Parapet z konglomeratu-wiercic?

1. Data: 2005-10-07 09:22:31

Temat: Parapet z konglomeratu-wiercic?
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takowe posiadam m.in. nad blatem kuchennym, i chcialabym w nim (w parapecie
znaczy sie) umiescic/zamocowac oswietlenie (jeszcze nie zdecydowalam
halogeny czy jarzeniowe).
Przewody wypuszczone ze sciany caly czas czekaja, a ja nie moge sie
zdecydowac na wiercenie w tym materiale... Mam obawy - niektorzy "fachowcy"
mi odradzili. Czy aby to oswietlenie mi nie rymsnie, albo w najgorszym
wypadku parapet nie peknie???
Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

2. Data: 2005-10-07 11:43:01

Temat: Re: Parapet z konglomeratu-wiercic?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "fachowcy" mi odradzili. Czy aby to oswietlenie mi nie rymsnie, albo
> w najgorszym wypadku parapet nie peknie???

Konglomeraty się ładnie obrabiają, wiercić co prawda nie próbowałem,
ale szlifowałem taki parapet zwykłym papierem ściernym szło dobrze,
więc i z wierceniem nie powinno być problemów. Sugerowałbym raczej
wiercenie bez udaru, dobrym i ostrym wiertłem tytanowym lub widiowym i
z pomocą drugiej osoby, która będzie stała z boku i cały czas psikała
w miejsce wiercenia wodą ze spryskiwacza - tak na wsiakij słuczaj.

J.

wypas na taras
Szafy przesuwne - problem z drzwiami
Problem z rama lozka z Ikea