Podzielniki ciepła.

1. Data: 2005-10-08 08:01:17

Temat: Podzielniki ciepła.
Od: "Sławek N." <nastar_s(no spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
W moim bloku 75% mieszkańców (podobno) zgodziło się na montaż nowych ,
elektronicznych podzielników ciepła. Dotychczasowe , działające na zasadzie
oparowania czynnika ,wg mnie nie były złe - co roku miałem dość duży zwrot
za ogrzewanie. Jednak chcąc niechcąc muszę dostosować się do decyzji
większości...
Chciałbym jednak zapytać szersze grono użytkowników czy te nowe wynalazki są
warte zmiany ?
Czy owczy pęd Spóldzielni do wymiany starych nie jest spowodowany chcęcią
nieoddawania nadpłaty mieszkańcom...?
Proszę o wszelkie opinie nt. nowych jak i starych podzielników. (Producent
starych - firma Ista )

2. Data: 2005-10-08 09:38:49

Temat: Re: Podzielniki ciepła.
Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-08 10:01, Sławek N. napisał(a):
> [...]
> nieoddawania nadpłaty mieszkańcom...?
> Proszę o wszelkie opinie nt. nowych jak i starych podzielników. (Producent

Ja mam jeszcze te stare wyparkowe, wg. mnie jak wcześniej miałeś zwroty
to i teraz będziesz je miał, nowe elektroniczne pokazują faktyczne
zużycie ciepła a nie tak jak te stare, zużycie ciepła w lecie gdy
grzejniki są zimne (zwłaszcza jak masz słoneczne mieszkanie).
Temat kilka razy przewijał się już przez grupę - przeszukaj archiwum.

--
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

3. Data: 2005-10-08 09:46:37

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sławek N." <nastar_s(no spam)@poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
> oparowania czynnika ,wg mnie nie były złe - co roku miałem dość duży zwrot
> za ogrzewanie. Jednak chcąc niechcąc muszę dostosować się do decyzji
[cut]

U mnie ponad rok temu zmieniono z wyparkowych na elektroniczne. Zaleta: nie
trzeba wymieniac ampułek, odczyt jest automatyczny bez wchodzenia do lokalu.
Według ulotek informacyjnych czujnik uwzględnia różnice temperatur pomiędzy
powietrzem, a grzejnikiem, więc podczas ciepłego lata nie liczy zuzycia.
Podsumowując, za ubiegły sezon grzewczy zapłaciłem ok. 1200 zł za
ogrzewanie, a dostałem 800 zł zwrotu. Nieźle. Używałem własciwie tylko
jednego grzejnika. Ale zima także nie była sroga.

4. Data: 2005-10-10 10:52:28

Od: Monia <w...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic napisał(a):
> "Sławek N." <nastar_s(no spam)@poczta.onet.pl> wrote in message

> zasadzie

> [cut]
Może macie rację ale u mnie wymienili na elektroniczne firmy DOPRIMO około
3 lata temu i jak na wyparujących miałem zwroty po 300 - 500 PLN to na
tych
wymieninych zawsze dopłacam po 200 - 400 PLN. Osobiście ze względów
ekonomicznych wplałbym wyparowujące.

5. Data: 2005-10-16 17:22:58

Od: Andrzej Seneczko <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie sa od roku , ale jeszcze nie przyslali rozliczenia za poprzednia
zime
na przodzie maja diode nadawcza do zczytywania, firma techem, jak
kaloryfer jest goracy to dosyc szybko te cyferki przybywaja :-(
ja za ogrzewanie do tej pory placilem ok 86 zl za miesiac mieszkanie
38m2 drugie pietro blok 4 pietrowy

Pozdrawiam Andrzej
Pulawy

Kierownik Budowy - jak to jest, kogos trzeba wynajac?
drzwi wejściowe w bloku - do 1800 zł z montazem
Obraz na kominku
Parapet z konglomeratu-wiercic?
wypas na taras