Re: Pogoda na zabijanie przewodnik katolicki

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pogoda na zabijanie przewodnik katolicki
Date: Wed, 18 Jan 2012 11:01:48 -0800 (PST)

glob napisał(a):
> [...]
nie.html

> Ten artykuł jest trochę tendencyjnie napisany, np; Przyszedł wykonać
> 30 aborcji- to jest nierealne. Lub że wcześniaki też abordują- to też
> bzdura. Czytałem o sprawach morderów z organizacji pro-live w
> Detektywie i tam są pokazane szczegóły tego procederu. No albo dostali
> dożywocie, albo dostali karę śmierci. Poza tym ta hipokryzja - obrońcy
> życia- to już nie jest bulwersujące ale wzruszające. Mamy to co zawsze
> prezentowali- zabić w imię Boga. Bardziej niepokojące jest że ta
> organizacja jest w Polsce.

Zresztą facet chciał pokazać w tym artykule bezsens zabijania, ale mu
wyszło że jeśli nie zmienicie prawa pod to co my chcemy to będziemy
zabijać. Tylko jakoś dziwnie zabójców mamy tylko ze strony
organizacji, nie ma zabójstw dokonanych na organizacji. No i dziwne
jest że uważa że zabójstwo nie jest winą zabijającego ale
administracji USA - Obamy.
Kurestwo co?