Podwizka

1. Data: 2004-02-13 18:48:28

Temat: Podwizka
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Wow jestem szczesliwy !!!
W marcu dostane okolo 7zl podwyzki!!!
Teraz czema od grupy na propozycje jak je kreatywnie spozytkowac.
Czy moze nakupic sobie jakichs dubr i odciagnac sobie jeszcze jakies
pieniadzie od podatku, czy moze zalozyc konto i zbierac tam na jakis
wiekszy wydatek - typu wyjazd, zakop samochodu lub cos podobnego.
Czema na propozycje. Bo sam zachodze w glowe zeby nie zblupiec od
takiego dobrobytu.

Marcin

2. Data: 2004-02-14 09:19:25

Temat: Re: Podwizka
Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marciu11 - Viper napisał:
> Wow jestem szczesliwy !!!
> W marcu dostane okolo 7zl podwyzki!!!

Witaj Marcin
Ja wydam na znaczki listy do ukochanej wyjdą jakies 3 i pól listu :) a
ja uwielbiam do niej pisać nie po namysle bedą to 3 listy bo jeszce
trzeba atrament kupić :)

Piotr
--
Świadomość tego że nasze przekonania
i opoinie mogą być mylne oto mądrość

3. Data: 2004-02-14 13:23:45

Od: "Marcin24" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to jestes szczesciarzem. ( Ehhhh).
Zaszalejesz sobie za ta podwyzke.
Tak sobie pomyslalem, ze moze to wystarczy na husteczki.
Trzymaj sie.
Pozdrawiam. Marcin.

Uzytkownik "Marciu11 - Viper" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci

4. Data: 2004-02-15 06:57:53

Od: "Andrzej" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ale to chyba jeszcze musisz odliczyc podatek od tych 7 zl . Ja planuje
wyjazd na Dominikane za te podwyzke (bede mial podobna) , w koncu niech
sobie raz w zyciu zaszaleje.
A tak na powaznie to Hausner z ta waloryzacja ma racje nonsensem jest robic
tak kuriozalne "podwyzki" a jeszcze inna sprawa jest to ze powinno sie
roznicowac podwyzki bo stare UB-eki maja wypalty po 3000-4000zl i oni zawsze
wychodza na tym najlepiej , nie dosc ze lali naszych ojcow po lbach to teraz
siedza i sie smieja na wyskokich enmeryturach.
Pzdr
Andrzej

5. Data: 2004-02-17 07:56:13

Od: "Hmmm..." <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja to odkladem te pieniadze w sejfie. No na tej desce nakrytej szmatami.
Użytkownik "Andrzej" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
teraz
> siedza i sie smieja na wyskokich enmeryturach.

Re: renta socjalna a mozliwosc dorobienia
Fw: Szukamy redaktora
Ile może zarobić?
Milosc osob niepelnosprawnych
Dwa wózki elektryczne zamienię na napęd wspomagający do wózka aktywnego