Pogoda na zabijanie przewodnik katolicki

1. Data: 2012-01-18 17:17:22

Temat: Pogoda na zabijanie przewodnik katolicki
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To akurat jest z katolickiej strony. Organizacja Pro-Live znowu
przygotowuje się do mordowania. Tak, obrońcy życia mordują ludzi.
Ta sama organizacja która jest w Polsce ,w USA ma na koncie zamachy
bombowe, zabójstwa lekarzy, podpalenia itd. Jest to terroryzm
wewnętrzy w USA . Tam ginekolodzy chodzą do pracy w kamizelkach
kuloodpornych no i teraz Armia Boga znowu szykuje się do
wojny............

Pogoda na zabijanie
autor: Łukasz Kaźmierczak
Żadna al - Kaida, Iran czy inna Korea Północna nie są w stanie
zagrozić bezpieczeństwu Stanów Zjednoczonych tak bardzo,jak aborcyjna
puszka Pandory, nieroztropnie otwierana przez nową amerykańską
administrację.

http://www.przk.pl/nr/spoleczenstwo/pogoda_na_zabija
nie.html

2. Data: 2012-01-18 17:55:34

Temat: Re: Pogoda na zabijanie przewodnik katolicki
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 18:17, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> zagrozić bezpieczeństwu Stanów Zjednoczonych tak bardzo,jak aborcyjna
> puszka Pandory, nieroztropnie otwierana przez nową amerykańską

modla sie " odpusc nam nasze winy, jako i my odpuszczamy naszym
winowajcom..."
a w przektyce hipokryzja i "chlop zywemu nie przepusci"

3. Data: 2012-01-18 18:15:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

nie.html

> modla sie " odpusc nam nasze winy, jako i my odpuszczamy naszym
> winowajcom..."
> a w przektyce hipokryzja i "chlop zywemu nie przepusci"

Ten artykuł jest trochę tendencyjnie napisany, np; Przyszedł wykonać
30 aborcji- to jest nierealne. Lub że wcześniaki też abordują- to też
bzdura. Czytałem o sprawach morderów z organizacji pro-live w
Detektywie i tam są pokazane szczegóły tego procederu. No albo dostali
dożywocie, albo dostali karę śmierci. Poza tym ta hipokryzja - obrońcy
życia- to już nie jest bulwersujące ale wzruszające. Mamy to co zawsze
prezentowali- zabić w imię Boga. Bardziej niepokojące jest że ta
organizacja jest w Polsce.

4. Data: 2012-01-18 19:01:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> [...]
> życia- to już nie jest bulwersujące ale wzruszające. Mamy to co zawsze
> prezentowali- zabić w imię Boga. Bardziej niepokojące jest że ta

Zresztą facet chciał pokazać w tym artykule bezsens zabijania, ale mu
wyszło że jeśli nie zmienicie prawa pod to co my chcemy to będziemy
zabijać. Tylko jakoś dziwnie zabójców mamy tylko ze strony
organizacji, nie ma zabójstw dokonanych na organizacji. No i dziwne
jest że uważa że zabójstwo nie jest winą zabijającego ale
administracji USA - Obamy.
Kurestwo co?

Psychopaci - kolejny krok w ewolucji?
Re: Kawalek