Podwyższony AST, ASL i cholesterol

11. Data: 2010-12-05 18:26:37

Temat: Re: Podwyższony AST, ASL i cholesterol
Od: "Robert" <j...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości
news:5aNKo.15158

> Dr Diabełson poleca:
> -heparegen
> -essentiale forte/esseliv
> -sylimarol
> -dziurawiec
> gdybym tego nie używał od lat, to teraz zamiast pisać do Was patrzyłbym 1
> listopada na znicze od spodu

Dzięki za opinię, otyły nie jestem :) 178cm i 79kg, co do popijania czasem
to bezpośrednio przed badaniem nic nie było ale wiadomo człowiek nie
wielbląd :)

12. Data: 2010-12-05 18:53:56

Temat: Re: Podwy?szony AST, ASL i cholesterol
Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-05 19:26, Robert pisze:
> U?ytkownik "Diabe?son"<h...@s...org> napisa? w wiadomo?ci

> Dzi?ki za opini?, oty?y nie jestem :) 178cm i 79kg, co do popijania czasem
> to bezpo?rednio przed badaniem nic nie by?o ale wiadomo cz?owiek nie
> wielbl?d :)

Ja Ci mówię, zbadaj obecność HBV i HCV. Testy są tanie, a przy Twoich
wynikach (podwyższone AST i ALT i brak otyłości) lekarz powinien dać Ci
skierowanie i zrobią Ci badania za darmo. Uważa się obecnie, że jedną z
przyczyn marskości wątroby jest właśnie wirusowe zapalenie przewlekłe (a
więc HBV albo HCV). Martwić się teraz nie ma co, bo we wczesnym stadium
jest duża szansa na całkowite wyleczenie, ale to trzeba leczyć! Być może
to też nie to, ale przy diagnostyce trzeba wykluczać kolejne przyczyny,
a nie wróżyć z fusów.

13. Data: 2010-12-06 10:49:34

Od: Robert <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Gru, 19:53, "R. P." <r...@w...pl> wrote:

> [...]
> jest duża szansa na całkowite wyleczenie, ale to trzeba leczyć! Być może
> to też nie to, ale przy diagnostyce trzeba wykluczać kolejne przyczyny,

Też muszę wykonać takie badania ale może wiecie o jakie dokładnie
chodzi HBV i HCV, ponieważ w laboratorium chcą ode mnie informację czy
chodzi o A, B czy też C?

14. Data: 2010-12-06 12:21:40

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-06 11:49, Robert pisze:

> Też muszę wykonać takie badania ale może wiecie o jakie dokładnie
> chodzi HBV i HCV, ponieważ w laboratorium chcą ode mnie informację czy
> chodzi o A, B czy też C?

B i C, ale idz do lekarza, bo to musi byc odpowiednie badanie (na
odpowiednie przeciwciala), jest ich kilka tych badan. Jesli sam robisz
to powiedz po prostu, ze chcialbys sprawdzic czy nie jestes nosicielem
HBV albo HCV. Ale po co samemu kombinowac, idz do lekarza i jego o to
zapytaj, on Ci powie jakie badanie trzeba w tym kierunku. Tylko nie
dawaj sie zbyc. Jakas przyczyna musi byc tego podwyzszonego AST i ALT,
zwlaszcza ze bezposrednio przed badaniem nie piles alkoholu.

15. Data: 2010-12-06 15:31:34

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-05 19:53, R. P. pisze:

> [...]
> jest duża szansa na całkowite wyleczenie, ale to trzeba leczyć! Być może
> to też nie to, ale przy diagnostyce trzeba wykluczać kolejne przyczyny,

masz rację, takie zapalenie a zwłaszcza jego objawy wyglądają całkiem
niewinnie. Lekarz rodzinny zalecił mi zrobienie testów na HCV/HBS i
zrobiłem je. Odpłatne (ok 80 pln)i szedłem po wyniki z duszą na
ramieniu. Ujemne, czego Tobie również Robercie życzę.

--
Kupa!

16. Data: 2010-12-07 20:05:43

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-07 21:06, Jacek pisze:
> U?ytkownik "Robert"<j...@i...eu> napisa? w wiadomo?ci

> witam
> Ja przecietnie mam takie wartosci
>
> blisko dwukrotnie podniesiony alat od aspat sugeruje niestety wirusowe
> zapalenie
> w moim przypadku C

Miałeś zweryfikowane że jesteś nosicielem? Właśnie z tym jest problem.
Ludzie olewają, a im wcześniej się wykryje, tym większa szansa pozbycia
się tego ścierwa.

17. Data: 2010-12-07 20:06:39

Od: "Jacek" <j...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <j...@i...eu> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Właśnie odebrałem wyniki krwi oraz moczu i z małym niepokojem zobaczyłem
> wyniki biochemii, które odbiegają od normy, podaję te, które wg wyników
> odbiegają od normy a przedstawiają się jak poniżej:
>
> AST - 41*
> ALT - 67*

witam
Ja przecietnie mam takie wartosci

blisko dwukrotnie podniesiony alat od aspat sugeruje niestety wirusowe
zapalenie
w moim przypadku C

pozdrawiam
Jacek

18. Data: 2010-12-07 20:30:35

Od: "Jacek" <j...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R. P." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> Miałeś zweryfikowane że jesteś nosicielem? Właśnie z tym jest problem.
> Ludzie olewają, a im wcześniej się wykryje, tym większa szansa pozbycia
> się tego ścierwa.

zarazony jestem od okolo 25 lat ale wtedy podejrzewano B bo C nie wykrywano
Dwa lata temu przeszedlem terapie odpowiedz byla ale wirek powrocil no i
szykuje sie na re
Poki co zle mi bardzo z nim nie jest spustoszenia bardzo nie zrobil
(zapalny1/2 wloknienie1)
Dolegliwosci zadnych

19. Data: 2010-12-07 20:53:40

Od: "Jacek" <j...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@N...pl> napisał w
wiadomości news:idm3v1$ek5$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Robert" <j...@i...eu> napisał w wiadomości

nie moglem sobie przypomniec ale znalazlem

nazywa sie to wskaznik de Ritisa
iloraz AspAT/ALAT Prawidlowe >1
choroba watroby <1

20. Data: 2010-12-07 22:12:32

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-07 21:30, Jacek pisze:
> [...]
> szykuje sie na re
> Poki co zle mi bardzo z nim nie jest spustoszenia bardzo nie zrobil

No widzisz, Ty doskonale wiesz co to znaczy miec chora watrobe i jak
wazna jest wczesna diagnostyka. A amatorzy beda tutaj dalej pieprzyc, ze
"napil sie alkoholu" albo "zjadl cos tlustego". ;)

Klucie w penisie podczas wytrysku
Nadmiar witaminy b12
Inhibitor pompy protonowej a oddanie krwi
Zagwozdka:)Spada zelazo, wzrasta hemoglobina
Co to za jednostka choroba - prosze o pomoc z identyfikacja