tym pewnie nikt nie zna.

Proponuje napisac 2 ksiazki: "cierpienia mlodego hackera" oraz "ja i moj
gIeniusz"

wiesz, wielcy nigdy przez maluczkich rozumiani nie byli...

zanim zaczniesz mi grzebolic po skrzynkach podpowiem, ze aktualnie sypiam z
osobnikiem sztuk 1 (bywalo i inaczej), chodzenie na tzw. kawe mi sie
przejadlo, bo zawsze trzeba przejsc przez nudna faze wymiany info o nieudanych
zwiazkach i wynurzeniach nt. pustki w dziewczecych glowach, a trzepocze
rzesami do niezliczonej rzeszy przedstawicieli plci obojga, szczegolnie, gdy
chce cos zalatwic, chocby wcisnac sie w korek.

Rozczaruje Cie, bo odkrywczy w swych wynurzeniach nie jestes - na
owych "kawach" kazdy z informatykow z denkami od butelek na nosie opowiada
IDENTYCZNE rozterki moralne, co ich rozmemlanymi duszyczkami telepoca.

Zdrowki
-zajmij sie swoim zyciem po prostu, no i nos troszke nizej ;-))
Hania, co ostatnio sledzila swoja wychowawczynie bawiac sie z klasa w
podchody...bylo to w wielu lat 7, od tego czasu za materac nie robie, wiecej
grzechow nie pamietam, czego serdecznie zaluje.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-04-07 11:14:32

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Shadow wrote 2 Inwigilator ;) :
>
>hi hi hi
>Ale jaja ;))

noo, shadow..., fajnymejl dzis widzialam, widze wlasnie :)

o curfa, dotad nie przeczytalam tego badziewu. Uprzejmie donosze (aczkolwiek
sie brzydze), ze w tym momemcie moje ruchy nie sa ergonomiczne, bo klepie
wylaniajac sie spod biurka, pod ktore wpadlam ze smiechu ;-)
ide do pana od behape - trudne warunki w pracy ;-))))

>Jak każdy poprawnie zbudowany człowiek ;), coś mi się wydaje że i tak masz
>mniejsze od moich :)

sugerujesz, ze jest watlym, zakompleksionym kurduplem, ktoremu bez
przepraszania: gowno sie z rozumem pomieszalo? Mam takie samo wrazenie.

>P.S. przerób ksywkę na " Lewatywator " bardziej pasuje ;) do Twojej osoby :)

jak wyzej
Zdrowki
Hania

1. Data: 2004-04-07 20:33:20

Od: "darek miauu" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Inwigilator <n...@t...juz> napisał(a):

> [...]
> i firewalla dla mojego bezpieczeństwa.. :D i bawie się przemile -anonimowo-
> a mają szybkie łącze.. program po za tym polecam.. :D

Ręce opadają.
To powyżej to opis procederu przestępczego.
Wypada teraz jedynie powiadomić a...@t...pl, śląskie biuro TPSA, albo
bezpośrednio właściciela maszyny o Twoim działaniu.
Masa narzędzi pokaże aktywne połączenia. Ten laplink to chyba
przed "Netstat -o" i takimi tam się nie schowa, co? ;)
A wtedy jest już Twój prawdziwy adres IP i wkrótce usłyszeć możesz puk..puk
do drzwi.
A panowie, którzy przyjdą nie powiedzą wcale "podążaj za białym królikiem..."

Właściwie, to dlaczego chwalisz się swoim włamywaniem??

> Nie widze nic
> złego w tym że sobie kogoś prześwietle..

Nie powinieneś też więc widzieć nic złego w tym, że Ciebie sobie ktoś sobie
prześwietli, prawda? Czy tak jest? Jesli tak jest, to po co Ci anonimowość??

> jestem cacy czysty jak łza...
"Sumienie mam czyste, bo nieużywane"

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-04-07 20:53:00

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale se idiota chece zrobił :)

Dobra Inwigilator już zwróciłeś na siebie uwagę, teraz wracaj do swojego
szarego, zasmrodzonego i nudnego życia. Tylko nie przesadzaj z tą
autosugestią - powtarzanie sobie 24 h na dobę "jestem genialnym
informatykiem" nie wyjdzie Ci na dobre, bo się załamiesz kiedy w końcu ktoś
wyprowadzi Cię z błędu...

I se czytaj te wiadomości, pociesz się życiem innych - nigdy takiego nie
zaznasz...

Jaki psycholog we Wrocławiu
badania psychologiczne 9testy ) do wyzszej szkoly oficerskiej
Szukam filmów i zdjęć z hipnotyzerkami
Nie psychologiczne - JTJHCBALLR?
zazdrość matki o córkę